سه شنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Tue, 8 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

شیوه تغییر در بازار با مدل مور

9 سال پیش ( 1394/12/18 )
 

آیا می‌دانستید مدل مور ویژه تغییر در بازار بوده و اگر آن را به صورت تصویری نشان دهیم، چیزی شبیه به منحنی بل خواهد شد؟این مدل شامل پنج گروه مختلف است که عبارتند از: نوآورها  (4 درصد)، پیروی‌کنندگان اولیه  (16 درصد)، اکثریت اولیه  (33درصد)، اکثریت متاخر  (33درصد) و عقب‌افتادگان  (14درصد). مدل مور ویژه شیوه تغییر در بازار است، اما باید گفت که افراد در سازمان‌ها نیز به شیوه‌ای مشابه ایده‌های جدید را می‌پذیرند.

همیشه افراد اندکی  (رهبران قبیله) هستند که می‌خواهند وضع موجود در درون یک شرکت را به چالش بکشند. این رهبران قبیله، شبیه نوآورها و پیروی‌کنندگان اولیه در هر بازار هستند. اگر یک رهبر قبیله بتواند با موفقیت، روی دو شکاف پل بزند و تعداد کافی از افراد را برای پیروی از خود متقاعد کند، حرکت او می‌تواند به نقطه اوج برسد و برای ایجاد تغییر در تمام سازمان تأثیر بگذارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2F6k9mQA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه