جمعه, ۲۰ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Fri, 11 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

فرآیند ارتباطات

8 سال پیش ( 1395/5/3 )
 

آیا می دانستید فرآیند ارتباطات شامل فرستنده، رمزگذاری، دستگاه تغییر دهنده، رمزگشایی و گیرنده است که جزء جدانشدنی تمامی برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی است؟ رمزگذاری دومین مرحله از فرآیند ارتباطات است که یک ایده خلاق را گرفته و آن را به یک آگهی توجه برانگیز تبدیل می کند و در تلویزیون، رادیو و مجله و دیگر وسایل ارتباطی استفاده می شود.

این پیام ها به واسطه یکسری تغییر دهنده ها به مخاطب می رسد. سومین مرحله فرآیند ارتباطات زمانی به وجود می آید که یک کانال یا یک وسیله ارتباطی پیام ما را به مخاطب می رساند. رمزگشایی زمانی عمل می کند که این پیام توسط یک یا چند حس دریافت می شود.

مصرف کنندگان، تبلیغات تلویزیونی را هم می شنوند و هم می بینند. یکی از موانعی که باعث می شود تبلیغات خوب و مؤثر نباشد مواردی است که باعث قطع شدن پیام و عدم تمرکز می شود و در هر کدام از مراحل فرآیند ارتباطات می تواند اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M4xYsz8t
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکسقرص تنویید
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه