جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بازاریابی محصول؛ بیشتر تبلیغات سعی می کنند ما را مجبور سازند به جای سایر برند های تجاری، برند مورد نظر را بخریم و نه مستقیما محصولات را بخریم.

به گزارش پارک بازاریابی ایران، اغلب شرکت های تبلیغاتی متمرکز بر تأثیرات تبلیغات جهت فروش و بازاریابی محصول بود که می توانند به شرط یکسان بودن سایر موارد تعادل ترازو را به نفع یک برند برهم بزنند یا بر تصمیم ما مبنی بر خریدن یا نخریدن یک محصول براساس انتخاب نحوه وزن دادن ما به نام های تجاری تأثیر بگذارند.

اما تنها بخش کوچکی از تبلیغات مستقیما به فکر این هستند که بر تصمیم ما نسبت به خرید یا عدم خرید یک محصول در تمایز با اینکه کدام برند خریداری شود، تأثیر بگذارند.

در بیشتر موارد از تبلیغات برند نشانی از ترغیب نیست. به میزانی که اکثر تبلیغات برند بر احساسات ما نسبت به نیاز به یک طبقه از محصولات تأثیر می گذارند. این نتیجه بیشتر یک اثربخشی است تا آنکه در مرحله اول مورد نظر تبلیغ کننده باشد. این گفته به معنای آن نیست که این تأثیر اهمیت ندارد. دقیقا به اندازه کافی کسانی یافت می شوند که ممنوعیت تبلیغ سیگار را مهم می پندارند.

تحقیقات بازاریابی درباره توانایی تبلیغ برند در ایجاد تقاضا برای طبقه محصول به عنوان یک کل پراکنده اند و به شکل ناامیدکننده ای به نتیجه نمی رسند.

باور شخصی کارشناسان بر این اساس است که تحقیقات بازار بالاخره نشان خواهد داد که این آثار جنبی، قابل توجه هستند و ساز و کارهای آن اساسا مبتنی بر دستور کار از طریق خلق تصویری از محبوبیت و پذیرش اجتماعی است، اما به شرطی که تبلیغات کافی برای برند به مدت کافی منتشر شود.

اگر چنین موضوعی به حقیقیت بپیوندد، هنوز هم دربرگیرنده محدودیت های بسیار جدی در مورد تبلیغ کنندگان برای تحمیل پیام های مورد نظرشان خواهد بود. چنانچه یک محصول تازه نتواند سریعا مورد پذیرش منطقی ما قرار گیرد، ممکن است قبل از مدت زمان لازم برای اجرا شدن، فراگرد تنظیم دستور کار، از دور خارج شود. در خصوص اینکه تا چه مدتی تبلیغ کنندگان قادرند یا می خواهند تبلیغ را درباره محصولاتی که به اندازه کافی فروش ندارند تا هزینه های تولید را تأمین کنند، ادامه یابد، صرفا به این امید است که بالاخره محدودیت هایی وجود دارد.

در بازاریابی محصول به همین دلیل است که تحقیقات بازار سعی بر آن دارند که از پیش تعیین کنند که مصرف کنندگان مایل به مصرف چه چیزهایی هستند یا حداقل مخاطبان آمادگی پذیرش چه مواردی دارند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OdG70ubp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه