یکشنبه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sun, 6 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

مذاکرات بازاریابی

9 سال پیش ( 1394/6/17 )
 

آیا می‌دانستید به‌عنوان یک بازاریاب هرگز نباید مسائل شخصی را در مذاکرات بازاریابی دخالت دهید؟ منافع دو شرکتی که با هم مذاکره می‌کنند از منافع افراد جداست. فقط حضور فیزیکی کارشناسان یا متخصصان مختلف در یکی از جلسات مذاکرات بازاریابی کافی نیست، با جلب مشارکت آنها در همه جلسات مذاکرات، آنها را در نتایج به دست آمده سهیم کنید. در مذاکرات بازاریابی هردو طرف برنده هستند، خریدار با خرید کالا و فروشنده با فروش کالا به منافع مورد نظر دست پیدا می‌کنند. به‌عنوان یک فروشنده، بازاریاب یا مدیر بازاریابی در مذاکرات از حربه‌های فروش استفاده کنید. قیمت کمتر، کیفیت برتر، زمان و تحویل کوتاه‌تر، ارائه به موقع خدمات بعد از فروش، تنوع کالاها، مشخصات و صفات ممتاز محصول، تخفیفات و مزایای جانبی مناسب و سهولت حمل و هرکدام می‌تواند امتیازی باشد. در مناقصه‌ها کیفیت را فدای قیمت نکنید. هیچ مدیر عاقلی از طریق پایین آوردن کیفیت، قیمت را تا سطح دلخواه تقلیل نمی‌دهد. سعی کنید مذاکرات بازاریابی در محیط کار شما صورت گیرد. در این شرایط ضمن برخورداری از مزیت‌های محیطی و روانی، می‌توانید اوضاع را کنترل کنید.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mGL1NuKg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه