جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

نمی‌دانم یادتان هست یا نه، اما چند ماه پیش در همین صفحه موضوع سرمایه‌گذاری در تولید آب‌معدنی را با شما در میان گذاشتیم و درباره آن مفصل صحبت کردیم. گزارش زمانی تنظیم شده بود که رعایت جانب احتیاط را شرط ورود به این بازار می‌دانست، زیرا در آن زمان رییس اتحادیه از رکود بازار آب‌معدنی گفت و تاکید کرد که هم‌اکنون بسیاری از کارخانه‌ها برای فروش آماده هستند.

 

اما پیش‌بینی ما چیز دیگری بود، چون حدس می‌زدیم با وجود جریانات و اتفاقات ریز و درشتی که برای آب شرب لوله‌کشی می‌افتد، امکان استقبال از خرید آب‌معدنی افزایش می‌یابد. حال پیش‌بینی ما به حقیقت پیوست، زیرا دبیر انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران گفته به دلیل کاهش کیفیت آب شرب، انتظار می‌رود تا دو سال آینده میزان تولید آب‌معدنی به دلیل افزایش تقاضا به دو میلیارد لیتر برسد.

وی در گفت‌وگو با ایسنا دلیل این امر را افت تدریجی کیفیت آب موجود در شبکه شهری به دلایل مختلف از جمله فرسودگی سیستم توزیع به دلیل قدمت بالای 40 ساله آن در کلانشهرها و نشت قابل توجه و در نتیجه ریسک ورود آلودگی به جریان آب، همچنین افزایش تدریجی برخی پارامترهای نامطلوب همچون نیترات و فلزات سنگین به سبب برداشت بی‌رویه آب از منابع زیرزمینی و در نتیجه افزایش غلظت پارامترهای مذکور در آنها دانست.

از طرفی تغییر در نحوه و شیوه زندگی افراد و صرف اوقات بیشتر در بیرون از منازل و نیاز به همراه داشتن آب و همچنین افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه از اهمیت مصرف آب، موجب افزایش مصرف آب‌های بسته‌بندی و ارتقای فرهنگ مصرف این محصولات در سال‌های اخیر شده است.

سرمایه‌گذاران محترم باید این نکته را به یاد داشته باشند که برای خرید امتیاز یک کارخانه تولید آب‌معدنی، باید حداقل یک میلیارد در حسابتان داشته باشید تا بتوانید این کسب وکار را راه‌اندازی کنید، اما به نظر می‌رسد با توجه به آینده درخشان این صنعت، به ریسک کردنش می‌ارزد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DVbx9iR1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه