جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
چرا نسل جوان اهمیت ویژه ای در صنعت تبلیغات دارد؟

چالش طراحی تبلیغات برای نسل جوان

3 سال پیش ( 1399/5/5 )
پدیدآورنده : انا کوزمنکو   پدیدآورنده : علی آل علی  

تبلیغات برای گروه‎ های سنی مختلف دارای تفاوت‎ های معناداری است. امروزه امکان بازاریابی و تبلیغات برای گروه‎ های سنی متفاوت با محتوای یکسان امکان‎ ناپذیر است. شاید تا چند دهه پیش سلیقه عمومی مردم، صرف نظر سن ‎شان، شباهت قابل توجهی به هم داشت، اما اکنون شرایط به طور کلی فرق کرده است. امروزه طراح‎ های تبلیغات باید شناخت درستی از مشتریان نسل جوان داشته باشند. آگاهی از انواع سرگرمی و سلیقه نسل جوان به طراحی تبلیغات تاثیرگذار برای آنها کمک خواهد کرد. درست به همین خاطر اغلب طراح‎ های تبلیغاتی حضور فعالی در شبکه ‎های اجتماعی دارند.

ورود نسل جوان به بازار کار نقش مهمی در افزایش توجه برندها به آنها داشته است. وقتی یگ گروه سنی وارد بازار کسب و کار می شود، درآمد قابل توجهی نیز کسب خواهد کرد. این امر به معنای استقلال آنها از والدین‎شان در زمینه خرید محصولات مختلف است. اگر شما به دنبال جلب نظر این گروه سنی هستید، باید به عنوان یک فرد مستقل به آنها نگاه نمایید. این امر اهمیت بسیار زیادی در موفقیت شما برای تاثیرگذاری بر روی آنها دارد. بسیاری از برندها در فرآیند بازاریابی ‎شان همچنان به نسل جوان به عنوان یک گروه وابسته به والدین‎شان نگاه می ‎کنند. این نوع نگاه امکان فروش و تعامل برندها با مشتریان جوان را کاهش خواهد داد.

چالش طراحی تبلیغات نسل جوان

ما در این مقاله قصد بررسی راهکارهای بازاریابی و تبلیغات برای نسل جوان را داریم. با این حال پیش از پرداختن به موضوع اصلی باید اهمیت نسل جوان برای کسب و کارها را جویا شویم بنابراین ابتدا به بررسی اهمیت نسل جوان برای برندها خواهیم پرداخت. سپس به سراغ راهکارهایی برای بهبود تبلیغات برندها با هدف تاثیرگذاری بر روی این گروه سنی خواهیم رفت.

مطلب مرتبط: از مشتریان نسل Z چه می دانیم؟

چرا نسل جوان برای کسب و کارها اهمیت دارد؟

نسل جوان در طول سال‎ های اخیر وارد دوره کسب و کار و فعالیت در اجتماع شده‎ است. این امر درآمد مناسبی برای آنها فراهم کرده است. اکنون این نسل قدرت خرید قابل توجهی در بازارهای مختلف دارد بنابراین تمام برندها باید نسبت به طراحی تبلیغات و جلب نظر آنها توجه نمایند. براساس گزارش موسسه فوربس، قدرت خرید سالانه نسل جوان در سراسر دنیا بالغ بر 140 میلیارد دلار است. این رقم حیرت ‎انگیز هر کسب و کاری  را وسوسه خواهد کرد بنابراین شما نیز باید هرچه سریع‎ تر نسبت به شخصی ‎سازی کمپین های تبلیغاتی تان برای این نسل اقدام نمایید.

یکی از نکات جالب در مورد نسل جوان توانایی تاثیرگذاری بالای ‎شان بر روی دیگران است. اگر یک برند موفق به جلب نظر یک مشتری نسل جوان شود، احتمال ترغیب اعضای خانواده و دوستان از سوی وی به منظور خرید از برند موردنظر بسیار بالا خواهد بود. این امر نوعی گرایش عمومی در میان نسل جوان محسوب می‎ شود. برندها به منظور استفاده از این ویژگی عمومی نسل جوان نیازمند تبلیغات مناسب در کنار ارائه کیفیت برتر به مخاطب هدف هستند.

بسیاری از بازاریاب ‎ها کارشناس ‎های کسب و کار نسل جوان را نسبت به خرید مداوم از یک یا چند برند بی ‎علاقه می ‎دانند. دلیل اصلی این امر انتظارات بالای آنها از برندهاست. افراد میانسال به طور کلی انتظار خرید یک محصول باکیفیت با قیمت مناسب را دارند. با این حال نسل جوان انتظار مشارکت سازنده برندها در زمینه کمک به ارزش‎های اجتماعی و همچنین حمایت آنها از خود را دارند. بنابراین برندها برای تعامل با مشتریان نسل جوان باید دست به ایجاد تغییرات اساسی در فعالیت ‎شان بزنند.

مهمترین نکته در زمینه بازاریابی و تبلیغات برای نسل جوان مربوط به استفاده از کانال ‎های ارتباطی بهینه است. این نکته کمتر مورد توجه برندها قرار می ‎گیرد. نتیجه آنکه اغلب برندها در تلاش برای تولید تبلیغات و تعامل با مشتریان جوان به شیوه‎ های سنتی هستند. اگر ما در این زمینه اصلاحی در فرآیند فعالیت برندمان ایجاد نکنیم، امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف وجود نخواهد داشت.

علاقه مشتریان نسل جوان به محتوای ویدئویی

نسل جوان ارتباط بسیار بهتری با اینترنت و فضای آنلاین دارد بنابراین بازاریابی و تبلیغات آنلاین باید در دستور کار هر برندی قرار گیرد . تولید محتوای آنلاین همیشه چالش ‎های فراوانی پیش روی بازاریاب ‎ها قرار می دهد. توصیه ما در میان توجه به محتوای ویدئویی است. امروزه جوانان بیش از هر نوع محتوای دیگری به فرمت ویدئو علاقه دارند. دلیل این امر در کنار تحول سلیقه آنها در ارتباط با پیشرفت فناوری و سرعت اینترنت در سراسر دنیا نیز هست بنابراین برندها باید هرچه بیشتر بر روی تولید محتوای بازاریابی در قالب ویدئو سرمایه گذاری نمایند.

واکنش نسل جوان به تبلیغات

مشتریان نسل جوان زمان زیادی در اینترنت سپری می‎ کنند. این امر نقطه قوت اساسی برای برندها به منظور کاهش هزینه‎ های بازاریابی و تبلیغات محسوب می‎ شود. هرچه توانایی ما برای تولید محتوای تبلیغاتی جذاب و هماهنگ با سلیقه آنها بیشتر باشد، بازخورد مطلوب‎ تری دریافت خواهیم کرد. این نکته باید مدنظر تمام برندها قرار داشته باشد. امروزه ابزارهای بسیار مفیدی برای ارزیابی سلیقه کاربران در شبکه‎ های اجتماعی و دیگر پلتفرم‎های آنلاین وجود دارد. بنابراین تحلیل محتوای مربوط به فعالیت کاربران شبکه‏ های اجتماعی دیگر فرآیندی زمانبر نخواهد بود.

یکی از ویژگی‎ های مهم نسل جوان آشنایی بالا با فناوری ‎های نوین است. معنای این امر امکان استفاده گسترده از ابزارهای مسدودسازی تبلیغات از سوی نسل جوان است. اگر کیفیت محتوای تبلیغاتی یک برند مطلوب نباشد، این گروه سنی به سرعت نسبت به مسدودسازی دسترسی اکانت شرکت مذکور اقدام خواهد کرد بنابراین در پایان همیشه احتمال ناتوانی شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف وجود خواهد داشت.

اهمیت محتوای کوتاه

مهمترین نکته در زمینه بازاریابی و تبلیغات برای نسل جوان توجه به کوتاهی محتوای ‎مان است. امروزه جوانان حوصله مشاهده محتوای طولانی ، به ویژه در قالب تبلیغات، را ندارند بنابراین شما باید صحبت اصلی ‎تان را هرچه خلاصه‎ تر بیان نمایید. در غیر این صورت امکان تاثیرگذاری مناسب بر روی مشتریان را از دست می‎ دهید.

زمان مناسب برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب نسل جوان حداکثر 8 ثانیه است. بی‎ تردید تولید محتوای تبلیغاتی برای چنین مدت زمان اندکی کار دشواری خواهد بود. هنر طراح‎ های تبلیغاتی حرفه ‎ای در این بخش مشخص خواهد شد.

توجه به ارزش‎های برند

ارزش ‎های برند برای نسل جوان اهمیت بالایی دارد . این امر به معنای ضرورت حمایت از یک رویداد یا ارزش مهم از سوی برند شماست. امروزه تولید محصولات باکیفیت و تعیین قیمت مناسب برای آنها تمام ماجرای کسب و کار نیست. نکته مهم در این بخش استفاده از ارزش ‎های جذاب برای برندمان خواهد بود. البته چنین ارزش‎ هایی باید در مسیر واقعی کسب و کار نیز مورد استفاده قرار گیرد. در غیر این صورت تاثیرگذاری مناسبی نخواهد داشت.

بازاریابی با همکاری اینفلوئنسرها

امروزه اینفلوئنسرها نقش مهمی در توسعه کسب و کار دارند. بسیاری از برندها در سراسر دنیا نسبت به همکاری با اینفلوئنسرها اقدام می ‎کنند. دلیل این امر تاثیرگذاری بالای آنها بر روی نسل جوان است بنابراین شما باید در فرآیند کسب و کار از اینفلوئنسرهای مناسب برندتان استفاده نمایید. برخی از برندها در فرآیند همکاری با افراد تاثیرگذار به سراغ اینفلوئنسرهای نامناسب یا بی‎ ارتباط با حوزه تخصصی‎ شان می ‎روند. نتیجه این امر ناتوانی برای کسب تاثیرگذاری مورد انتظار برندمان بر روی مخاطب هدف خواهد بود.

مطلب مرتبط: انتظارات نسل جوان از برندها

استفاده از ترندهای دیجیتال

امروزه ترندهای بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد. نکته مهم تغییر سریع ترندهای در دسترس برندهاست. اگر شما در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان نسل جوان هستید، باید به طور مداوم از ترندهای برتر در طراحی تبلیغات‎ تان استفاده نمایید. در غیر این صورت شانس چندانی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب نسل جوان نخواهید داشت.

نسل جوان به مرور زمان سهم بیشتری از بازار فروش را به خود اختصاص خواهد داد. نکته مهم در این میان تلاش برای بازاریابی و تبلیغات هرچه بهتر در راستای فروش محصولات‎ مان به این نسل است. در غیر این صورت امکان توسعه برندمان وجود نخواهد داشت.

منبع : clickz
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cr32dP6M
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه