جمعه, ۱۴ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Fri, 5 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل بیمه نوین در جمع رؤسای شعب شرکت

آموزش، نظم و حرکت، هماهنگ کننده عملکرد سازمان اند

9 سال پیش ( 1395/4/28 )
 

مدیرعامل بیمه نوین: در اقتصاد مبتنی بر خدمات باید سریع تر از رقیب ارزش از دید مشتری را شناخت و بهتر از رقیب به آن پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، کریم خان زند، مدیرعامل بیمه نوین در جمع رؤسای شعب و مدیران ستادی شرکت گفت: سال گذشته چرخه اقتصاد کند و فضای کسب و کار نامساعد بود اما اتخاذ استراتژی اثربخش باید بتواند در چنین فضایی به ایجاد مزیت رقابتی و شایستگی متمایز کننده منجر شود که این امر تنها با تلاش مضاعف و تفکر سازنده محقق می شود.

وی افزود: سیستم خلاق از خاصیت خودنظمی برخوردار است. زمانی که بازار و فضای کسب و کار دچار بی نظمی می شود، باید توان خودسازماندهی برای حفظ تعادل و پویایی در سازمان وجود داشته باشد.

کریم خان زند، ازآموزش، نظم و حرکت به عنوان سه عنصر موثر در تحول سازمانی یاد کرد و گفت: سازمان ما امروز بیش از هر مسئله ای نیازمند آموزش، نظم و تحرک سازمانی است. این سه عنصر به ما کمک می کند تا اطلاعات بیرونی را با عملیات درون سازمان خود هماهنگ کنیم.

وی تصریح کرد: کارکنان پل ارتباطی سازمان و مشتریان هستند. مقصود از کارکنان تمام لایه های مدیریتی، کارشناسی و نمایندگان شرکت است. فراموش نکنیم تحقق حقوق مشتریان از شناخت و حفظ حقوق کارکنان آغاز می شود و تعامل با همکاران بر کیفیت ارائه خدمات موثر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YKHZ90n6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه