جمعه, ۱۶ آبان(۸) ۱۴۰۴ / Fri, 7 Nov(11) 2025 /
           
فرصت امروز

آگهی‌ هایی از دنیای پس از مرگ

10 سال پیش ( 1393/9/17 )
 

راه‌اندازی یك كمپین توسط آژانس تبلیغاتی Publicis  هلند به نام «من در حال حاضر مرده‌ام» برای مشتری خود یعنی بنیاد بیماری‌ای ال اس هلند، سطح آگاهی افراد را تا مرز 90درصد بالا برده و كمك‌های مردمی را دو برابر كرده است. به گزارش ام بی ای نیوز، در این کمپین، یك گروه از بیماران پیام‌هایی را ضبط كرده‌اند كه پس از مرگشان پخش می‌شود. طرح درخواست‌های شخصی؛ تبلیغ برای امور خیریه و اعطای كمك‌های مالی، اموات را شبیه به فرشتگانی با ماموریت تبلیغاتی كرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jBthTug2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاین
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه