سه شنبه, ۲۵ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Tue, 16 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، اعتماد مشتریان را سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی دانست و بر لزوم توجه بیشتر به آن تاکید کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در حاشیه همایش «بانک شهر، مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی" با بیان این که اعتماد مشتریان سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی است، گفت: تلاش داریم تا سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک های کشور بدل شود.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در آستانه سالگرد تاسیس بانک شهر با بیان این که سه سال از زمان فعالیت سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) بانک شهر می گذرد، گفت: با آغاز به کار سامانه نظارتی بانک شهر شاهد بودیم که فرهنگ نقدپذیری و پاسخگویی مدیران در بانک شهر تحقق یافت.

میرزایی با تاکید بر این که امروز در بانک شهر فرهنگ نقدپذیری نهادینه شده است، تصریح کرد: بی شک با افتخار می توانیم بگوییم که بانک شهر یک بانک پاسخگو است، چراکه شاهدیم بانک شهر گوش شنوا و چشم بینایی به نام سامانه (8655) دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس بانک شهر تاکنون همواره این موضوع در نظر مدیریت بانک بوده که مشتریان و کارکنان همگی سرمایه های ارزشمند اجتماعی بانک به حساب می آیند، تصریح کرد: سامانه (8655) با اهداف گسترده ای با دو شاخص اصلی آموزش و نظارت آغاز به کار کرد و تا به امروز نیز به فعالیتش ادامه داده است.

میرزایی افزود: سامانه (8655) در بعد نظارت همواره سه پیش شرط را مد نظر قرار داده است از جمله اینکه نظارت کارایی و کارآمدی است. ضمن آنکه ما معقدیم نظارت منجر به بهبود از شیوه ها گرفته تا روش های اجرا می شود.

وی افزود: نظارت به دنبال خود اصلاح و بهینه سازی دارد و منجر به تسهیل اجرای امور می شود.

وی با اشاره به این که هدف اصلی بانک شهر از آغاز به کار سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) از بین بردن کاستی ها و هموار کردن ضعف ها و کمبودها بوده است، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف این سامانه ایجاد پیوند و تعامل خوب با مشتریان و به طور کلی شهروندان و نشاندن لبخند رضایت برچهره همگان بوده است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به این که مدیریت بانک شهر همواره در نظر دارد که سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک های کشور بدل شود، خاطر نشان کرد: همه دست اندرکاران بانک شهر به این مهم اعتقاد دارند که سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) سرمایه باارزشی دارد به نام اعتماد مردمی که حاصل امانت داری و بازخورد عمل دست اندرکاران و مدیریت بانک است، از همین رو در تلاشیم تا با تمام توان در مسیر توانمندسازی سامانه سامانه مردمی(8655) گام برداریم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AJMsfQd4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه