شنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sat, 19 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (422)

باشگاه مشتریان

9 سال پیش ( 1395/1/15 )
 

پرسش: مدیر یک موسسه مالی و اعتباری هستم، در زمینه برنامه‌های مشتری‌مداری تصمیم به راه‌اندازی باشگاه مشتریان گرفته‌ایم، به نظرتان شیوه در پیش گرفته شده دستاورد خوبی را برای سازمانم به ارمغان خواهد آورد؟

پاسخ کارشناس: در سال‌های اخیر بسیاری از سازمان‌ها به‌خصوص حوزه بانکداری سراغ راه‌اندازی باشگاه مشتریان رفته‌اند. این موضوع به یکی از مزیت‌های رقابتی سازمان‌ها تبدیل شده‌است. البته هنوز در این زمینه سازمان با چالش‌های زیادی روبه‌رو است ولی به هرحال اجرای چنین برنامه‌ای جالب توجه است. این شیوه باعث ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان خواهد شد.

سازمان‌های مالی و بانکی به خاطر نوع کار و خدماتی که ارائه می‌دهند به اطلاعات جزیی مشتریان دسترسی دارند اما اطلاعاتی که معمولا از طریق آنها بتوان با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کرد، توسط این سازمان‌ها جمع‌آوری نمی‌شود و راه‌اندازی باشگاه مشتریان در این زمینه کمک‌کننده است و آنها با دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با خلقیات مشتریان خود آشناتر شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/a2DxBUhn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکسقرص تنویید
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه