سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برنامه‌ ریزی یک تحقیق

8 سال پیش ( 1394/11/2 )
 

آیا می‌دانستید با توجه به پیچیدگی و هزینه‌های تحقیقات بازار، انجام با دقت فرآیند برنامه‌ریزی بسیار حائز اهمیت است؟ این فرآیند شامل چند فاز است که در فاز اول محدوده مشکل مشخص شده و تصمیم می‌گیریم که آیا تحقیقات انجام شود یا نه. این مرحله شامل تعریف مقصود پژوهش و تعیین اهداف مربوطه است، این مرحله بسیار محدود‌کننده است به این دلیل که مستلزم شناسایی با دقت نیاز واقعی به اطلاعاتی که اجازه تصمیم‌گیری را می‌دهد، است. 

7695684573424623462346437342424623462

این کار شامل فهمیدن، در دسترس بودن یا نبودن داده‌های ثانویه و ارزیابی پارامترهای اصلی پژوهش است (جامعه هدف، روش‌های ممکن مطالعه، امکان، حجم نمونه، بودجه و جدول زمانی). این مبانی یک تصمیم می‌تواند براساس جدول زمانی و سودمندی انجام تحقیقات اولیه تعیین شود.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/d9QmsAS8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه