سه شنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Tue, 8 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

برنامه‌ ریزی یک تحقیق

9 سال پیش ( 1394/11/2 )
 

آیا می‌دانستید با توجه به پیچیدگی و هزینه‌های تحقیقات بازار، انجام با دقت فرآیند برنامه‌ریزی بسیار حائز اهمیت است؟ این فرآیند شامل چند فاز است که در فاز اول محدوده مشکل مشخص شده و تصمیم می‌گیریم که آیا تحقیقات انجام شود یا نه. این مرحله شامل تعریف مقصود پژوهش و تعیین اهداف مربوطه است، این مرحله بسیار محدود‌کننده است به این دلیل که مستلزم شناسایی با دقت نیاز واقعی به اطلاعاتی که اجازه تصمیم‌گیری را می‌دهد، است. 

7695684573424623462346437342424623462

این کار شامل فهمیدن، در دسترس بودن یا نبودن داده‌های ثانویه و ارزیابی پارامترهای اصلی پژوهش است (جامعه هدف، روش‌های ممکن مطالعه، امکان، حجم نمونه، بودجه و جدول زمانی). این مبانی یک تصمیم می‌تواند براساس جدول زمانی و سودمندی انجام تحقیقات اولیه تعیین شود.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/d9QmsAS8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه