تبلیغات در اقتصاد یک رکن است و نقش موتور محرکه را در رشد اقتصادی دارد.
هوشمند سفیدی، رئیس جشنواره برترین های تبلیغات ایران در آیین رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره با اشاره به مطلب بالا افزود: طبق بررسی های به عمل آمده، تبلیغات می تواند بین 15 تا 20درصد بر افزایش رشد تولید ناخالص ملی تاثیر بگذارد و امروزه ثابت شده است این تاثیر با تبلیغات دیجیتال و رسانه های اجتماعی قابل افزایش هم است.
سفیدی با ارائه گزارشی از روند پیشرفت امور این جشنواره که طی روز 25 بهمن ماه در مرکز همایش های صداوسیما برگزار خواهد شد، گفت: امید است با رویکرد داوری واقعی و کیفی، آثار برگزیده، چراغ راهنمایی برای ارتقای کیفیت آگهی های تبلیغاتی در کشور باشد.
در این آیین، از پوستر جشنواره رونمایی شد و حاضران در جلسه که مدیران روابط عمومی و مدیران آژانس های تبلیغاتی بودند، دیدگاه های خود را برای برگزاری مناسب این رویداد مطرح کردند.