دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Mon, 12 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌ و‌کار (469)

راه‌ اندازی واحد ارتباط با مشتری

8 سال پیش ( 1395/3/16 )
 

پرسش: مدیر میانی سازمانی هستم که طی جلساتی با مدیرعامل سازمان درباره چگونگی رساندن پیام سازمان به مشتریان و شرکت‌های دیگر به نقطه مشترکی دست پیدا کردیم، اما بستر این مقوله در سازمان تا به حال مهیا نشده است. از نظر شما در راستای این موضوع باید به چه مواردی دقت داشت و چه برنامه‌ریزی‌هایی باید اتخاذ شود؟

پاسخ کارشناس: برای برقراری ارتباط مناسب با مشتریان و رساندن پیام سازمان به آنها باید واحد ارتباط با مشتری را در سازمان خود تاسیس کنید که در این واحد برنامه‌ریزی‌های مناسبی در خصوص ارتباط با مشتری انجام شود.

در این میان باید بازنگری در کارکرد واحد روابط عمومی انجام دهید و آن را به سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسب گسترش ارتباط با مشتریان و دیگر شرکت‌ها مجهز کنید. در این میان باید سیستمی اتخاذ شود که از طریق آن بازخورد‌های سازمان از جانب مشتریان و دیگر شرکت‌ها شنیده شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ex0QABuY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه