پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

بانک پاسارگاد با ارائه تسهیلات ارزی و صدور انواع ضمانت نامه، نقش سازنده ای در تأمین کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی در کشور ایفا کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک با توجه به برقراری ارتباطات گسترده در سطح بین المللی، وجود دانش و تخصص و بهره مندی از توانمندی کارگزاران خود در سایر کشورها توانسته اقدامات شایسته ای را در تسریع و تسهیل روند تأمین کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی صورت دهد و در جهت حل چالش های کشور در این بخش ها گام بردارد.

تأمین کالاهای اساسی خدمات ارزی بانک  پاسارگاد

براساس این خبر، اعطای تسهیلات ارزی به صادرکنندگان، تجار و فعالان اقتصادی، صدور انواع ضمانت نامه های ارزی، گشایش اعتبارات اسنادی، ثبت سفارش بروات اسنادی و صدور حواله ارزی برای واردات کالا و خدمات بخشی از خدمات ارزی ارائه شده در بانک پاسارگاد است.

ابلاغ و انجام امور اعتبارات اسنادی و بروات اسنادی صادراتی، افتتاح انواع حساب های ارزی و سپرده های مدت دار ارزی، انجام نقل و انتقالات و حواله های ارزی وارده و صادره مشتریان از دیگر خدمات ارزی ارائه شده در بانک پاسارگاد است.

گفتنی است بانک پاسارگاد با تکیه بر توانمندی و تخصص خود و تعهد به رشد و توسعه اقتصادی کشور، آمادگی خود را جهت ارائه انواع خدمات ارزی به فعالان اقتصادی با هدف رونق تولید، افزایش اشتغال زایی و تسریع در تأمین کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم و همچنین تسهیل در فعالیت فعالان اقتصادی در تأمین کالاهایی مانند تجهیزات پزشکی، خوراک دام و طیور، دارو، گوشت و ... اعلام می کند.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی این بانک به شماره 82890 آماده پاسخگویی به مشتریان است. همچنین هم میهنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این بانک به نشانی www.bpi.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/usbkIYgP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه