یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

پزشک تازه کار

9 سال پیش ( 1395/2/26 )
 

پرسش: دندانپزشکی هستم که حدود دو سال است درسم تمام شده و طرح پزشکی خود را نیز مدتی است به پایان رسانده‌ام و درصدد راه‌اندازی مطبی برای خود هستم اما برخی از همکاران اظهار می‌کنند که در ابتدای کار، بیماران کمی به مطب دندانپزشکی مراجعه می‌کنند و درآمد پاسخگوی هزینه‌ها نیست. از نظر شما در راستای بازاریابی و تبلیغات چه اقداماتی را باید انجام داد و چگونه می‌توان بیماران بیشتری را جذب کرد؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی هر پزشکی باید برنامه‌ریزی‌‌های مناسبی را در حوزه بازاریابی و تبلیغات انجام دهد. با توجه به اینکه شما در ابتدای فعالیت خود هستید، می‌توانید به داروخانه‌های اطراف مراجعه کرده و تبلیغاتی را در این محل‌ها انجام دهید. به‌عنوان نمونه تراکت‌هایی را طراحی کنید که خلاقانه و حاوی پیام‌های تبلیغاتی مناسبی برای مخاطبان باشد و این تراکت‌ها را در داروخانه‌ها و محل‌های پر رفت‌و‌آمد بیمارستانی پخش کنید.

از اقداماتی که می‌توانید انجام دهید این موضوع است که با تعدادی دیگر از دندانپزشکان تعامل کنید و فعالیت‌های ترویجی را به‌صورت گروهی پیش ببرید؛ به‌عنوان نمونه 10 دندانپزشک در کنار یکدیگر تراکت‌های تبلیغاتی را طراحی کنند که از طریق این تراکت‌ها بیماران در نقاط مختلف آن منطقه از شهر بتوانند به هر یک از این دندانپزشکان مراجعه و خود را درمان کنند و این درمان با هزینه‌ کمتری انجام شود؛ به عبارت دیگر تخفیف‌هایی را برای آنها در نظر بگیرد. این تعامل با پزشکان دیگر باعث می‌شود از نگاه بیماران اعتماد بیشتری به پزشکان صورت پذیرد.

حضور در شبکه‌های اجتماعی بسیار می‌تواند در راستای معرفی دندانپزشکان مثمر ثمر واقع شود؛ به‌عنوان نمونه صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرامی را راه‌اندازی و در حوزه دندانپزشکی محتواهای آموزشی را تولید کنید و در آن قرار دهید.

از این طریق می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. البته این موضوع مستلزم این است که شما در ابتدا وب سایت مناسبی را برای خود طراحی کرده باشید که در صورت لزوم مخاطبان شبکه‌های اجتماعی را به وب سایت خود سوق دهید.

از طرفی می‌توانید تبلیغاتی در حوزه شبکه‌های اجتماعی و فضای دیجیتال داشته باشید که بازدید از وب‌سایت افزایش پیدا کند که این موضوع در راستای تعامل با بیماران می‌تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.

اگر شما هم د‌‌ر کسب‌و‌کار خود‌‌ با چالشی روبه‌رو هستید‌‌، د‌‌ر صورت تمایل مشکل خود‌‌ را از طریق ایمیل business@ forsatnet.ir با ما د‌‌ر میان بگذارید‌‌ و پاسخ خود‌‌ را د‌‌ر همین بخش پیگیری کنید‌‌.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/T7jMakqP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
قیمت خودرو امروز ۳۰ آذر ۱۴۰۴ قیمت طلا و سکه امروز قبل از شروع معاملات ۳۰ آذر ۱۴۰۴ سلاح پنهان رهبران کسب وکار در عصر شلوغی اطلاعات شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه