پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

افزایش فروش آنلاین

1 سال پیش ( 1401/5/25 )
 

افزایش فروش آنلاین

یکی از اصلی ترین دغدغه های در انواع کسب وکارهای آنلاین، این است که چگونه می توانیم فروش خود را افزایش و به دنبال آن، درآمد خود را چندین برابر افزایش دهیم. در این مقاله قصد داریم انواع روش های که در افزایش فروش و رونق کسب وکار موثر است را توضیح دهیم. البته شما می توانید با سفارش تولید محتوا خود به مجموعه محتوا هفت، از تجربیات آنها در این حوزه استفاده نمایید.

·         باید به چیزی که می فروشید، علاقه داشته باشید.

اگر می خواهید فروشنده حرفه ای باشید، باید در کار خود صداقت داشته باشید. در واقع باید خود از محصول و خدماتی که می فروشید استفاده کرده باشید و تجربه خود را با دیگران به اشتراک گذارید. توجه داشته باشید اگر مشتریان شما حس تردید در کلام، زبان بدن شما و... حس کند، غیرممکن است شما بتوانید محصول و خدمات خود را به آن عرضه کنید. لازم نیست که در هنگام فروش خیلی خودتان را پرهیجان نشان دهید. همین که نسبت به فروشتان احساس خوبی داشته باشید، کافی است.

·         از مزایا و قابلیت های محصول و خدمات خود به خوبی آگاه باشید.

محصول و خدمات خود را به خوبی بشناسید و مزایای آن را برای مشتری با آب و تاب توضیح دهید. یک تکنیک که می توانید در این روش از آن استفاده کنید این است که برای مخاطب خود ایجاد درد کنید و در نهایت با ارائه راهکار و مزایای که در قبل به آن توضیح دادید، محصول خود را بفروشید.

·         بیش از چیزی که فکر می کنید، مخاطب به خود اهمیت می دهد و نه به محصول و خدمات شما.

حالا شاید بپرسید مفهوم جمله بالا چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم برای مشتری فرقی ندارد شما چه محصولی یا خدماتی ارائه می دهید؛ در واقع برای آن این موضوع اهمیت دارد که محصول و خدمات شما چه سودی برای آن دارد. حالا این منفعت می تواند در زیبایی آن موثر باشد یا از نظر مالی آن را ارتقا دهد.

مثلاً شما کرم ضد لک می فروشید. اگر به عنوان فروشنده این محصول تا ابد بگوید کرم های ما بسیار اثربخش است، فایده ای ندارد. شما باید به عنوان فروشنده بر روی صورت و دستان مشتری مثال بزنید و به او بگوید آیا به تازگی متوجه لک های پوستی خود شده ای؟ بعد لک ها را به آن نشان دهید؛ اینجاست که باید بگویید شما با خرید این کرم می توانی با استفاده روزانه در عرض یک ماه از شر لک های خود خلاص شوی و به پوست صاف و یکدست برسی.

شما می توانید با تولید محتوا خوب و استفاده از این روش، فروش خود را بالا ببرید.

·         مشتریانتان را شناسایی کنید.

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که از سلیقه مخاطب خود آگاه باشید. شما برای این کار باید سن، جنسیت، میزان تحصیلات، وضعیت تأهل و... را بررسی کنید. این گونه می توانید نسبت به سلیقه مشتری نمونه کار ارائه دهید. به عنوان مثال شما فروش لباس به صورت حضوری و غیرحضوری را دارید. برای اینکه بتوانید سلیقه مخاطب خود را بشناسید در صفحه اینستاگرام خود سؤالات دو گزینه ای طراحی و منتشر کنید. این گونه می توانید نسبت به سلیقه مشتری جنس وارد کنید و فروش خود را چندبرابر افزایش دهید.

سؤالات مانند:

مانتو بلند یا کوتاه؟

رنگ های تیره یا روشن؟

دامن یا شلوار؟

بلوز یا تاپ؟

سوالاتی از این قبیل می تواند به فروش بیشتر شما کمک کند.

·         سعی کنید گفتگو را تحت کنترل خودتان نگه ندارید.

با مشتری ارتباط برقرار کنید برای ایجاد صمیمیت با آن می توانید در لحظه اول بگوید وای چه ساعت قشنگی یا چقدر رنگ مانتو شما شیک است. این گونه توانسته اید با مشتری خود ارتباط برقرار کنید و به او حس خوب منتقل کنید. حالا زمان آن است از مشتری بپرسید دنبال چه محصولی یا خدمتی است و آن را راهنمایی کنید. توجه داشته باشید پرحرفی نکنید و به مشتری اجازه سوال پرسیدن و نظر دادن دهید.

اگر فقط خودتان صحبت کنید و اجازه صحبت کردن به مشتری را ندهید، او را از خریدن محصولتان ناامید می کنید. این نکته را هم فراموش نکنید که نباید نظرات خودتان را به مشتری تحمیل کنید، با این کار اشتیاق او را از دست می دهید.

·         احساس اطمینان ایجاد کنید.

برای این کار باید برای مخاطب مثال بزنید مثلاً من هم از این محصول استفاده کردم و بسیار راضی هستم؛ همین یک جمله کافی است تا بذر اطمینان را در دل مشتری خود بکارید.

·         همه محصولات و خدمات را یکجا معرفی نکنید.

ابتدا باید ببینید مشتری به دنبال چه چیزی هست بعد شما نسبت به خواسته آن، محصول و خدمت ارائه دهید. این گونه توانسته اید کاملاً هدفمند به درخواست مخاطب پاسخ دهید.

توجه داشته باشید با ورود مشتری نباید تمام محصولات خود را روی میز قرار دهید. این گونه مشتری را گیج می کنید و نمی توانید حتی یک محصول هم به آن بفروشید.

سخن آخر

در این مقاله، ما در مجموعه محتوا 7 سعی کردیم، تعدادی از تکنیک های فروش را برای شما توضیح دهیم؛ توجه داشته باشید با استفاده از روش های گفته شده می توانید فروش خود را چندبرابر افزایش دهید. همچنین برای جلب اطمینان مشتریان می توانید محتوای متنی به صورت فارسی و انگلیسی، صوتی، تصویری، فیلم و... تولید کنید و در سایت ها و پیج های پربازدید تبلیغات کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vuDDBgMr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه