یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در حال حاضر پزشکان چگونه با بیماران ارتباط برقرار می کنند و چگونه می توان این رابطه با بیمار را بهبود بخشید؟ این یک سؤال مهم است که باید به طور مداوم مورد بررسی مجدد قرار گیرد. حتی اگر بیماران مدرن از سهولت و راحتی ارتباط دیجیتال با مطب شما قدردانی می کنند، اما نمی توانیم اهمیت تعامل شخصی در حفظ این رابطه و ارتباط مؤثر با بیماران را نادیده بگیریم.

چرا مدیریت ارتباط برای ارتباط مؤثر با بیماران اهمیت دارد؟

یک مطالعه HealthGrades نشان داد که ارتباط بیماران با کارمندان پذیرش، عوامل اصلی در بررسی آنلاین، مثبت و منفی است. این تحقیق نشان داد که از بین نزدیک به 7 میلیون بررسی بیمار، بیشترین عبارات استفاده شده در نظرات منفی مربوط به تعامل کارکنان پذیرش است.

در محیط شلوغ و پر هرج ومرج که کارکنان دفتر شما در آن کار می کنند، به راحتی می توان فراموش کرد که بیماران هنوز در طول بازدید انتظار ارتباطات انسانی و خدمات باکیفیت به مشتریان را دارند. این شامل همه چیز است، از نحوه سلام کردن به یک بیمار گرفته تا ارتباطات شخصی فردی که به هر بیمار اجازه می دهد بداند که مطب شما برای آن ها و حمایت آن ها ارزش قائل است.

هنگامی که کارکنان شما آموزش ببینند تا با هر بیمار مؤدبانه، با دقت و به عنوان یک فرد رفتار کنند و نه فقط به عنوان یک تعداد، بیماران راضی تری را مشاهده خواهید کرد که نظرات آنلاین درخشان تری را در مورد عمل شما ارسال می کنند که باعث افزایش ماندگاری و کمک به جذب بیمار جدید و ارتباط مؤثر با بیماران می شود.

مدیریت ارتباط  مؤثر با بیماران

5 نکته در مورد نحوه ارتباط مؤثر با بیماران

در زیر پنج نکته و بهترین روش وجود دارد که به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که بیماران شما نه تنها در قبل و بعد از قرار ملاقات خود، بلکه در طول ویزیت واقعی خود در مطب، مشارکت عالی با بیمار دارند:

1.     ارزش برداشت اول را کاهش ندهید

چند بار برای یک قرار ملاقات وارد یک دفتر تمرین شده اید و متوجه شده اید که هر یک از کارمندان دفتر جلو با تماس های تلفنی، کار در رایانه خود یا تعامل با سایر کارکنان مرتبط است؟ تنها گزینه شما این است که منتظر بمانید، اغلب با سایر بیماران در یک صف تا زمانی که کسی بتواند به شما کمک کند تا به شما مراجعه کنید. وقتی به جلوی خط می روید، فقط نام و زمان قرارتان را می پرسند؟ چگونه به شما سلام می کنند؟ آیا آن ها به چشم شما نگاه می کنند؟

حقیقت زیادی برای کلیشه وجود دارد، شما هرگز شانس دومی برای ایجاد یک برداشت اول خوب نخواهید داشت.» و از آنجایی که تعداد بیشتری از بیماران در حال تغییر روش ها هستند، شما نمی توانید اولین تأثیر جذابی را ایجاد نکنید. خوشامدگویی به بیماران با ادب مناسب از همان ابتدا لحن مناسبی را ایجاد می کند و به بیماران کمک می کند احساس قدردانی کنند.

برای رسیدن به این هدف، هنگام ورود بیماران به بخش پذیرش شما به گرمی سلام کنید. اگر پرسنل مشغول تلفن هستند، برای خوشامدگویی به بیمار، تماس گیرنده را به طور لحظه ای در حالت تعلیق قرار دهید و به او اطلاع دهید که با او درست برخورد خواهید کرد. صادقانه با آن ها ارتباط برقرار کنید، در مورد رفاه آن ها بپرسید و از آن ها دعوت کنید تا خود را راحت کنند. مهم تر از همه، تماس چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید.

نحوه ارتباط مؤثر با بیماران

2.     با بیماران صحبت کنید و به دنبال فرصت هایی برای ایجاد روابط باشید

اگرچه این ممکن است برای کارکنان فرانت آفیس که گاهی با ده ها یا صدها بیمار درگیر هستند پیچیده تر باشد، بسیاری از بیماران شما ممکن است بیمارانی با سابقه طولانی باشند که پزشکان و کارکنان شما را می شناسند و به آن ها اعتماد دارند.

هنگامی که یک پرستار یا پزشک بیمار را برای قرار ملاقات می خواند، زمان بسیار خوبی است که با نام بیمار احوالپرسی کنید، اگر بیمار جدید است، خود را معرفی کنید، تماس چشمی برقرار کنید، لبخند بزنید و چند گفتگوی دوستانه داشته باشید. همچنین باید به بیماران به وضوح گفته شود که در طول ویزیت چه اتفاقی خواهد افتاد و چرا.

پزشکان یا پزشکانی که از بیمار مراقبت می کنند نیز باید لحظه ای به نام بیمار سلام کنند و راه هایی برای ارتباط در سطح شخصی بیابند. اگر بلافاصله وارد کار مراقبت شوند یا به نظر عجله داشته باشند، می تواند باعث شود که بیماران احساس کنند مهم نیستند یا زمانی برای رسیدگی به همه نگرانی های خود ندارند.

در مرحله مراقبت، بیماران را تشویق کنید که سؤال بپرسند و اگر چیزی را متوجه نشدند، صحبت را قطع کنید. به زبان بدن و حالات چهره آن ها توجه کنید تا متوجه شوید که آیا آن ها دنبال نمی کنند یا نیاز به پشتیبان گیری و تکرار چیزی دارید.

این تعاملات کوچک برای بیماران شما اهمیت زیادی دارد زیرا به آن ها نشان می دهد که کارکنان شما مایل اند برای برخورد با هر فرد با مهربانی و احترام وقت بگذارند. همچنین نشان می دهد که شما می خواهید به طور مستمر رابطه بیمار و ارائه دهنده را تقویت کنید.

3.     در مورد ترجیحات ارتباطی فردی آن ها بپرسید

بسیار مهم است که بتوانیم با بیمارانی که پیام های قرار ملاقات ضروری را بر اساس ترجیحات ارتباطی فردی آن ها دارند، ارتباط برقرار کنیم. اگرچه اکثریت قریب به اتفاق - نزدیک به 80 درصد از بیماران، می خواهند بتوانند از طریق پیامک با پزشک شما ارتباط برقرار کنند، برخی هنوز ایمیل یا صدا را برای تعامل با شما ترجیح می دهند.

اگر قبلاً اولویت های بیمار را در فرم های دریافت نکرده اید، ورود یا خروج فرصتی عالی برای به روزرسانی اطلاعات اوست. از آن ها بخواهید بهترین راه را برای تماس با آن ها برای یادآوری قرار ملاقات، تأییدیه ها و سایر مبادلات کلیدی با آن ها داشته باشید. با هماهنگ کردن ارتباطات خود با روشی که هر بیمار ترجیح می دهد با آن ها ارتباط برقرار کند، با اطمینان بیشتر و کارآمدتر با بیماران ارتباط برقرار خواهید کرد.

آن ها قدردانی خواهند کرد که شما به اندازه کافی برای ارتباط با آن ها به روشی که برای آن ها راحت تر و راحت تر است، اهمیت می دهید. با ملاقات با بیماران در جایی که هستند، می توانید نرخ تأیید را افزایش دهید و در عین حال عدم حضور و لغو دیرهنگام را کاهش دهید.

4.     با اتاق های انتظار مجازی «پیامک» بیماران را ایمن نگه دارید

در یادآوری قرار ملاقات یک روزه خود برای هر بیمار، مشخص کنید که وقتی که زمان شروع قرار ملاقاتشان فرا می رسد، یک پیام متنی دریافت خواهند کرد. به این ترتیب، بیماران می توانند زمانی را که در بخش پذیرش شما می گذرانند به حداقل برسانند. همچنین به آن ها می رساند که ایمن نگه داشتن آن ها و محافظت از سلامت آن ها از اولویت های کلینیک شماست.

5.     بدون تشکر اجازه ندهید که از در خارج شوند

این نقطه ای است که معمولاً کلینیک ها فرصت ارزشمندی را برای پایان دادن به سفر مراقبت از بیمار در مطب از دست می دهند. مگر اینکه بیمار مجبور باشد دوباره برنامه ریزی کند یا پرداختی را انجام دهد، معمولاً از اتاق معاینه بیرون می آیند و مستقیماً با یک کلمه از کارکنان از در خارج می شوند.

خداحافظی و تشکر از بیماران را پس از قرار ملاقات، برای کارکنان فرانت آفیس استاندارد کنید. آن ها را منتظر نگذارید. این آخرین فرصت شماست که با آن ها در سطح شخصی ارتباط برقرار کنید و با ارتباط مؤثر با بیماران تأثیر خوبی بگذارید و به آن ها بگویید که از خدمت به آن ها قدردانی می کنید.

سخن پایانی

در حالی که امروزه تعامل موفقیت آمیز با بیماران خود به فناوری های ارتباطی نیاز دارد، توانایی شما در برقراری ارتباط مؤثر با بیماران در طول ملاقات واقعی و ارائه یک تجربه شخصی به همان اندازه مهم است. برای آشنایی با راه های ارتباط با بیماران خود همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

02122644773

02126643064

02126601795

وبسایت:

www.tebmarketing.com

اینستاگرام:

tebmarketing

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6i9qW63Q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه