امروزه اغلب کارآفرینان به طور پیشفرض یک برند شخصی برای خودشان دارند. این امر نوعی ویژگی اساسی برای کارآفرینان در دنیای کسب و کار و به ویژه حوزه فعالیت آنلاین محسوب می شود. هرچه یک کارآفرین شهرت شخصی بیشتری در قالب یک برند داشته باشد، توانایی تاثیرگذاری بالاتری بر روی مخاطب هدفش پیدا می کند. این امر گاهی اوقات برای بهین...
امروزه ایجاد برند شخصی برای هر کارآفرینی امر جذابی محسوب می شود. برندهای بزرگ نیز در عمل به دنبال ترغیب مدیران ارشدشان به سوی ایجاد برند شخصی هستند. اولین ایدهای که در این میان به ذهن کارآفرینان می رسد، حضور در فضای شبکه های اجتماعی برای توسعه برند شخصی است. شاید این ایده جذابیت زیادی داشته باشد، اما به تنهایی برا...
اگر شما به دنبال توسعه کسب و کارتان هستید، یکی از ایده ای جذاب تلاش برای ایجاد یک برند شخصی است. بسیاری از کسب و کارها همیشه نسبت به سطح تاثیرگذاری پایین بر روی مشتریان شکایت دارند. دلیل این امر اغلب اوقات ناتوانی برای نشان دادن یک چهره انسانی و جذاب به مشتریان است. اگر شما در کنار کسب و کار اصلی تان دارای یک برند شخصی...
برندسازی شخصی در طول سال های اخیر بدل به گزینه ای مهم برای کارآفرینان شده است. اگر شما تجربه فعالیت به عنوان کارآفرین را داشته باشید، به خوبی از اهمیت و تاثیر برند شخصی اطلاع دارید. برخی از مشتریان فقط براساس برند شخصی کارآفرینان بزرگ اقدام به خرید از یک کسب و کار می کنند. به عنوان مثال، ایلان ماسک را در نظر بگیرید. بد...
با توجه به این امر که لینکدین شبکه تخصصی کسب و کار محسوب می شود، فضایی بسیار خوب جهت برندسازی شخصی شکل گرفته است، با این حال وجود پتانسیل لازم به معنای آن نیست که تمامی افراد در این زمینه درخشان ظاهر می شوند. براساس آمارهای منتشرشده، مهم ترین دلیل عدم موفقیت کاربران لینکدین در ایجاد برند شخصی قدرتمند، انجام اقداماتی اس...
جف بزوس، ثروتمندترین مرد دنیا، نقل قول جالبی دارد: «برند شخصی شما نکته ای است که مردم وقتی در اتاق حضور ندارید، درباره اش بحث می کنند.» این امر به خوبی اهمیت برندسازی شخصی در دوره کنونی را نشان می دهد. بسیاری از افراد نسبت به برندسازی شخصی دیدگاه مناسبی ندارند بنابراین به طور مداوم در زمینه م...