شنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sat, 10 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

بازاریابی خاص

8 سال پیش ( 1395/3/30 )
 

آیا می‌دانستید بازاریابی خاص که بازاریابی شخصی و گاهی اوقات بازاریابی نفر به نفر خوانده می‌شود تفاوت زیادی با متفاوت‌سازی محصول دارد؟ چرا که متفاوت‌سازی محصول تلاش می‌کند محصولات خود را متفاوت از آنچه رقبا تولید می‌کنند ساخته و به بازار عرضه کند اما بازاریابی خاص سعی می‌کند کالای واحدی را به هر یک از مشتریان ارائه کند.

بازاریابی خاص برای رسانه‌هایی همچون اینترنت بسیار کاربردی است. یک وب‌سایت می‌تواند علاقه‌مندی‌های شما را ردیابی کند و برای آینده پیشنهادات خاصی را به شما ارائه دهد.

سایت‌های زیادی هستند که به مشتریان خود این امکان را می‌دهند که براساس اطلاعات سازمان‌دهی شده و اولویت‌های لحاظ شده برای هر شخص کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند. به طور مثال وقتی شما از آمازون کتابی خریداری کنید این وب‌سایت در زمان‌های معین لیستی از موضوعات مشابه و مورد علاقه شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tUpefDOy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه