جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر عامل گروه سایپا گفت: با اصلاح ساختار مالی قطعا اکثر شرکت‌های بزرگ گروه از ذیل ماده 141 خارج می‌شوند و برای شرکت‌های گروه، بالای 80 درصد نقدینگی ایجاد خواهد شد. به گزارش سایپا نیوز، درمجمع عمومی فوق العاده شرکت سایپا جمالی گفت: با توجه به اینکه فجر امسال از ابتدا با رفع تحریم‌های بین‌المللی شروع شد، سرآغاز فصل جدیدی برای کشور و نظام است.

وی ادامه داد: از ابتدای حضور در سایپا سه برنامه کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند‌مدت تعریف کردیم و امروز پس از گذشت هفت ماه بارقه‌های اولیه امید را در احیای مجدد سایپا می‌بینیم. در هر مجموعه بزرگ سه ذی‌نفع اصلی، سهامداران، کارکنان و مصرف‌کنندگان وجود دارد و براساس استراتژی تعریف شده این مسیر در ابتدا از همه مشتریان به دلیل کیفیت محصولات عذر خواهی کردم و در جهت افزایش و بهبود کیفیت تعهد دادم. بر همین اساس نخستین گام‌های اجرایی در حوزه خدمات پس از فروش برداشته شد و باید این خبر را اعلام کنم که این برنامه جامع و فراگیر در حال اجرا است.

7689656745735753835537358358372344773435

مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه دومین گام افزایش، بالابردن روحیه کارکنان بود که در این مسیر نیز در همان ابتدا اقدامات مناسبی در جهت رفع مسائل رفاهی کارکنان انجام شد، تصریح کرد: تعهد شده بود که وضعیت سهام و نقدینگی گروه سایپا مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد و این برنامه پس از گذشت هفت ماه با انجام مطالعات و برگزاری بیش از 200جلسه مستمر و بررسی کارشناسانه همه ابعاد انجام شد.

جمالی کمبود نقدینگی را عاملی موثر در ایجاد رکود دانست و گفت: در ماه‌های اخیر کمبود نقدینگی به حدی بود که تامین محصول و قطعات سایپا به‌صورت روزانه انجام می‌شد و راهی به جز اصلاح ساختار، مالی وجود نداشت. با اصلاح ساختار اکثر شرکت‌های بزرگ گروه از ذیل ماده 141 خارج می‌شوند و برای شرکت‌های گروه، بالای 80 درصد نقدینگی ایجاد خواهد شد. با اصلاح ساختار مالی می‌توانیم در آینده نزدیک با ال سی 10 درصدی اقدام به خرید و جذب نقدینگی از سیستم بانکی کنیم.

او درباره روند مذاکرات با شرکای خارجی بیان کرد: سال آینده، سال پررونقی برای سایپا است و اعتقاد داریم در مذاکرات با شرکای خارجی با تانی و مدیریت و حفظ منافع کشور و سایپا حرکت کنیم و این روند در حال اجراست. مدیرعامل گروه سایپا افزود: 50 درصد ظرفیت سایپا مربوط به محصولات ملی و گروه است و 50 درصد نیز با برندهای معتبر بین‌المللی تولید خواهد شد که مذاکرات با شرکت‌های خودروساز خارجی درحال انجام است و به‌زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Iy9dJVK1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه