چهارشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Wed, 3 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می دانستید کلمه ذی نفع یکی از کلمه های کلیدی در مدیریت، استراتژی و کسب و کار است؟ طبیعی است که بحث در مورد ذی نفع و ذی نفعان در مذاکره و برنامه ریزی برای مذاکره هم از جایگاه بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل، یکی از مراحل مهم برنامه ریزی برای مذاکره را بررسی ذی نفعان مذاکره می دانند. اگر مذاکره را در حد یک معامله بسیار ساده در نظر بگیریم، تشخیص ذی نفعان چندان دشوار نیست.

در یک معامله ساده روزمره، دو ذی نفع کلیدی وجود دارد؛ خریدار و فروشنده. اما وقتی به یک مذاکره تجاری بزرگ بین دو شرکت یا به مذاکره بین دو کشور فکر می کنیم، یا به مذاکره بین مدیر و کارمند فکر می کنیم، دیگر مسئله تشخیص ذی نفعان به سادگی قبل نیست و باید جزئیات منافع دو طرف به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UZsl7GQz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه