پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
به منظور افزایش رضایتمندی بیمه گذاران صورت گرفت:

راه اندازی واحد پرداخت خسارت بیمه دانا در شعبه طالقانی

7 سال پیش ( 1395/5/30 )
 

با حضور نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و مدیران ارشد این شرکت، واحد پرداخت خسارت درمان شعبه طالقانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در مراسمی که روز26 مرداد ماه سال جاری به همین مناسبت در محل شعبه طالقانی برگزار شد، دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد مثبت و امیدوار کننده این شعبه، از ضرورت حمایت مالی و اداری لازم از شعبه طالقانی خبر داد و گفت: با توجه به شاخص های رشد و عملکرد مناسب این شعبه امیدواریم با حمایت هایی که از این پس می شود، شاهد جذب بیشتر و مناسب تر پرتفوی، پرداخت سریع تر خسارت و در نهایت رضایتمندی بیشتر بیمه گذاران باشیم.

وی، نمایندگان را خط مقدم فروش و کسب پرتفوی دانست و با تأکید بر اینکه عدالت باید در حوزه امور نمایندگان و شعب رعایت شود، ابراز امیدواری کرد مشکلات باقیمانده در این شعبه با حمایت های لازم ستادی بزودی برطرف شود.

دکتر سید داود حسینی معاون فنی بیمه های اشخاص نیز در این مراسم، از رشد شاخص های فنی شعبه طالقانی خبر داد و افزود: با توجه به ترکیب مناسب پرتفوی، نسبت خسارت و وصول به موقع مطالبات در این شعبه لازم است در حوزه پشتیبانی حمایت های معمول بعمل آید.

وی همچنین گفت: بحث افزایش اختیارات شعب در حوزه فنی در شورای فنی مراحل نهایی خود را می گذراند و بزودی نتایج آن اعلام می شود.

حسین یاوری معاون امور استانها هم در این مراسم با اشاره به نقاط مثبت و عملکرد مطلوب شعبه طالقانی، خواستار بازنگری در حدود اختیارات فنی شعب شد و اظهار داشت: امیدواریم حدود اختیارات شعب از این پس در حوزه فنی و اداری و پرسنلی افزایش یابد تا با تقویت نظارت های لازم، شاهد افزایش کارایی و چابکی در شرکت باشیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم محمود خدادادی مدیر امور شعب با ارائه گزارشی از عملکرد شعبه طالقانی بویژه در حوزه وصول به موقع مطالبات، خواستار اعطای تسهیلات و افزایش حدود اختیارت شعب شد و افزود: این شعبه با داشتن 40 نماینده و دارابودن شاخص های فنی مطلوب جز بهترین شعب شرکت محسوب می شود.

در پایان مراسم مدیر عامل و اعضای هیئت همراه از بخش های مختلف واحد پرداخت خسارت شعبه طالقانی بازدید و با همکاران گفت و گو کردند.

شایان ذکر است: شعبه طالقانی در چهار ماه ابتدای سال جاری رشد 100 درصدی داشته و بالغ بر 40 هزار بیمه شده دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EstUx2oX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه