شنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sat, 10 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

10 سال پیش ( 1393/9/11 )
 

آیا می‌دانستید با بهره‌گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و و نیازمندی‌های آنان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می‌گیرد؟ 

مفهوم CRM برگــــرفتــه از عبـــــارت customer relationship management  بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می‌شود. CRM در واقع فرآیندی در جهت گردآوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات به منظور بهره‌برداری موثر و هدفدار از آنهاست. این اطلاعات می‌تواند در برقراری ارتباط با مشتریان، فروش، بازاریابی موثر، حساسیت یا نیازهای بازار باشد. CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی است. بخشی از اهداف کلی سیستم ارتباط با مشتری عبارت است از: 

افزایش درآمد (شناخت فرصت‌های جدید تجاری - کاهش فرصت‌های از دست رفته - کاهش فرار مشتریان).

ایجاد وفاداری مشتری (بهبود خدمات به مشتریان- بهبود جلوه سازمان).

کاهش هزینه (ذخیره اطلاعات سازمان- کاهش دوباره‌کاری‌های بازاریابی).

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IWQFhAt4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه