شنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sat, 10 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید بازاریابی که تمایل دارد از رویکرد بازاریابی دنج استفاده کند باید مواردی را رعایت کند؟

تعدادی از این موارد عبارتند از:

الف) مشتریان در یک بازار دنج دارای مجموعه‌ای از نیازهای متفاوت یا به نوعی پیچیده هستند که باید ابتدا از طریق گرفتن اطلاعات از مشتریان با کمک تحقیقات بازاریابی شناسایی شود. سپس شرکت باید کالا یا خدمات جدیدی را توسعه دهد یا به شیوهای جدید که متناسب با نیازها یا منافع خاص چنین مشتریانی باشد، به ارتقای کالا یا خدمات موجود بپردازد.

ب) عموما مشتریان بازار دنج مایل هستند به شرکتی که بهتر از دیگران نیازهای خاص آنان را برآورده می‌سازد، قیمت بالاتری بپردازند. در نتیجه استراتژی توجه به بازار دنج سود بیشتری را به دنبال
خواهد داشت.

ج) رقبا به سختی می‌توانند از طریق حمله به شرکتی که رهبری بازار دنج را در اختیار دارد چیزی عاید خود کنند.

د) در یک بازار اشباع شده، یک شرکت یا باید جزو سه شرکت برتر صنعت باشد یا برای کسب سود از استراتژی بازاریابی دنج استفاده کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q13fo2WN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه