چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت سنگ مزار

1 سال پیش ( 1401/3/3 )
 

قیمت سنگ مزار

در خصوص قیمت سنگ مزار می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و از پشتیبانی ما بهره مند شوید. با توجه به اتفاقات افتاده و بالا رفتن قیمت بسیاری از اجناس به دلیل بالارفتن قیمت دلار یا تورم، قیمت سنگ قبر نیز از این افزایش قیمت ها مستثنی نبوده است. و باید دائما پیگیر قیمت آن باشید، اگر قصد خرید آن را دارید. 

اطلاعات مندرج بر سنگ مزار

در بسیاری از موارد مشاهده کرده ایم که بر روی سنگ های قبر یک سری اطلاعات از متوفی درج می شود که این اطلاعات عبارت است از:

– تاریخ تولد متوفی
– تاریخ فوت متوفی
– نام متوفی
– نوشته ای به سلیقه بازماندگان که معمولا یک بیت شعر یا پیام می باشد.

همچنین در بسیاری از موارد می توانید تصویری از شخص متوفی را سر مزارش مشاهده کنید که استادهای حرفه ای در این زمینه می توانند تصویری از عکس شخص فوت شده را بر روی سنگ مزار او ترسیم کنند. همچنین لازم است اشاره کنیم که امروزه سنگ قبرهای مورد استفاده در اغلب گورستان ها به شکل خوابیده می باشد و این در حالی است که شما در ایران باستان و سایر کشورهای دیگر می توانید سنگ قبرهایی را مشاهده کنید که به شکل ایستاده هستند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد خرید و تهیه یکی از مناسب ترین و بهترین سنگ قبرهایی که می توانید انتخاب کنید توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

انواع سنگ مزار

اگر شما نیز به دنبال خرید سنگ قبر خاص و استفاده از باکیفیت ترین و بهترین سنگ مزار هستید، بهتر است در وهله ی اول با انواع این محصول از نزدیک آشنا شوید. امروزه بسیاری از فروشندگان این حوزه برای طراحی و تولید بهترین انواع سنگ قبر از سنگ های بسیار مختلفی استفاده می کنند. معمولا سنگ استفاده شده برای طراحی و ساخت سنگ مزار از جنس مرمر و گرانیتی می باشد. کشور ما نیز یکی از بهترین و بی نظیرترین معادن سنگ مرمر را در دل خود جای داده است. شما نیز می توانید با توجه به ویژگی های هر یک از آنها، بهترین سنگ قبر را انتخاب کنید.

 

سنگ های مناسب برای سنگ مزار

از مهمترین انواع سنگ مناسب قبر می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–  سنگ قبر مرمر معمولی: این مدل از سنگ را می توانید در رنگ های بسیار مختلفی در بازار مشاهده کنید که جزء سنگ های گران قیمت به شمار می آید و بسیاری از افراد نیز این مدل از سنگ ها را سنگ مرمر هراتی می نامند.

–  سنگ قبر سیمین: سنگ قبرهای سیمین از جنس گرانیت بوده و از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید، شرایط مختلف آب و هوایی و غیره دارد. از مهمترین مشخصه این سنگ می توان به داشتن رنگ دانه های مشکی و سفید اشاره کرد.

–  سنگ قبر شبق: این مدل از سنگ های قبر در میان بسیاری از مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که بسیار براق می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که این سنگ از گران ترین سنگ های موجود در بازار نیز می باشد.

قیمت سنگ مزار

ویژگی های بهترین سنگ مزار

بی شک همه افرادی که نزدیک ترین عضو خانواده ی خود را از دست می دهند، دوست دارند تا یکی از بی نظیرترین و با کیفیت ترین سنگ مزار را برای او تهیه و خریداری کنند. اگر شما نیز چنین قصدی را دارید، بایستی بدانید که بهترین انواع سنگ قبر از ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی برخوردار می باشد و شما می توانید با در نظر گرفتن این مشخصه ها، یکی از مناسب ترین و بهترین سنگ قبرها را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های یک سنگ قبر خوب می توان به مواردی از جمله موارد زیر اشاره کرد:

– داشتن نوشته بسیار معنی دار
–  داشتن زیبایی بسیار بی نظیر
–  داشتن دوام و استحکام بالا

 

نوشته روی سنگ مزار

بایستی نوشته روی سنگ چشم نواز بوده و معنی بسیار پرباری داشته باشد. برخی از افراد دوست دارند تا نوشته ها به شکل حک شده بر روی سنگ واقع شوند که در این حال از زیبایی بسیار بی نظیری برخوردار خواهد بود. بهترین سنگ قبر برای شما می تواند شامل نوشته های بی نظیر از جمله آیات قرآن، دعا، یک بیت شعر و یادواره هایی باشد تا از این طریق زیبایی خاصی را به سنگ مزار منتخب خود ببخشید. همچنین می توانید این نوشته ها را با رنگ های مختلف مانند سفید و طلایی حک کنید. چرا که در این صورت جلوه بسیار بی نظیری را به سنگ قبر شما خواهد بخشید. مشخصات فردی نیز از مهمترین مولفه های دیگر است که بایستی بر روی سنگ قبر حک شود تا بتوان به راحتی قبر مورد نظر را پیدا کرد. استفاده از بهترین خط برای خطاطی نیز از دیگر آیتم هایی است که بایستی در هنگام نوشتن نوشته بر روی سنگ به آن توجه ویژه داشت. چراکه این خط مناسب می تواند زیبایی سنگ قبر را چند برابر کند و بر تاثیرگذاری متن روی سنگ قبر بیافزاید. نمونه شعر سنگ قبر پدر و سنگ قبر مادر عموما به شما هنگام سفارش سنگ مزار ارائه می شود.

زیبایی

افرادی که قصد دارند تا یکی از زیباترین و بهترین سنگ قبرها را تهیه و خریداری کنند و درواقع یک سنگ قبر خاص سفارش دهند، برای براق بودن آن اهمیت بسیار خاصی را قائل هستند. برخی از افراد برای حفظ حرمت و پاکی مردگان خود دوست دارند تا از شیک ترین و زیباترین انواع سنگ قبرها استفاده کنند و برای این امر نیز هزینه های بسیار بالایی را پرداخت نمایند. شما هم می توانید برای خرید بهترین انواع سنگ قبر، یکی از زیباترین و براق ترین انواع سنگ قبرهای موجود در وب سایت ما را تهیه کرده و آن را سفارش دهید.

بادوام بودن

از دیگر ویژگی ها و مشخصات بی نظیرترین و بهترین سنگ قبر می توان به دوام بسیار بالای آن اشاره کرد که این آیتم از مهمترین و حساس ترین المان های مورد توجه بسیاری از خریداران می باشد چرا که با یک انتخاب درست می توان تا مدت ها سنگ قبری با ظاهری زیبا داشت. بهترین انواع سنگ قبر آن دسته هستند که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و تحمل زیادی را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشد. حال شما نیز می توانید با توجه به انواع سنگ های موجود در وب سایت ما، یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین این سنگ ها را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید. سنگ های مرمر، گرانیت، تراورتن و کوارتزیت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما نیز می توانید خرید و استفاده از این مدل سنگ های قبر را در اولویت های خود قرار دهید و هم اکنون سفارشتان را به ثبت برسانید.

نکات مورد توجه قیمت سنگ مزار

در صورتی که قصد خرید اینترنتی دارید برای انتخاب بهترین سنگ مزار بایستی به یک سری از مهمترین و اصلی ترین نکات در هنگام خرید توجه داشته باشید تا از این طریق بتوانید بهترین انواع سنگ مزار را تهیه و آن را در خریداری نمایید. برای اینکه هنگام خرید اینترنتی مطمئن باشید مناسب ترین و بهترین سنگ مزار را انتخاب کرده اید، به موارد زیر دقت نمایید:

– حتما برای پرداخت های اینترنتی خود از رمز دوم استفاده نمایید.
– توصیه می شود که قبل از خرید سنگ قبر مورد نظر خود در مورد ویژگی های آن اطلاعات لازم را به دست آورید.
– حتما اطلاعاتی که می خواهید به درستی بر روی سنگ درج و حک شوند را با دقت وارد کنید تا مشکلی به وجود نیاید.
– در صورتی که هرگونه مغایرتی را در هنگام تحویل مشاهده کردید، سریعا با همکاران ما از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود در تماس باشید و اقدام به رفع مشکل نمایید.
– آدرس و نشانی محل تحویل سنگ قبر را با دقت وارد کنید.

ویژگی های سنگ مزار 

دوام : چندی پیش قبر همسر متوفای یکی از خوانندگان کشور ترک برداشت و رسانه های مختلف شروع کردند به ربط دادن این موضوع با اتفاقات ناخوشایندی که برای خانواده اش رخ می داد. اما همه ی ما میدانیم که این دستمایه ای برای جذاب کردن و پوشش خبری ست. واقعیت اینست که ترک برداشتن و تخریب سنگ قبر به جنس و ضخامت سنگ اولیه ان بستگی دارد.  سنگی که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و تحمل زیادی را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشد، مطمئنا به این زودی ها خراب نمیشود.

زیبایی: اینکه سنگ مزاری که برای عزیزتان انتخاب میکنید چه رنگی باشد کاملا به سلیقه خودتان مربوط است. اما میان رنگ های موجود، بسته به جنس سنگ بعضی ها درخشان تر و چشم گیر تر به نظر می رسند.بعد از انتخاب رنگ سنگ ،به رنگ نوشته ی روی آن هم فکر کنید تا همخوانی بیشتری با آن داشته باشد.

تراش کاری: قابلیت تراش پذیری یکی دیگر از ویژگی های سنگ مزار است که باید به آن توجه کنید. مثلا اگر طرحی که می خواهید روی قبر موردنظرتان چاپ کنید طرح سخت و پیچیده ای باشد، سنگ قبرهای نانو پیشنهاد خوبی ست.

ضخامت: سنگ های مختلف بسته به جنس ضخامت های متنوعی دارند. جالبست بدانید

قیمت: قیمت سنگ ها به جنس کیفیت و ضخامت آن بستگی دارد برای اطلاع بیشتر از قیمت ها می توانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NDzDLZMK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه