یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برای راه اندازی یک رستوران و یا فست فود و همچنین موفق بودن در اداره آن ، باید از تجهیزات بروز و مناسبی استفاده کرد . فروشگاه تجهیزات آشپزخانه دیجی صنعت ، با ارائه با کیفیت ترین و کامل ترین تجهیزات فست فود ، رستوران ها ، قنادی ها ، نانوایی ها و هم چنین کافی شاپ ها ، می تواند کمک زیادی به شما برای خرید تجهیزاتی کامل و مناسب داشته باشد. اگر قصد خرید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و هم چنین آشنایی با انواع دسته بندی فر پیتزا را دارید ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشپزخانه صنعتی به چه آشپزخانه‌ ای گفته می‌ شود؟

تأمین غذای سازمان های مختلف مانند بیمارستان ها ، هتل ها ، سرویس های حمل و نقل ، کارخانه ها و هم چنین رستوران ها ، فست فودی ها و کافی شاپ ها ، بر عهده بخش تأمین غذایی آن­هاست. با توجه به حجم زیاد سفارش ها و تأمین غذای روزانه در این بخش ها ، استفاده از یک آشپزخانه بزرگ به همراه تجهیزات صنعتی مناسب ، الزامی است.

­محصولات و تجهیزات مختلفی در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند که مناسب برای تولید غذا در حجم بالا هستند . دسته بندی این محصولات با توجه به گستردگی زیاد و تنوع بالای آن­ها ، کار ساده ای نخواهد بود ، به عنوان مثال تنها لوازم فست فود شامل انواع فر پیتزا صنعتی ، انواع فرهای ساندویچ ، انواع سرخ کن ها و ... می شود. با این وجود تجهیزات مختلفی که در این آشپزخانه ها به کار گرفته می شوند، در دسته بندی های کلی قرار می گیرند که در ادامه به بررسی و معرفی آن­ها می پردازیم.

خرید تجهیزات آشپزخانه از دیجی صنعت

دسته بندی تجهیزات آشپزخانه

همان طور که گفته شد ، تجهیزات مختلفی که در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند ، تنوع بالایی داشته و نمی توان آن­ها را به طور دقیق در دسته بندی های مشخصی قرار داد. با این حال شما می توانید با مراجعه به فروشگاه تجهیزات آشپزخانه دیجی صنعت ، دسته بندی های کاملی از تجهیزات فست فود ، رستوران، کافی شاپ و ... را مشاهده کنید. به طورکلی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی شامل موارد زیر می شوند.

تجهیزات بخش پخت غذا

از اصلی ترین بخش های هر آشپزخانه صنعتی ، بخش طبخ و پخت غذا است که باید از تجهیزات مناسبی در آن استفاده شود . نحوه قرارگیری این تجهیزات و سایر وسایل نیز، باید به گونه ای طراحی شده باشد که آشپز در هنگام استفاده از آنها، با مشکل مواجه نشود و آزادی عمل مناسبی داشته باشد. هم چنین رعایت نکات ایمنی و نحوه جای گیری تجهیزات برقی در این بخش ، از اهمیت بالایی برخوردار است.

تجهیزاتی که در بخش پخت غذا در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند شامل انواع اجاق گازها ، کباب پزهای گازی و ذغالی، گرمکن های غذا، فر پیتزا صندوقی ، سرخ کن صنعتی ، اجاق گریل و ... می شوند. با توجه به اینکه این تجهیزات نقش اصلی در پخت و تهیه غذا های مختلف را دارند، برای گرفتن نتیجه بهتر نیاز است از با کیفیت ترین آنها استفاده کنید که فروشگاه دیجی صنعت، می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه داشته باشد.

خرید تجهیزات آشپزخانه از دیجی صنعت

تجهیزات شستشوی ظروف

از دیگر بخش های اصلی یک رستوران صنعتی، بخش شستشو و نظافت ظروف آن است. در این بخش از سینک های بزرگ و با کیفیت ، ماشین های ظرف شویی صنعتی ، شیرآلات مناسب و در برخی آشپزخانه ها از سیخ شورهای صنعتی استفاده می شود.

هم چنین بخشی از آشپزخانه به محل قرار گیری صحیح ظروف تعلق می گیرد که در کنار سینک ظرف شور قرار دارد . اگر سفارش کاری آشپزخانه شما بالا باشد ، باید اهمیت زیادی به این بخش داشته باشید ؛ زیرا تمام ظروف و لوازم آشپزی ، باید بلا فاصله پس از مصرف شسته شده و مجدد مورد استفاده قرار گیرند.

تجهیزات نگهداری و تهیه مواد اولیه غذا

بخش دیگری از آشپزخانه های صنعتی که تجهیزات مختلفی در آن مورد استفاده قرار می گیرد ، بخش نگهداری غذا و هم چنین تهیه مواد اولیه است . بخش نگهداری غذا شامل تجهیزاتی مانند یخچال ها و فریزرهای صنعتی و هم چنین تجهیزات مورد نیاز انبار است . تجهیزات دیگری که در بخش تهیه مواد اولیه به کار گرفته می شوند شامل میز کار ، چرخ گوشت صنعتی ، خردکن ... هستند.

تجهیزات فست فود ، کافی شاپ ها ، قنادی ها و نانوایی ها

از دیگر تجهیزاتی که در فروشگاه دیجی صنعت ارائه می شود ، تجهیزات فست فود مانند فر ساندویچ ، فر پیتزا، اجاق گریل و هم چنین تجهیزات کافی شاپ ها ، قنادی ها و نانوایی هاست. اگر مدیریت یکی از این بخش ها را برعهده دارید، باید تجهیزات لازم آن را تهیه نمایید. استفاده از مناسب ترین تجهیزات فست فود ، نقش مهمی در کیفیت پخت غذا و هم چنین بالابردن سرعت کار خواهد شد.

انواع فر پیتزا

یکی از دسته بندی های فروشگاه دیجی صنعت، مربوط به تجهیزات فست فود و دسته بندی فر پیتزا است . فر پیتزا انواع مختلفی دارد که هرکدام کاربردها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. انواع فر پیتزا شامل فر پیتزا ریلی، فر پیتزا صندوقی و فر پیتزای آجری یا تنوری می شود.

 در این میان ، فر پیتزا صندوقی به دلیل قابلیت پخت انواع پیتزا و هم چنین ویژگی های مناسبی مانند قابلیت شستشوی سریع ، بهره مندی از پنل دیجیتالی و مکانیکی ، استفاده از آجر سرامیکی برای پخت یکنواخت پیتزا و هم چنین استفاده آسان ، مورد استفاده بیشتری در آشپزخانه های صنعتی و فست فودها قرار می گیرد.

شما می توانید با مشاهده انواع فر پیتزا در فروشگاه دیجی صنعت، انواع مختلفی از فرهای خانگی و صندوقی را مشاهده کنید. تنوع محصولات این بخش ، کیفیت بالای ساخت ، قیمت مناسب و همچنین ارائه مشاوره های مختلف ، کمک زیادی به شما در انتخاب مناسب ترین فر پیزا خواهد کرد.

خرید تجهیزات آشپزخانه از دیجی صنعت

چرا دیجی صنعت را برای خرید تجهیزات آشپزخانه انتخاب کنیم؟

خرید و استفاده از تجهیزات باکیفیت نقش مهمی در ارتقا و پیشرفت کاری شما خواهد داشت. از طرفی خرید تجهیزات فست فود ، رستوران ها ، کافی شاپ ها و ... می تواند هزینه بسیار زیادی داشته باشد ؛ بنابراین انتخاب فروشگاهی مناسب که محصولاتی باکیفیت و مطمئن را با پایین ترین قیمت ارائه دهد ، اهمیت زیادی دارد.

فروشگاه تجهیزات آشپزخانه دیجی صنعت با سابقه درخشان در تولید و عرضه لوازم آشپزخانه ، بدون هیچ گونه واسطه ای ، محصولاتی باکیفیت را در اختیار شما قرار می دهد . استفاده از تیم مهندسی خلاق و حرفه ای ، مواد اولیه مرغوب و تکیه بر دانش جوانان ایرانی ، از نقاط قوت این تولیدی به شمار می رود.

نتیجه گیری

انتخاب و خرید تجهیزات مختلف برای آشپزخانه های صنعتی ، یکی از چالش های مهم بخش مدیریت رستوران ها و یا فست فود ها است . استفاده از تجهیزات مرغوب و باکیفیت و هم چنین نحوه قرارگیری و چینش آن­ها در آشپزخانه ، نیاز به مهارت و دانش کافی در این زمینه خواهد داشت.

فروشگاه دیجی صنعت یکی از باسابقه ترین شرکت هایی است که در زمینه ارائه انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی فعالیت می کند . محصولات این فروشگاه در دسته بندی های تجهیزات فست فود ، فر پیتزا ، تجهیزات رستوران ، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات قنادی و نانوایی قرار می گیرند که می توانید با مراجعه به این سایت و انتخاب دسته مورد نظر ، لیست کالا های مرتبط به همراه قیمت آن­ها را مشاهده کرده و یا برای دریافت مشاوره ، با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

منبع : وبسایت دیجی صنعت

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uOrvIYLr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه