جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

گرمای هوا و کمبود آب و بالا رفتن میزان آلودگی هوا در کلان شهرهایی مانند تهران، سبب مهاجرت به شمال شده است. از این رو تقاضا برای خرید ویلا به صورت تصاعدی بالا رفته و شاهد افزایش قیمت چشمگیر ملک در شمال کشور هستیم. عدم تناسب بین عرضه و تقاضا چالش های بسیاری را بوجود می آورد. بنابراین آگاهی داشتن نسبت به اشتباهات رایج خرید ویلا در شمال موجب می شود در نهایت خرید رضایت بخشی داشته باشیم.

اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال

نیاز خانواده را به طور دقیق برآورد کنید

از اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در نوشهر خرید ویلای بزرگ است، بدون توجه به نیاز خانواده است. نگهداری از ویلای بزرگ و رسیدگی به آن هزینه های زیادی دارد، بخش سرمایش و گرمایش ویلا نیز نیازمند بکارگیری راهکارهای اصولی است در غیر اینصورت اتلاف انرژی را به همراه دارد. در ابتدا تعداد افراد خانواده را در نظر بگیرید، چند روز در ماه یا در سال قصد دارید در ویلا وقت بگذرانید. ابعاد ویلا را پس از بررسی دقیق نیازهایتان بررسی کنید.

اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال

لزوما ویلای ساحلی بهترین انتخاب نیست

زندگی در کنار دریا و بهره گیری از جذابیت هایی که دارد می تواند برای هر کسی لذت بخش باشد. اما به این مساله توجه داشته باشید که ویلاهای ساحلی گران تر از ویلاهای جنگلی یا سایر انواع ویلاهاست. و فاصله ی بین جنگل و دریا در بسیاری از شهرهای مازندران کوتاه است یعنی شما می توانید با خرید ویلا در شمال، خرید ویلا در نوشهر و یا خرید ویلا در رویان ، هم به دریا دسترسی داشته باشید و هم به جنگل.

ویلای شهرکی هیچ محدودیتی برای شما ندارد

برخی بر این تصورن که خرید ویلای شهرکی در شمال آنها را محدود می کند. در رفت و آمد یا طراحی ویلا به سلیقه خودشان، اما اصلا اینطور نیست، زندگی در ویلای شهرکی سطح امنیت بالایی نسبت به ویلای مستقل به شما می دهد.

اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال

بررسی موقعیت ویلا از نظر سطح دسترسی به امکانات

حتما موقعیت ویلا را بررسی کنید از نظر قرار گرفتن در خیابانی شلوغ و پرترافیک یا نزدیکی به مراکز خرید ، مراکز درمانی ، سطح دسترسی آن به امکانات شهری و ... . شمالی جنوبی بودن ویلا و از نظر اینکه آیا ویلا در منطقه ایی امن قرار دارد یا خیر؟!

قیمت ویلا در شمال

با توجه به اینکه قیمت ویلا در شمال به طور چشمگیری رو به بالاست لازم است کاملا با قیمت منطقه ایی که قصد دارید در آن ویلای مدنظرتان را خریداری کنید، آشنا شوید. ممکن است قیمتی که به شما اعلام می شود تناسبی با قیمت منطقه و حتی امکانات ویلا نداشته باشد. در این بخش حتما نیاز به مشورت با فردی آگاه و معتمد دارید.

اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال

هزینه های پنهان ویلا را بررسی کنید

گاهی انقدر جذب ظاهر ویلا می شویم که از هزینه های پنهان آن غافل می مانیم. پیشنهاد می شود از یک کارشناس خبره در این راه کمک بگیرید، پیش از انجام فوری معامله تمام زیر و بم ویلا را بررسی کنید. تاسیسات ویلا را بررسی کنید تا دچار پوسیدگی نشده باشد، کابل کشی برق ویلا، مصالح بکار رفته در ویلا، سالم بودن سرویس بهداشتی و در نهایت به این نتیجه برسید که آیا این ویلا انقدر میارزد یا خیر ؟!

در سالهای اخیر که تقاضا برای خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در نوشهر افزایش یافته، دست منفعت طلبان و سودجویان در این زمینه برای خرید و فروش غیرقانونی ملک در شمال باز شده است. آنقدرها که به نظر میرسد خرید ویلا در رویان آسان نیست و بهتر است با مشاوران باتجربه در این زمینه مشورت کنیم. مشاوران خبره تیم سیوان آماده همکاری با شما هستند، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hvw3CNjp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه