جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مستربچ در صنعت

1 سال پیش ( 1401/9/3 )
 

استفاده از مستربچ ها مزایا و فرصت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع استفاده از این محصول به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی، هزینه و نیروی کار می شود. علاوه بر این یکی از مزایای دیگر این محصول پرکاربرد مصرف کمتر رنگدانه یا افزودنی است. بهبود فرآیند ذوب به دلیل سازگاری بایندر مستربچ با پلیمر از دیگر ویژگی های این محصول است. از طرفی به دلیل شکل دانه ای آن، نگهداری، جابجایی و حمل و نقل آسان است. از طرفی رنگدانه های آن در اثر آلودگی خطوط تولید مجاور در هوا پخش نمی شود و خطری برای سلامتی ایجاد می کند و کارکنان می توانند با خیال راحت و بدون خطر به فعالیت خود در این محیط ادامه دهند. علاوه بر مزایا و قابلیت های ذکر شده، ویژگی ها و قابلیت هایی مانند پخش و یکنواختی بهتر رنگ، وجود فیلر در تمامی محصولات نهایی، عدم هزینه اضافی تمیزکاری و تصفیه، افزایش تکرارپذیری فرآیند با از پیش تعیین نسبت مستربچ، شعله براق کننده یا روشن کننده نور، پایداری و ثبات بیشتر خواص و رنگ، کنترل بهتر تیرگی و شفافیت محصولات ، مصرف رنگدانه کمتر، آنتی اکسیدان و … شده است. مستربچ پی وی سی و مستربچ خوشبو از مستربچ های کاربردی در صنعت هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

مستربچ در صنعت

مستربچ پی وی سی چیست ؟

در بازار ایران انواع مستربچ پی وی سی رنگی وجود دارد که به راحتی در دسترس عموم قرار می گیرد. از این پلیمرها می توان در صنایع مختلف استفاده کرد اما این محصول به تنهایی نمی تواند محصول مورد نظر را در اختیار ما قرار دهد، باید مقداری افزودنی مانند رنگ یا ترکیبات شیمیایی به آن اضافه کرد. مستربچ ها بسیار شبیه به گرانول ها هستند و به شکل توپ های کوچکی هستند که به راحتی با مواد دانه ای مخلوط می شوند. از آنجایی که مشتریان انتخاب ها و سلیقه های متفاوتی دارند، اغلب از مستربچ ها، از جمله مستربچ های کربنی، در صنعت پلیمر استفاده می کنند. این محصول در واقع ماده اولیه ای است که در رنگ های مختلف قابل استفاده است.

ویژگی ها و کاربردهای مستربچ مبتنی بر پی وی سی

پی وی سی که مخفف پلی وینیل کلراید است، یکی از پرمصرف ترین مواد پلیمری مورد استفاده در صنعت در سال های اخیر است. استفاده از این محصول به دلیل ویژگی ها و مزایای بسیار خوب به مرور زمان در حال افزایش است. خرید مستربچ پایه پی وی سی به عنوان یکی از مهمترین مواد اولیه در تولید محصولات مورد استفاده در ساختمان، با تقاضای زیادی در بازار همراه است. برخی از مهم ترین ویژگی های این دسته از مستربچ ها عبارتند از:

- استفاده از آنها باعث بهبود خواص مکانیکی محصولات پلیمری از جمله استحکام کششی و مقاومت در برابر ضربه می شود.

- ماندگاری محصولات پلیمری که از این مستربچ در آنها استفاده می شود برای شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مناسب است.

- این دسته از مستربچ ها می توانند تا دمای 80 درجه سانتیگراد را بدون تغییر شکل تحمل کنند.

- در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مانند اسیدها و قلیاها مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

مستربچ مبتنی بر پی وی سی به عنوان یکی از پرکاربردترین مستربچ ها در تولید محصولات مورد استفاده در صنعت ساختمان شناخته می شود. دلیل خرید این محصول این است که از این نوع مستربچ در تولید بسیاری از لوله های آب و فاضلاب ساختمان ها استفاده می شود. همچنین به دلیل خاصیت عایق الکتریکی این مواد می توان از آنها در تولید روکش کابل های برق نیز استفاده کرد. قیمت این نوع سوپر کنسانتره ها به کیفیت مواد اولیه مصرفی در تولید آنها و همچنین نام تجاری سازنده بستگی دارد.

ویژگی ها و کاربردهای مستربچ مبتنی بر پی وی سی

مستربچ خوشبو کننده چیست؟

مستربچ معطر برای از بین بردن بوی نامطبوع مواد اولیه و دادن بوی نامطبوع به محصول نهایی از گل هایی مانند یاس و همچنین برخی میوه ها مانند سیب، توت فرنگی و .... استفاده می شود. مواد اولیه پلیمری پس از استفاده مکرر و فرآوری در کاربردهای مختلف معمولاً بوی نامطبوعی دارند که گاهی اوقات سلامتی را به خطر می اندازند. و جایگزین مستربچ خوشبو کننده، در مصارف خانگی، بهداشتی، نایلونی و از گلوله های بازیافتی در ساخت کیسه های زباله و اسباب بازی استفاده می شود. نحوه استفاده این مستربچ مانند سایر مستربچ ها با مواد افزودنی دانه بندی می شود. درصد بسیار کمی از این محصول بوی نامطبوع را کاملا از بین می برد.

مزایای استفاده از خوشبو کننده هوا مستربچ

از بین بردن بوی نامطبوع پلاستیک های چند منظوره و ایجاد عطر مطبوع در محیط

استفاده از خوشبو کننده مستربچ

  • کیسه های زباله یکبار مصرف
  • سفره های یکبار مصرف
  • محصولات ساخته شده از مواد بازیافتی

استفاده از خوشبو کننده مستربچ

آریا مستربچ ariyamasterbatch.com در سال 1359 با نام تجاری امید کالر در زمینه واردات و عرضه انواع مستربچ پلیمری و افزودنی های مرتبط با این صنعت فعالیت خود را آغاز کرد.اهداف اصلی این شرکت در سه حوزه تولید مخلوط پلیمری، تجارت مواد اولیه و مخلوط پلیمری پیشرفته و مشاوره در زمینه تولید و مهندسی می باشد. هم اکنون این شرکت با تکیه بر دانش روز و تجربه چندین ساله در زمینه تولید و پشتیبانی و ارتباط موثر با گروه های تاثیرگذار و واجد شرایط در سایر کشورها، بهترین فرصت ها را برای مشتریان خود در زمینه تامین مواد اولیه و مخلوط های پلیمری پیشرفته فراهم می کند.این شرکت به دلیل استفاده از مدرن ترین روش ها در زمینه تولید و همچنین اخذ گواهینامه های مربوطه و جذب کارشناسان مجرب به عنوان یکی از بهترین برند ها در این صنعت شناخته شده است و از این نظر هر تلاش برای جلب رضایت مشتریان عزیز از محصولات آریا مستربچ برای تولید رنگدانه ها و افزودنی های پلیمری خاص استفاده می شود که کیفیت فوق العاده بالایی دارند. امیدواریم همکاری متقابل آریا مستربچ و شما عزیزان موجبات رضایت شما را فراهم آورد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MNWHSpzk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه