جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

مهم ترین نکات سفارش ساخت ریموت و سوئیچ کیا

شرکت خودروسازی کیاموتورز کره جنوبی در حال حاضر به عنوان یکی از موفق ترین سازندگان خودروهای سواری، کراس اور، سدان و... در جهان شناخته می شود. یکی از واردکنندگان اصلی خودروهای کیا، کشور ایران است که دارای نمایندگی های زیادی از این شرکت در شهرهای مختلف است. یکی از ملزومات این خودرو، پروگرام و ساخت ریموت و سوئیچ است که باید برای خریداران این خودرو به صورت حرفه ای انجام گیرد.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که ریموت یا سوئیچ کیا را گم کرده اید یا در داخل ماشین جا گذاشته اید؛ گاهی اوقات هم ممکن است سوئیچ کیا اپتیما، سراتو، اسپورتیج یا هر مدل دیگری از ماشین های کیا به دلایلی از کار افتاده باشد و شما نتوانید ماشین خود را روشن کنید. در اینگونه موارد لازم است که به یک مرکز ساخت ریموت و سوئیچ کیای معتبر درسترسی داشته باشید. قبل از تماس با مرکز باید ابتدا از مفقودشدن یا خرابی سوئیچ ماشین خود مطمئن شده و ماشین را از جای خود حرکت ندهید؛ می توانید با مراکزی که خدمات ساخت سوئیچ کیا در محل را انجام می دهند تماس بگیرید.

گاهی اوقات هم پیش می آید که سوئیچ ها یا ریموت هایی که برخی از کلیدسازی ها برای خودروی شما ساخته اند به درستی عمل نمی کند. در اینگونه موارد نیز ضرورت آشنایی با یک کلیدسازی مطمئن که امور تخصصی مربوط به ساخت سوئیچ و پروگرام ریموت را به درستی انجام می دهد، دو چندان می شود.

خدمات ساخت سوئیچ و ریموت کیا

خدمات مربوط به ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای کیا شامل موارد زیر است:

  • تراش و ساخت کلید جدید از روی پارت نامبر شاسی خودرو
  • پاک کردن کد پروگرام قبلی ریموت گم شده یا سرقت شده
  • کپی کردن ریموت و سوئیچ و تراش دادن آن
  • تعریف و طراحی کلید کی لس کیا
  • ساخت ریموت و سوئیچ کیا در نقاط مختلف و در محل

تمامی این خدمات باید با ضمانت به شما ارائه شوند.

اطمینان از کیفیت مراکز ساخت سوئیچ و ریموت کیا

برای اطمینان از عملکرد مراکز ساخت سوئیچ و ریموت کیا، ابتدا باید از داشتن مجوز آن ها اطمینان حاصل کنیم. این مراکز یابد از مراکز فنی و حرفه ای مجوز و پروانه کسب داشته باشند. نداشتن مجوز حتی با درستی خدمات انجام شده دارای معایب زیادی از جمله سوء استفاده از ریموت و کد سوئیچ ماشین شما باشد؛ بنابراین امور مربوط به ساخت سوئیچ و ریموت کیای خود را حتما به مراکز دارای مجوز بسپرید.

سفارش ساخت ریموت و سوئیچ کیا

کیفیت متریال ساخت سوئیچ و ریموت کیا

یکی از نکات مهم برای ساخت سوئیچ و یا تعمیر ریموت کیا اطمینان از کیفیت متریال مصرفی است. قبل از این که سفارش ساخت سوئیچ یا ریموت را به یک مرکز بدهید باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که این مرکز از متریال با کیفیت شامل فلز درجه یک برای تراش و ریموت های اورجینال استفاده می کند. در بازار ریموت هایی وجود دارند که جعبه و گارانتی ندارند و این ریموت ها ممکن است بعد از مدت کوتاهی از کار بیفتند و پاسخگوی نیازهای شما نخواهند بود؛ بنابراین قبل از سفارش حتما درباره این مورد از مرکز تعمیر و ساخت سوئیچ کیا سؤال کنید.

تشخیص سریع مشکل و توانایی بازکردن سریع درب خودرو

این مهم است که بعد از گم شدن و خرابی ریموت شما آسیبی به ودروی شما وارد نشود و شما مجبور نباشید شیشه خودروی خود را بشکنید و متحمل خسارت شوید. فردی که برای پروگرام ریموت یا تراش سوئیچ انتخاب می کنید باید توانایی این را داشته باشد که به سرعت، بدون دردسر و با استفاده از دستگاه های روز بتواند درب خودری شما را باز کند. نداشتن مهارت کافی این افراد در بازکردن ماشین ممکن است به برق یا درب خودروی شما آسیب وارد کرده و در آینده مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد. یک کلیدساز حرفه ای باید بتواند به سرعت مشکل را تشخیص داده و در هنگام عملکرد نادرست ریموت عیوب احتمالی را یافته و در صدد رفع آن بر بیاید.

خدمات شبانه روزی و 24/7

یکی از مواردی که یک کلیدساز حرفه ای را از بقیه کلیدسازان متمایز می کند این است که خدمات خود را به صورت 24 ساعته و در کل روزهای هفته انجام دهد. ممکن است ریموت خودروی شما در طول شب یا در یک وز تعطیل دچار مشکل شود؛ در این صورت شما نیاز به مرکزی دارید که خدمات ساخت سوئیچ و ریموت را در روزهای تعطیل و هر ساعتی از شبانه روز ارائه می دهد. وقت شما ارزشمند است؛ بنابراین آن را با سپردن امور مربوط به سوئیچ و ریموت خودروی کیا به افراد غیرحرفه ای هدر ندهید.

پاک کردن کد و پروگرام قبلی خودروهای کیا

گاهی اوقات امکان کپی ریموت قبلی شما وجود ندارد یا این که شما نیاز دارید که ریموت و سیستم ایمنی خودروی خود را کلا تعویض کنید؛ در این صورت نیاز است که پروگرام ریموت کیای شما از سیستم ایمنی خودرو پاک شود. اگر این کار صورت نگیرد، شما نمی توانید از ریموت جدید به درستی استفاده کنید. شاید فقط چند روز ریموت شما کار کند و بعد از آن نیاز باشد که دوباره به مراکز تعمیر ریموت کیا مراجعه نمایید. مشکلاتی که ممکن است در این حالت پیش بیاید عدم دستور صحیح ریموت، کارنکردن از فاصله زیاد، عملکرد اشتباه ریموت و مواردی از این قبیل است.

ساخت ریموت های کیلس کیا موتور

ساخت ریموت های کیلس کیا موتور

ریموت های کیلس ریموت هایی بدون سوئیچ هستند که در برخی از خودروهای کیا استفاده می شوند. با این ریموت ها شما نیازی به سوئیچ نداشته و عملکرد آن ها از طریق امواج وایرلس و الکترومغناطیسی است. با ریموت های کیلس که به معنای بدون کلید یا بدون سوئیچ هستند شما در مواردی با نزدیک شدن به خودرو می توانید درب ماشین را باز کنید. این ریموت ها ساختار پیچیده تری دارند و برای ساخت آن ها باید از مراکز معتبر و افراد حرفه ای کمک بگیرید.

جمع بندی

یافتن مراکز معتبر مربوط به خدمات ساخت و پروگرام ریموت، تراش سوئیچ و مواردی از این قبیل یکی از مهم ترین چالش های صاحبان خودروی کیا است. مدل های مختلف خودروهای کیا در ایران بسیارند و مراکزی که خدمات مربوط به سوئیچ و ریموت کیا را ارائه می دهند نیز فراوانند. شما باید بتوانید با دانستن یک سری نکات بهترین مرکز ساخت سوئیچ و ریموت کیا را شاسایی کرده و امور مربوط به ریموت خودروی خود را با اطمینان به آن ها بسپرید. ما در این مقاله به این نکات مهم اشاره کردیم تا در یافتن این مراکز معتبر به شما کمک کنیم. ایران سوئیچ یکی از مراکز تخصصی در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت کیا می باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K3BWp0j9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه