چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مانیکور دارای انواع مختلفی است و در حقیقت از روش های مختلفی برای انجام آن ها استفاده خواهد شد. یکی از انواع مانیکور که امروزه بسیار محبوب شده و طرفداران زیادی دارد مانیکور روسی است. در این روش از سرسوهان های مختلفی استفاده خواهد شد که در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

مانیکور روسی چیست؟

قبل از معرفی مانیکور روسی باید بدانید که یکی از بخش های مهم ناخن کوتیکول ها هستند که نقش اساسی در سالم ماندن ناخن دارند. کوتیکول یک لایه از پوست مرده است که در اطراف ناخن و ابتدای بستر ناخن ها قرار می گیرد. مانیکور روسی یکی از انواع مانیکور است که در واقع بر اساس سبکی اروپایی طراحی شده که در آن از سوهان های برقی و سرسوهان های روسی به جای روش های دیگر برای کوتیکول ناخن استفاده می کنند.

روش کار در مانیکور روسی نیز مانند دیگر مانیکورها خواهد بود؛ با این تفاوت که در آن از وسایل و تکنیک متفاوت جهت از بین بردن پوست اضافه و در واقع کوتیکول استفاده خواهد شد. در مانیکور روسی سوهان برقی و سرسوهان های شنی جایگزین نیپر و پوشر می شوند که استفاده از آن ها آسیبی به پوست وارد نمی کند. البته انجام این کار فقط توسط افرادی که آموزش دیده اند و با روش صحیح مانیکور و مهارت کافی امکان پذیر خواهد بود. دقت داشته باشید که انجام این کار توسط افراد عادی و بدون داشتن مهارت، ممکن است باعث آسیب رسیدن به پوست شما شود.

مانیکور روسی

وسایل مورد نیاز برای انجام مانیکور روسی

برای انجام مانیکور روسی وسایل و ابزارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. همان طور که می دانید مانیکور و در واقع کاشت ناخن مراحل مختلف و متعددی دارد که هر کدام نیاز به یک ابزار مخصوص خواهند داشت؛ به همین جهت وسایل متعددی برای این منظور وجود دارند که با استفاده از هر کدام می توانید مراحل مختلف را به درستی و کاملا بهداشتی انجام دهید.

 در واقع سوهان های برقی و سرسوهان ها ابزارهایی کاربردی هستند که می توان آن ها را در مانیکور روسی به عنوان یک معجزه شناخت؛ چرا که استفاده از آن ها بدون هیچ گونه آسیبی با بهترین و بهداشتی ترین کیفیت نتیجه قابل قبول و زیبایی را به دنبال خواهد داشت. استفاده از پرایمر کاشت ناخن قبل از استفاده از سوهان ها فراموش نشود.

دستگاه سوهان برقی ناخن

دستگاه سوهان برقی ناخن یکی از وسایل مهم و پرکاربرد برای کاشت ناخن است که در مانیکور روسی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار از یک قلم قطور و یک مته برقی در نوک آن تشکیل شده است برای استفاده از آن باید از سرسوهان کمک گرفت. سوهان برقی برای صاف و یکدست کردن سطح رویی ناهموار ناخن و از بین بردن پلی ژل ناخن کاربرد دارد و دارای انواع مختلفی است که هر کدام به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

از میان انواع سرسوهان می توان موارد زیر را نام برد:

  • سرسوهان سمبادهای: این نوع سرسوهان از جنس پلاستیک و شیشه ای است که روی لایه بیرونی آن از شن و ماسه استفاده شده که به صاف شدن سطح ناخن کمک می کند. این سرسوهان از نظر سختی دارای سه دسته سخت، متوسط و نرم است و به دلیل رعایت بهداشت بعد از استفاده باید دور ریخته شود.
  • سرسوهان سرامیکی: این سرسوهان دوام بالایی دارد و در طولانی مدت به راحتی ساییده نمیشود و البته تمیز کردن آن نیز آسان است و نیازی به تعویض نخواهد داشت.
  • سرسوهان الماسه: این نوع از سرسوهان نیز به طور معمول از الماس مصنوعی یا طبیعی ساخته میشود و بسیار مقاوم و البته قابل شستشو خواهد بود.

پرایمر کاشت ناخن

سوهان دستی برای فرم دهی ناخن

علاوه بر سوهان برقی سوهان دستی نیز یک محصول پرکاربرد به شمار می رود که در مانیکور روسی جهت فرم دهی و مرتب کردن ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سوهان ها دارای درجه زبری مختلف هستند که درجه زبرتر آن برای انواع کاشت ناخن و از سوهان دستی با درجه نرم برای ناخن های طبیعی استفاده می کنند.

سرسوهان شنی میخی نوک تیز

یکی از انواع سرسوهان هایی که در مانیکور روسی کاربرد دارند، سرسوهان های شنی میخی هستند که نوک تیزی دارند و در مانیکور روسی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با استفاده از این سرسوهان به راحتی می توان کوتیکول اضافه که در لبه های جانبی ناخن قرار دارند را بدون آسیب وارد کردن به ناخن و پوست آن جدا کرد.

پلی ژل ناخن

سرسوهان شنی توپی

سرسوهان های شنی توپی یکی دیگر از ابزارهایی است که در مانیکور روسی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سرسوهان به دلیل این که از جنس مناسبی برخوردار هستند در مانیکور روسی به جهت هواگیری ناخن ها کاربرد اساسی دارند. جنس این نوع سرسوهان از فولاد ضد زنگ بوده و استفاده از نوار قرمز دور آن نشان دهنده نرم بودن یا به بیان دیگر درجه زبری پایین آن خواهد بود. قطر سرسوهان شنی توپی نیز حدود ۵/۲ میلی متر است.

فرچه کاشت ناخن

فرچه کاشت ناخن یکی دیگه از ابزار و وسایلی است که در مانیکور روسی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این وسیله بعد از پایان کار با رابر بیس ناخن است و برای تمیز کردن ناخن ها از موادی که روی سطح آن باقی مانده استفاده خواهد شد.

مزایای استفاده از مانیکور روسی

به عنوان مزایای مانیکور روزی می توان به استفاده از ابزار و در واقع انواع سرسوهان هایی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کرد. در مانیکور روسی از سوهان برقی و سرسوهان های مختلفی استفاده می شود که علاوه بر بهداشت کار ایمنی ناخن های شما را نیز تضمین می کند. به طور کلی ابزاری که در مانیکور روسی استفاده خواهد شد در مقایسه با روش های و وسایل دیگر بسیار مفید و مطمئن تر خواهند بود؛ چرا که با ظرافت تمام عمل کرده و هیچ آسیب و التهابی به پوست و ناخن شما وارد نمی کند.

بهترین فروشگاه برای خرید وسایل مانیکور روسی

بهترین فروشگاه برای خرید وسایل مانیکور روسی

با توجه به ویژگی هایی که ابزار و وسایل مانیکور روسی دارند، هنگام خرید باید توجه داشته باشید تا آن ها را از فروشگاه معتبر تهیه کنید. معمولا برای ناخن کاران مهم ترین دغدغه استفاده از ابزار با کیفیت خواهد بود و این که آن ها را از کجا و چگونه تهیه کنند مسئله مهمی و قابل توجهی است. برای خرید و اطلاع از انواع و قیمت سوهان برقی و انواع سرسوهان های مورد استفاده در مانیکور روسی می توانید به فروشگاه اینترنتی روناک نیل:Ronaknail.com مراجعه فرمایید. در این فروشگاه می توانید به صورت آنلاین بهترین و مطمئن ترین وسایل و ابزار مانیکور روسی را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JzsB7h8K
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه