شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

حضور لایف استار در نمایشگاه گلفود 2023 دبی

 

از پرطرفدارترین نمایشگاه های جهان که با موضوع مواد غذایی و نوشیدنی ها به صورت سالانه در شهر دبی و در کشور امارات برگزار می شود، نمایشگاه بین المللی گلفود است.

معمولا هر ساله بازدیدکنندگان و علاقه مندان بسیاری از  اکثر کشور های دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده و از آن دیدن می کنند. نمایشگاه محصولات غذایی گلفود دبی دارای 4 شاخه مختلف می باشد که هر کدام از این شاخه ها، دارای غرفه های اختصاصی خود می باشند که در آنجا محصولات و نوآوری های شان را در معرض دید عموم قرار می دهند.

تمامی افراد و علاقه مندان می توانند از نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی بازدید کنند. از جمله افراد شرکت کننده در نمایشگاه می توان به تولیدکنندگان انواع مواد غذایی، رستوران دارها، فروشندگان، واردکنندگان، آشپزها و توزیع کنندگان اشاره کرد.

از معروف ترین برندهای ایرانی که در این نمایشگاه حضور دارند، نوشیدنی انرژی زا لایف استار است. به گفته مدیر روابط عمومی برند لایف استار، این برند بعد از شرکت در نمایشگاه گلفود 2022 ، برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه بین المللی گلفود 2023 نیز حضور دارد تا محصولات خود را عرضه کند. برند لایف استار با دو نوع نوشیدنی انرژی زا کلاسیک و زیرو (دارای BCAA) در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

گفتنی است لایف استار، امسال در غرفه HP2-G2 واقع در سالن المستقبل پلازا ، مرکز تجارت جهانی دبی در نمایشگاه گلفود 2023 حضور پررنگی دارد. نمایشگاه از تاریخ 1 اسفند شروع و تا 5 اسفند ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی لایف استار، هدف این برند از حضور در این نمایشگاه بین المللی به عنوان مهم ترین و بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی جهان، ایجاد بستری مناسب برای تجارت و توسعه بازار، تبادل دانش و مهارت با متخصصان صنایع غذایی سایر کشورها، آشنایی با آخرین روندها و نوآوری ها در صنایع غذایی جهان، نمایش توانمندی ها و دستاوردهای تولید نوشیدنی انرژی زا در کشور ایران است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Lpcfmodi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه