جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

هنرهای دستی

یکی از دغدغه های فکری بسیاری از افراد این است که بتوانند با استفاده از هنرهایی که بلندند، وارد بازار کسب وکار شوند و پول دربیاورند. نه تنها به این صورت می توانند کسب وکار مستقل خود را داشته باشند و نیازی به کارمندی نداشته باشند، بلکه در کاری فعالیت می کنند که برایشان بسیار جذاب است و از کار خود بسیار بیشتر لذت می برند.

اما وارد شدن به فضای کسب وکار مستقل همانطور که از دور به نظر می رسد، خیلی هم آسان نیست و اگر فردی بدون حساب وارد آن شود، احتمال اینکه در آن کار شکست بخورد بسیار زیاد است. اما اگر پیش از شروع، تمام جوانب را سنجید و از مسیر درست وارد آن شد، احتمال شکست پایین تر می آید.

چطور محصولات هنری را بفروشیم؟

باتوجه به محبوبیت فضای آنلاین، یکی از روش های موثر برای شروع یک کسب وکار مستقل با هنرهای دستی، این است که از فضای آنلاین شروع کنیم. برای مثال، ساختن یک پیج اینستاگرام و قرار دادن محصولاتی که ساخته ایم، برای شروع می تواند قدم مناسبی باشد.

البته تنها ساختن یک صفحه در اینستاگرام کافی نیست. لازم است برای عکاسی از محصولات هم وقت کافی گذاشته شود. در قیمت گذاری هم دقت شود. برای نوشتن کپشن و اطلاعات محصول هم باید زمان مناسبی اختصاص داده شود.

در ادامه و برای گسترش کسب وکار می توان به ساختن سایت فکر کرد. برای این کار می توان از سایت سازها استفاده کرد که هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم دردسرهای معمول ساختن سایت و درگیر شدن با طراحان سایت را نداشت. مثلا می توان برای افزایش فروش با دیجی فای یک سایت فروشگاهی ساخت. دیجی فای یک پلتفرم برای ساختن سایت فروشگاهی است که می توان به کمک خدمات و ویژگی های آن، یک وب سایت کامل و قابل استفاده را ایجاد کرد. حتی خدماتی مانند درگاه پرداخت و روش های ارسال متنوع را هم فراهم می کند. محصولات را هم به سایت اضافه می کند و فرآیند ثبت سفارش برای مشتری را بسیار ساده می کند.

پس اگر حضور موثری در فضاهای آنلاین داشته باشیم، می توانیم امیدوار باشیم که با فروش دست سازه های هنری هم بتوانیم کسب درآمد کنیم. اما کدام محصولات هنری بازار بهتری دارند؟

دست سازه های هنری

کدام دست سازه های هنری برای فروش مناسبند؟

واقعیت این است که هر چیزی که آن را با دست خودمان بسازیم و خلق کنیم، قابلیت این را دارد که در فضای آنلاین به فروش برسد. اما با توجه به فرهنگ مصرف گرایی این دوران، برخی از دست سازه ها بیشتر از بقیه طرفدار دارند و اگر بتوانیم کسب وکاری با آن راه اندازی کنیم، احتمال بیشتری دارد که بگیرد و موفق شود. در ادامه ۳ ایده ی دست سازه های هنری قابل فروش را بررسی می کنیم.

۱- دست سازه های چوبی

چون خیلی از افراد این روزها طرفدار سبک مینیمال هستند، کسب درآمد از ساخت ظرف چوبی یک ایده ی بسیار مناسب برای شروع فروش آنلاین است. ساختن دست سازه های چوبی می تواند بسیار پرزحمت باشد ولی طرفداران انواع ظروف چوبی، روز به روز در حال افزایش است و اگر بتوان کسب وکاری راه اندازی کرد که انواع این ظروف را تولید کند و برای فروش آنلاین آن از طریق سایت و شبکه های اجتماعی زمان گذاشت، قطعا به موفقیت خواهد رسید.

۲- کوسن و سایر بافتنی ها برای دکور خانه

اگر بتوان با طراحی و دوخت انواع تزئینات خانه، یک کسب وکار راه اندازی کرد، احتمال موفقیت آن بسیار بالاست. تمایل به داشتن دکورهای شیک و جذاب در خانه ها، تب وتاب زیادی برای کوسن ها و دست بافته های تزئینی را بالا برده است. بنابراین می توان با قیمت گذاری رقابتی و فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی، عده ی زیادی را به سمت چنین بیزینسی کشاند.

۳-ظروف سرامیکی

یکی دیگر از کالاهای پرطرفدار این دوران، انواع ظروف سرامیکی است. چه برای مصرف و چه برای دکور، این ظروف بسیار محبوب شده اند. پس اگر بتوان ظروف باکیفیت و متفاوتی تولید کرد، احتمال اینکه چنین کسب وکاری هم موفق شود بسیار زیاد است. البته نحوه مدیریت هزینه و درآمد هم در موفقیت این کسب وکار بسیار موثر است. چراکه برای ساخت ظروف سرامیکی نیاز به کوره است و اگر نیاز به اجاره ی کوره باشد، ممکن است هزینه ها با درآمد سر به سر شوند.

سخن پایانی

ایده های زیادی برای راه اندازی یک کسب وکار با فروش محصولات هنری وجود دارد و می توان با آن کسب درآمد هم کرد. اما بسیار مهم است که ایده ی درست را انتخاب کرد و در اجرای آن هم با دقت و تحقیق کافی پیش رفت تا کمترین میزان شکست وجود داشته باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OL310KqA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
کویین :
6 ماه پیش
حیفه که آدم هنر دستیشو فقط از طریق سوشال بفروشه باید معرفوش کنه من با دیجی فای هم سایتمو ساختم هم با پکیج هاشون فروشمو بردم بالا https://digify.shop/
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه