پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

گسترش صنعت و فعالیت های شیمیایی کارخانه ها در سراسر دنیا، باعث شده تا آب های زیر زمینی آلوده تر از قبل باشند ضمن این که این آلاینده های آلوده، در کشورهای توسعه نیافته به دلیل وجود نداشتن زیرساخت های صنعتی وسیع در جهت تصفیه آب آشامیدنی استاندارد، بیشتر دیده میشود. آلاینده های موجود در آب لوله کشی شهری در تمام کشورها بیشترین میزان بیماری ها را شامل میگردد. در یک مقاله تحقیقاتی بیش از 2000 نوع آلاینده در آب لوله کشی شهری یافت شده که هر کدام به نوبه خود میتوانند آسیب های جدی به بدن انسان وارد نمایند.

به همین منظور، استفاده و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در سراسر دنیا، مورد اقبال مردم قرار گرفته و در کشور ایران نیز در چند سال اخیر انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا پر طرفدار بوده است. زیرا بوسیله یک آب تصفیه کن خانگی میتوان به افزایش کیفیت آب آشامیدنی مورد نیاز بدن در طول روز کمک شایانی نمود. در ادامه به این که دستگاه تصفیه آب چیست میپردازیم و برندهای معتبر و پرفروش تصفیه آب در ایران را معرفی خواهیم کرد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

منابع آلودگی آب شهری شامل فاضلاب کارخانه ها، فعالیت های کشاورزی، فاضلاب های خانگی و عدم بازیافت درست آن ها می باشد که از طریق خاک مواد آلوده وارد آب های زیر زمینی می شود. ای آلاینده ها نیترات، نیتریت، فلزات سنگین، فلوراید، ویروس ها و باکتری ها می باشند. با ورود آب به تصفیه خانه ها بخشی از این آلاینده ها از بین می رود اما به دلیل قدیمی بودن سیستم تصفیه و حجم زیاد آب بسیاری از این مواد در آب باقی می ماند به علاوه این که روش کلر زنی نیز یک عامل بیماری زا در آب است و خود کلر ماده ای سمی برای بدن ما محسوب می شود.

بنابراین استفاده از آب تصفیه کن خانگی به ما یاری می دهد تا در چند مرحله تصفیه تمامی املاح و مواد آلوده ی آب حتی کلر نیز از بین برود. یک دستگاه تصفیه آب از چندین فیلتر تشکیل شده است که هر کدام بخشی از مواد آلوده ی آب را از بین می برند تا در نهایت آب خروجی دستگاه، آبی سالم و خالص باشد. این دستگاه ها از روش های مختلفی برای تصفیه آب استفاده می کنند که در ادامه به آن می پردازیم.

  • آب تصفیه کن اسمز معکوس

بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی خانگی، سیستم اسمز معکوس حرفه ای Reverse Osmosis System است که کیفیت آب آشامیدنی را طبق استاندارد جهانی بهداشت nsf و گواهی بین المللی سلامت آب آشامیدنی water quality افزایش میدهد. عملکرد سیستم اسمز معکوس با یک فیلتر ممبران 13 لایه ریزبافت فیلمتک که بهترین فیلتر تصفیه آب تصفیه آسا در دنیا میباشد انجام میپذیرد.

از مزایای سیستم اسمز معکوس میتوان به دارا بودن پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار قدرتمند و آنتی باکتریال که با آب واکنش نمیدهد سخن گفت. ضمن این که سیستم اسمز معکوس املاح مضر و بسیار ریز آب لوله کشی شهری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک و فلوراید را به طور کامل حذف و تصفیه مینماید. این املاح بسیار ریز بوده و گاهی میتوانند منجر به سرطان و مرگ و میر شوند و ابعاد آن کوچکتر از 0,0001 میکرون است که با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آن نخواهید بود.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی موجود در بازار ایران که از بروزترین تکنولوژی اسمز معکوس، استفاده میکند، انواع مدل های تصفیه آب مینروا تایوان Taiwanese Water Purifier Minerva است که در 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون عرضه و به فروش میرسد. پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیز مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا است.

در فیلتر اول تا سوم مدل هشت مرحله ای املاح درشت و بزرگتر از 5 میکرون و کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین حذف کامل میشوند و از فیلتر ممبران جلوی عبور این املاح محافظت میشود. فیلتر ممبران اسمز معکوس در مرحله چهارم قرار گرفته که پمپ دستگاه آب شهری را با فشار زیاد از این فیلتر و لایه های ریزبافت آن عبور میدهد تا مواد مضر و املاح و آلاینده های آلوده از مولکول آب جداسازی شده و به پساب فاضلاب هدایت شوند.

فیلتر پنجم آب شیرین کن خانگی است که بو طعم و رنگ آب را شیرین نموده و در مرحله ششم املاح معدنی مفیدی که طی مراحل تصفیه حذف شده بودند در آب تصفیه شده حفظ میشوند. فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی نیز در مرحله هفتم خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی بسیار قوی در اختیار شما قرار میدهد و در مرحله آخر یعنی فیلتر هشتم، فیلتر اکسیژن ساز آنتی باکتریال با افزایش سطح اکسیژن موجود در مولکولهای آب تصفیه شده، باکتری های مضر آب شهری را حذف کامل نموده و آبی با سختی زیر 100 به صورت معدنی و قلیایی شده کاملا پاکیزه در جهت حفظ سلامت بدن شما در اختیارتان قرار میدهد.

دستگاه تصفیه آب مینروا تایوان

  • آب تصفیه کن اولترافیلتراسیون

تصفیه آب UF دستگاهی است که می تواند رسوبات و مواد شیمیایی آب را به خوبی از بین ببرد اما به دللی نداشتن فیلتر ممبران قادر به کاهش سختی آب و حذف املاح نمی باشد. آب تصفیه کن اولترافیلتراسون یک دستگاه کوچک و ارزان قیمت است و برای آب هایی مناسب می باشد که سختی آن کم و میزان رسوبات آن بیشتر است. هزینه ی تعمیرات و نگهداری آن پایین است و برای افرادی مناسب می باشد که می خواهند یک تصفیه آب ارزان قیمت برای حذف رسوبات آب منزل خود داشته باشند.

  • آب تصفیه کن قلیایی

دستگاه های دارای سیستم اسمز معکوس با توجه به تعداد فیلتر به کار رفه در آن ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند که یکی از آن ها آب تصفیه کن قلیایی است. این دستگاه دارای 7 مرحله می باشد و تمامی مراحل آن مانند دستگاه 6 فیلتری است اما در مرحله ی آخر خود یک فیلتر قلیایی دارد. این فیلتر می تواند میزان PH آب را بین عدد 7 تا 9 قرار دهد که مناسب ترین نوع آب برای نوشیدن است که به آن آب قلیایی گفته می شود. آب قلیایی سرشار از آنتی اکسیدان است و برای جلوگیری از سرطان ها بسیار موثر می باشد. هم چنین این آب فواید زیادی برای دستگاه گوارش دارد و از مضرات آب اسیدی جلوگیری می کند. افزایش متابولسیم و کاهش وزن، کاهش مشکلات پوستی و جلوگیری از دیابت از فواید آب قلیایی می باشد.

  • آب تصفیه کن فرابنفش

در بسیاری از نقاط کشور که از آب چاه استفاده می شود، آلودگی های میکروبی زیادی وجود دارد و این به دلیل عدم استفاده از روش کلر زنی است که برای آب های شهری به کار می رود. آب شهرک ها ویلاها از که از طریق چاه و تانکر تامین می شود باید به طور کامل گند زدایی شود. آب تصفیه کن فرابنفش به همین منظور ساخته شده است تا بتواند با فیلتر یو وی، موجودات زنده آب را از بین ببرد. این دستگاه دارای سیستم اسمز معکوس و 8 مرحله تصفیه است که در مرحله ی آخر دارای فیلتر فرابنفش می باشد. این فیلتر یو وی دار با تابش اشعه فرابنفش به آب آن را ضد عفونی و تمام میکروب های آن را از بین می برد.

برندهای معتبر تصفیه آب در ایران

دستگاه های تصفیه آب تایوانی در حال حاضر بهترین آب تصفیه کن های موجود در ایران می باشند که به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار پر فروش و پر طرفدارند. تصفیه آب مینروا، سی سی کا و سافت واتر برند های معتبر تصفیه آب در ایران هستند که سابقه ی فعالیت مستمر در بازار داشته اند.

مینروا در چند سال گذشته بهترین برند دستگاه تصفیه آب ایران بوده است. این برند به علت داشتن خدمات بسیار عالی و ارزنده و هم چنین قطعات تایوانی با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری این برند در ایران است که انواع مدل های 6 الی 8 مرحله ای آن را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش عرضه می کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا 

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا نمایندگی رسمی و معتبر برای خرید آب تصفیه کن تایوانی در ایران می باشد که دارای بیش از یک دهه سابقه و فعالیت در امر فروش و واردات برند های مطرح دنیا است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید. مشاوران و کارشناسان خبره ی این مجموعه در تمام ساعات روز آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره خرید بهترین مارک تصفیه آب به شما عزیزان می باشند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی یک ساله و همراخ با خدمات پس از فروش هستند و ارسال و نصب دستگاه را نیز رایگان انجام خواهند داد. همین حالا می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به سایت تصفیه آسا مراجعه و در کوتاه ترین زمان به صورت آنلاین آن را سفارش دهید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/F7Cefo95
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه