یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار شب عید از قدیم ،حس و حال خاص و ویژه خودش را داشته به شکلی که همه ما با هر وضعیت مالی که داریم سعی در خرید اقلام نو و تازه در این ایام میکنیم که سال جدید را با وسایلی نو شروع کنیم.

بعد از فیلترینگ پلفرم هایی نظیر اینستاگرام درآمد خیلی از مردم با مشکل مواجه شد و اکثر کسب و کار ها به نحوی ضربه خوردن اما به هر حال شب عید فرصتی است دوباره برای جبران عقب افتادگی فروش و درآمد چند ماه گذشته است، در این گزارش به نقل از الو گل قصد داریم 3 محصولی که میتوانیم بدونه داشتن حتی تجربه قبلی در فروشش، برای بازارشب عید با کمترین ( ریسک و قیمت ) تهیه کنیم و با سود خوب به فروش برسانیم را به شما معرفی کنیم.

سبزه شب عید

مشکلات سبزه های شب عید قدیمی

سبزه عضو جدا نشدنی از سفره هفت سین ما ایرانیان هست به طوری که اگر فردی حتی توانایی خرید ماهی قرمز با قیمت های 60-70 تومان را نداشته باشه سبزه عضوی از سفره هفت سین هست که همیشه در کنار آیینه و قرآن قرار دارد، چون سال جدید بدون سبزه نو نمیشود.

با توجه به قیمت های افزایشی حبوبات چند سال اخیر خیلی از افراد دست از خیس کردن سبزه در منزل برداشتن چون براشان علاوه بر زمان و تجربه در کاشت و سبز کردن ممکن است گاهی توجیح اقتصادی هم نداشته باشد و علاوه بر این عمر این مدل سبزه های حبوباتی مثل گندم و ماش و عدس و .... کوتاه هست و عملا بعد از 13 روز عید این سبزه ها یا کپک میزنن یا زرد و شل میشوند و خراب میشوند و به طور خلاصه اصلا چهره قشنگی نسبت به روز اول شب عید خودشان ندارند.

از طرفی این موضوع غلط که 13 بدر باید سبزه را داخل آب بیاندازیم اشتباهی غلطی است که در زندگی امروزی این باور ها جایی ندارند، چون همه ما بالاخره مسئول حیات محیط و طبیعیت برای نسل های بعد از خودمان هستیم و اینجام این قبیل کار ها چیزی جز سخت کردن روال حیات طبیعیت ندارد.

حالا چاره کار چیست؟

قیمت و خرید سبزه نارنج

الوگل مانند روال سال های گذشته با در نظر گرفت هزینه های تولید،قیمت سبزه نارنج را به عنوان سایت های مرجع قیمت گذاری سبزه نارنج کشور طوری تعیین کرده که شما به عنوان همکار با خرید و فروش سبزه نارنج سود حداقل 120% الی 200% نسبتان شود. به صورتی که قیمت خرید یک سبزه نارنج با توجه به تعداد درخواستی مشتری از 100 عدد تا 10/000 عدد متغیر میباشد. درنظر داشته باشید که به صورت تقریبی شما با مبلغ 15 میلیون تومان تعداد 1500 عدد سبزه نارنج تهیه میکنید و هزینه ارسال هر سبزه را حدود هزار تومان در نظر میگیریم( که خیلی کمتر میشود ). عملا شما با سرمایه گذاری 16.5 میلیون تومان بار اولیه خودتا را تهیه کردید. قیمت فروش سبزه بستگی به موقعیت مکانی شما و بازار شهر شما دارد، ممکن هست با توجه به قدرت خرید افراد اون منطقه شما بیشتر از دونه ای 30 ت نتوانید بفروشید ممکن است در بالا شهر تشریف داشته باشید و توانی فروش تا دونه ای 50،60 ت هم داشته باشید حال ما یک حد وسط قیمت واحد 40 ت در نظر میگیرم برای هر سبزه بهار نارنج.

با یک حساب ساده میتوان متوجه شد که 1500*40/000=60/000/000 مبلغ از فروش کلی سبزه های ماست که با کم کردن هزینه 16/500/000 اولیه چیزی حدود 43 میلیون تومان سود خالص نسیب شما میشود، در کنارش تمامی سبزه های داخل سبد برای شما ارسال میشود که با فروش به صورت دست دومم (ضایعاتی ) آنان برگشت کرایه بار اولیه خودتان را دارید.

قیمت سبزه نارنج

علاوه بر این میتوانید خودتان با سرمایه گذاری روی این محصول به صورت عمده به همکاران بفروشید و پخش کنید، که درد سر کمتری دارد و بازده سوددهی سریع تر میشود.

مزیت های سبزه بهار نارنج

سبزه بهار نارنج جایگزینی اصلی تمامی مدل های سبزه های قدیمی خودش میباشد که با آشنا شدن مزیت های آن شما هم عاشق آن میشوید.

  1. سبزه بهار نارنج نسبت به سبزه های گندم و حبوبات عمر کوتاهی ندارد و بعد از ایام نوروز شاداب و سرحال عین روز اولش باقی میباشد چون یک مدل نهال درون منزلی میباشد که مقاومت خیلی بالایی دارد و مشتریان شما حتی میتوانند تا تیر ماه به راحتی از زیبایی و عطر این سبزه لذت ببرند.
  2. سبزه نارنج قیمت مراتب پایین تری نسبت به بقیه سبزه ها دارند به صورتی که قیمت یک سبزه بهار نارنج خوشگل و پر توی بازار حدود 35 الی 40 ت اما با این پول میتونید فقط یک ظرف سبزه گندم با مشکلاتی که در با گفته شد تهیه کنید.
  3. از سبزه های بهار نارنج بعد از مدتی میتوان به عنوان نهال نارنج استفاده کرد و در داخل حیاط و باغچه خودتون بکارید و سال دیگه یک نهال قوی و پر بار نارنج داشته باشید.
  4. سبزه های نارنج تحمل دمایی بالایی دارند به صورتی که اگر شما نمایشگاه های گل گیاه یا فروش خیابانی شب عید دارید میتوانید از بدون دغدغه زرد شدن و یخ زدگی این سبزه را تهیه و بفروشید چون همونطوری که گفته شد نارنج یک نهال هست و فقط یک سبزه ضعیف خالی نمیباشد.
  5. مانور مالی سبزه نارنج به دلیل زیبایی که خیلی بیشتر از سایز گیاهان شب عید هست به صورتی که به گلدون زدن یک سبزه نارنج در حدود 10 الی 15 هزار تومن میتوانید قیمت فروش خودتان را تا 30 ت بیشتر کنید چون زیبایی ظاهری گیاه چندین برابر میشود و مشتری میداند که با این مبلغ گیاهی به این جذابیت و سرسبزی و پری نمیتواند تهیه کند.

فروشنده آگاه سبزه نارنج چیکار میکند!؟

یک فروشنده آگاه زمانی در فروش و کسب کار خود موفق میشود که مشتری خود را آگاه کند، شما وظیفه دارید که مشتریان خودتان چه مشتری هدف نهایی ( خانگی ) باشند و چه همکار از مزیت های این گیاه نسب به بقیه سبزه ها آگاه کنید تا فروش قشنگتر و پرسودتری را تجربه کنید.

فراموش نکنید که سبزه نارنج محصولی است که فقط سالی یکبار مانور فروش روی آن را دارید و خیلی افراد کمی نسبت به بقیه حوزه های ماهی قرمز و سنبل و... به این کالا آگاهی فروش دارند و سمتش میایند پس از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرید.

خرید سبزه بهار نارنج

خرید سبزه بهار نارنج به صورت عمده

الوگل همانند سایت های ایمالز و ترب و باسلام سعی بر ارائه بهترین خدمات و معرفی بهترین قیمت و خدمات در کنار بالاترین کیفیت محصول را دارد،شما میتوانید سبزه بهار نارنج را با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت بازار که به صورت دستچین شده برایتان ارسال میشود از مجموعه الوگل خریداری کنید.

منبع: وبسایت گل و گیاه الوگل

https://aloogol.ir/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LlumuY1W
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه