یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

احساس بویایی یکی از حس های فوق العاده مهم و تاثیرگذار است که می تواند خاطراتی خاص و منحصر به فرد را برای فرد ساخته و یا آن که آن را مجددا بازسازی نماید. در دنیای مد و فشن عطر و ادکلن همانند لباس ها شخصیت افراد مختلف را به نمایش گذاشته شده و بخشی از استایل آن ها به شمار می رود.

عطر و ادکلن و رایحه ای خوشبو و ماندگار می تواند روز شما را زیباتر و خاطره انگیزتر نموده و رایحه شما را در ذهن ها ماندگار کند. انتخاب یک برند فوق العاده خاص و منحصر به فرد امری دشوار و زمان بر است.

برندهای بسیاری در عرصه تولید عطر و ادکلن مشغول به فعالیت هستند؛ اما یافتن بهترین و گران ترین ادکلن مردانه و زنانه می تواند تا حدودی به انتخاب عطر مورد علاقه ما کمک کند. اگر می خواهید با علت گران تر بودن ادکلن های مردانه و زنانه و تفاوت آن ها با سایر عطرها آشنا شوید با ما همراه بمانید!

عطر Shumukh در رده نخستین عطر و ادکلن گران در دنیا!

عطر شموخ گران ترین و محبوب ترین برند عطر و ادکلن مردانه و زنانه در جهان است که قیمتی بالغ بر ۱۲۹۵ میلیون دلار دارد. شیشه این عطر با بهره گیری از ۳۷۵۱ عدد الماس و ۲۴۷۹ گرم طلا و ۵۸۹۲ گرم نقره خالص طراحی شده و برای دیزاین آن از مروارید و یاقوت استفاده شده است.

این عطر به دلیل داشتن بیشترین الماس روی بطری خود توانسته است که رکورد خود را در گینس ثبت نموده و با وجود تمامی این جواهرات، خود را به صدر لیست گران ترین عطر و ادکلن دنیا رسانده است.

این عطر لوکس و لاکچری حاوی ۳ لیتر عطر بوده و طراح اصلی آن اصغر الادم می باشد. شوموخ در شهر دبی و در برج خلیفه در سال ۲۰۱۹ رونمایی شده و عصاره های درخت ایلانگ، مشک، نعناع هندی، چوب صندل و آگار در طراحی آن مورد استفاده قرار گرفته است.

عطر DKNY Golden Delicious، دومین عطر گرانبهای جهان!

این ادکلن تا پیش از طراحی و عرضه شوموخ به عنوان گران ترین عطر جهان در ردیف نخستین قرار داشته و با ظهور شوموخ در رتبه دوم لوکس ترین و گران ترین ادکلن مردانه و زنانه در جهان قرار گرفته است

بطری این ادکلن از ۲۷۰۰ الماس سفید، ۱۸۳ یاقوت کبود زرد، ۲۹ هزار و ۹۰۹ یاقوت کبود، تورمالین فیروزه برزیلی ۱.۶۵ قیراطی، چهار الماس به شکل گل رز و ۱۵ الماس صورتی ساخته شده است.

قیمت عطر DKNY Golden Delicious حدود یک میلیون دلار برابر با ۳۰ میلیارد تومان است. علت گران بودن این ادکلن علاوه بر متریال مورد استفاده در طراحی قوطی، می تواند به ترکیبات و نیز یاقوت های استفاده شده برای ساختن شیشه مربوط باشد.


عطر Clive Christian No. 1 Imperial Majesty، عطری با ترکیبات معطر و دلپذیر گل!

کلایو کریستین از عطرهایی است که در زمره گران ترین ادکلن های مردانه و زنانه جهان قرار گرفته است. این عطر توسط عطرساز مشهور و خوشنام بریتانیاییRoja Dove طراحی و عرضه شده است.

تا به امروز تنها ۱۰ نمونه از این عطر وجود داشته و هر اونس آن به قیمت ۱۲۷۲۲ دلار به فروش می رسد. این عطر دارای ترکیب گل های معطر و دلپذیری است که با روغن گل رز، یاسمن، وانیل تاهینی و... ترکیب شده و ادکلن لاکچری را ایجاد نموده است.

طراحی بطری این ادکلن نیز مانند سایر ادکلن های گران قیمت از یک بطری کریستالی با الماس سفید ۵ قیراطی و طلای ۱۸ عیاری انجام شده و به بازار ارائه شده است. این عطر نیز مدت زمان زیادی عنوان گران ترین عطر جهان را به خود اختصاص داده بود.

عطر Clive Christian No. 1 Imperial Majesty

عطر Baccarat Les Larmes Sacree de Thebes، عطری مزین به کریستال های ظریف!

کمپانی باکارات که در سال ۱۷۶۴ فعالیت خود را آغاز کرد شهرت بسیار زیادی در زمینه ساخت کریستال های مرغوب و ظریف داشته و در دهه ۹۰ وارد دنیای عطرها شد. نتیجه نهایی فعالیت کمپانی باکارات به تولید این عطر منحصر به فرد منتهی شد.

این عطر تنها سه عدد از آن تولید شده و تا به امروز یکی از گران ترین عطر های دنیا است که بطری آن توسط کریستال های دست ساز با درپوش آمیتیست ساخته شده و هر عنصر آن ۶۸۰۰ دلار قیمت دارد.

عطر Chanel Grand Extrait، عطری با تعداد محدود!

عطر Chanel Grand Extrait

اگر سلیقه شما با ادکلن زنانه شیرین جور در می آید، عطر شنل گرند استریت یک ادکلن لوکس و با نسخه محدود است که در لیست گران ترین عطر و ادکلن های دنیا قرار گرفته و به عنوان محبوب ترین و گران ترین برند معرفی شده است.

این عطر در یک بطری شیشه ای که به شکل یک الماس عظیم طراحی و تولید شده است، قرار داشته و رایحه آن کار مشترکی از ارنستو و کوکو شنل در سال ۱۹۲۱ است که محتویات آن از عطر گل یاس گل سرخ و ایلانگ تشکیل شده است.

این عطر یکی از محبوب ترین و گران ترین برند ها در میان بانوان است که با سایر برند های مد و استایل در دنیای امروزه مد و فشن جور در می آید. محصولات گران قیمت این برند به سراسر دنیا عرضه شده اند.

عطر Clive Christian No.1، عطری در رده ششم گران ترین عطرهای دنیا!

عطر Clive Christian No.1

رده ششم گران ترین ادکلن مردانه و زنانه متعلق به کلایو کریستین است که طراح بریتانیایی آن با شهرت جهانی خود در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۸ یکی از گران ترین عطر های جهان را طراحی کرده و به نام خود ثبت نموده است.

این ادکلن برای هر دو جنسیت زنان و مردان طراحی شده و قابلیت استفاده دارد. به علاوه این عطر در یک بطری کریستال زیبا و دست ساز که با روکش نقره طراحی شده است قرار داشته و توسط کتی هولمز در روز نامزدی اش مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت این عطر ۲۱۵۰ دلار می باشد.

عطر Hermes 24 Faubourg، عطری با رایحه ای کلاسیک و دلپذیر!

ادکلن فابریک ۲۴ هرمس دارای رایحه های کلاسیک و ماندگار بوده و برازنده آن دسته از خانم هایی است که علاقه زیادی به وسایل لوکس و مجلل داشته و به دنبال یک ادکلن پر زرق و برق هستند.

این ادکلن در سال ۱۹۳۰ توسط جین پاتو طراحی و ساخته شده و قیمت آن حدود ۹۰۰ دلار برآورد شده است. محتویات این عطر از ترکیب شکوفه های پرتقال، کریستال سنت لوئیس و وانیل تشکیل شده است.

قیمت عطر و ادکلن مردانه و زنانه

اگر به دنبال خرید ادکلن مردانه شیرین، ادکلن مردانه تند، ادکلن زنانه خنک و... هستید، به شما یک مرجع کامل از محصولات خوشبو کننده بدن و عطر و ادکلن را معرفی می کنیم که با اطمینان خاطر و آسودگی خیال می توانید محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

محصولات اورجینال با قیمت مناسب توسط فروشگاه اینترنتی « رها پرفیوم » ارائه شده و به راحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. برای سفارش محصول تفاوتی ندارد که در کجای ایران ساکن هستید! در هر صورت سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن ارسال شده و می توانید آن را درب منزل دریافت کنید.

سخن پایانی

بدون شک قیمت عطر و کیفیت آن از جمله دغدغه های افرادی است که کیفیت برای آن ها بسیار حائز اهمیت بوده و خواهان یک خرید اقتصادی هستند. خرید از فروشگاه حرفه ای « رها پرفیوم » همان خریدی است که از انجام آن خشنود خواهید بود!

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HohVxtYZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه