دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کفپوش آنتی استاتیک رزینی

کفپوش های جدید آنتی استاتیک | اپوکسی و پلی یورتان

کفپوش آنتی استاتیک، یک راه حل ایده آل برای محافظت از تجهیزات الکترونیکی و حساس در مقابل خطرات الکتریسیته ساکن است. کفپوش آنتی استاتیک رزینی، با استفاده از رزین های اپوکسی و پلی یورتان تولید می شود و قابلیت جذب و تخلیه الکتریسیته ساکن را دارد. الکتریسیته ساکن ممکن است باعث خراب شدن، جرقه زدن، انفجار و آتش سوزی شود؛ با استفاده از کفپوش آنتی استاتیک، شما ایمنی خود و دستگاه های خود را در برابر این خطرات فراهم می نمایید.

شرکت دانش بنیان بساپلیمر، یکی از متخصصان تولید کفپوش های رزینی در ایران، با بهره گیری از دانش فنی و تجربه عملی خود، محصولات جدید و نوآورانه ای در ز مینه کفپوش های آنتی استاتیک/کانداکتیو به بازار عرضه کرده است. این محصولات با کیفیت بالا، قابل اعتماد، منطبق بر استانداردهای بین المللی و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

ویژگی های کفپوش آنتی استاتیک رزینی

بعضی از ویژگی های کفپوش رزینی آنتی استاتیک عبارتند از:

  1. دارای رده بندی دقيق مقاومت الكتريكی سطح كفپوش
  2. کاهش نقاط داغ الياف كربن در سطح کفپوش
  3. افزایش جلوه بصری و زيبایی کفپوش
  4. کاهش ميزان مصرف تا ۲۰۰ گرم در هر مترمربع به صورت پوشش های محافظتی
  5. توانایی پاسخ دهی به تست های ولتاژ پایين
  6. استفاده از سيستم های پخت مختلف
  7. دارای خصوصيات ضد سايش، ضد حرارت، ضد آب و ضد باكتری
  8. دارای مقاومت مكانيكی مناسب
  9. دارای مقاومت مناسب در برابر مواد شيميايی
  10. دارای خصوصيات زيست محيطی مناسب
  11. انعطاف پذير و چقرمه
  12. ضد شره كردن (Anti-Sagging Effect)

کفپوش آنتی استاتیک رزینی

کفپوش های آنتی استاتیک/کانداکتیو بساپلیمر در انواع مختلف و با نام های تجاری BASADUR® E709 (پوشش کف رنگی آنتی استاتیک)، BASADUR® E326 (روکش اپوکسی خودتراز آنتی استاتیک) و BASADUR® U306(روکش خودتراز پلی یورتان آنتی استاتیک) عرضه می شوند. این محصولات برای کاربردهای مختلف و با توجه به نیازهای مشتریان طراحی و تولید شده اند.

برخی از کاربردهای این محصولات عبارتند از:

اتاق های سرور و دیتا سنتر: در این نوع اتاق ها، تجهیزات الکترونیکی با حساسیت بالا وجود دارند که نیاز به حفاظت در برابر تخلیه الکترواستاتیکی دارند. کفپوش آنتی استاتیک با هدایت بار الکتریکی به چاه ارت، مانع از تجمع بار الکتریکی ساکن بر روی سطح شده و از خراب شدن تجهیزات جلوگیری می کند. همچنین با داشتن خصوصيات ضد سايش، ضد حرارت، ضد آب و ضد باكتری، مقاوم در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مختلف است و باعث افزایش عمر مفید تجهیزات می شود.

کفپوش آنتی استاتیک رزینی

اتاق های رنگ آمیزی خودرو: در این نوع اتاق ها، در صورت عدم استفاده از كفپوش مناسب، رنگ پودری روی كف جمع شده و باعث كثيف شدن كف و كاهش كيفیت رنگ آميزی می شود. كفپوش آنتی استاتيك با جذب و تخليه رنگ پودری، مانع از تجمع رنگ روی كف شده و باعث بهبود كيفیت رنگ آميزی قطعات خودرو می شود.

اتاق های آزمایشگاهی: کفپوش آنتی استاتیک، مانع از تجمع بار الکتریکی ساکن بر روی سطح شده و از خطا در نتایج آزمایش ها جلوگیری می کند. همچنین باعث افزايش عمر مفيد تجهيزات آزمایشگاهی می شود.

صنایع نظا می و تسلیحات: در این نوع صنایع، تجهیزات و سلاح های حساس و گران قیمت وجود دارند که نباید تحت تأثیر الکترواستاتیک قرار گیرند. کفپوش آنتی استاتیک مانع از تجمع بار الکتریکی ساکن بر روی سطح شده و از خطرات ناشی از آن مانند خراب شدن تجهیزات، جرقه زدن، انفجار و آتش سوزی جلوگیری می کند.

اتاق های جراحی بیمارستان ها: در این نوع اتاق ها، تجهیزات پزشکی حساس و گران قیمت وجود دارند که نباید تحت تاثیر الکترواستاتیک قرار گیرند. کفپوش آنتی استاتیک با جذب و تخلیه الکترواستاتیک، مانع از بروز جرقه و خطرات ناشی از آن شده و از صحت عمل جراحان و سلامت بیماران محافظت می کند.

 

کفپوش آنتی استاتیک رزینی

 

چه ویژگی های منحصر به فردی برای کفپوش های آنتی استاتیک بساپلیمر وجود دارد؟

کفپوش های آنتی استاتیک/کانداکتیو بساپلیمر علاوه بر دارا بودن خصوصيات فنی مناسب، دارای چندين ويژگی منحصر به فرد هستند كه به شرح زير است:

رده بندی دقيق مقاومت الكتريكی سطح كفپوش:

بساپليمر با تولید كفپوش های ECF (كفپوش هادى) و DIF (كفپوش اتلافى)، اين امكان را به مصرف كننده می دهد تا بر اساس حساسيت های تجهيزات موجود در آن فضا، مقاومت الكتريكی كفپوش مورد نياز خود را انتخاب كرده و از صدمات احتمالی به دليل استفاده از محصول نامناسب جلوگيری كند. این رده بندی بر اساس استانداردهای بین المللی ANSI/ESD S20.20 ، ASTM D150-06، ANSI/ESD S7.1و IEC 6134 تعیین شده است.

کاهش نقاط داغ (غیر متعارف الياف كربن) در سطح كفپوش:

بساپليمر موفق شده است تا نقاط داغ را در سطح كفپوش به حداقل برساند. نقاط داغ ناشی از گره خوردگی و بیرون زدگی غیر متعارف الياف كربن هستند كه باعث اختلال در هدایت الکتریکی و تخلیه نامنظم الکترواستاتیک می شوند.

افزایش جلوه بصری و زيبایی كفپوش:

با به كارگيری رزین های اپوکسی و پلی یورتان با کیفیت بالا و رنگ های مختلف، جلوه بصری و زيبایی كفپوش افزایش داده شد. این کفپوش ها با دارا بودن سطح صاف و یکنواخت، باعث ایجاد فضای شاداب و خوشایند در محیط مورد نظر می شوند.

کاهش ميزان مصرف تا ۲۰۰ گرم در هر مترمربع به صورت پوشش های محافظتی:

بساپليمر با به كارگيری فن آوري های پيشرفته، موفق شده است تا محصولات جديدی را با ضخامت پائین و پشت پوشی بالا تولید کند. این کفپوش ها قادر هستند تا با ضخامت ۱۰۰-۲۰۰ ميكرون، سطح را به صورت كامل پوشش دهند. این کار باعث کاهش هزینه های مصرف مواد و نصب کفپوش می شود.

توانایی پاسخ دهی به تست های ولتاژ پایين:

کفپوش های آنتی استاتیک/کانداکتیو بساپلیمر با قابلیت پاسخ دهی به تست های ولتاژ پایین (۱۰۰-۵۰۰ ولت) تولید می شود.

تولید کفپوش آنتی استاتیک بر پایه رزین های اپوکسی و پلی یورتان

تولید کفپوش رزینی آنتی استاتیک پیش از این تنها برپایه رزین اپوکسی در بازار ایران متداول بوده است؛ کفپوش های آنتی استاتیک پلی یورتان بساپلیمر؛ دو جزئی با انعطاف پذیری و درصد ازدیاد طول 50% است. تولید این محصول که درواقع بر پایه ی یک نوع پلی یورتان ترموست است، خواص مکملی همچون سختی و چقرمگی را جایگزین سختی و شکنندگی کفپوش اپوکسی می کند.

قیمت کفپوش آنتی استاتیک:

باتوجه به این موضوع که پوشش کف آنتی استاتیک ارائه شده توسط این شرکت، این امکان را فراهم می کند تا در کاربری های با تردد سبک مانند تردد افراد و وسایل چرخدار سبک، بدون نیاز به صرف هزینه اضافی، از پوشش کفی با مقاومت الکتریکی در محدوده آنتی استاتیک برخوردار شوند و با در نظر گرفتن مصرف مواد پوشش کف آنتی استاتیک تولیدی بساپلیمر به میزان ۲۰۰ گرم در هر مترمربع و مقایسه آن با مصرف حداقل ۱۵۰۰ گرم در هر مترمربع از کفپوش های آنتی استاتیک موجود در بازار، کاهش بیش از ۸۵ درصدی هزینه مواد مصرفی را برای مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RxKFrNCW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
ایرانی :
10 ماه پیش
بسیار عالی
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه