دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی بانک کتاب اینترنتی کتاب سون

سلام و درود فراوون به دوستان خوبم !

قصد دارم یه توضیح خیلی کوتاه راجع به بانک کتاب بدم و بعد معتبرترین و بزرگترین بانک کتاب در ایران و هم چنین مشاوره ی کاملاٌ رایگان با برترین فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی رو دارن ، بهتون معرفی کنم.

با من همراه باش دوست من !

بانک کتاب چیست ؟

خب بانک کتاب یه فروشگاه معتبر اینترنتیه که شما میتونین کتاب هایی که نیاز دارین رو به صورت اینترنتی و آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش بدین و درب منزل تحویل بگیرین .

بانک کتاب سِوِن چیه اصلا ؟

بانک کتاب سون

بانک کتاب سون یه مرجع معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی هست که این نماد رو از وزارت صنعت ، معدن تجارت ایران دریافت کرده و این نماد قابلیت کلیک شدن بر روی اون رو داره و این مسئله هم نشان دهنده ی اعتبار این سایت می باشد ،این فروشگاه معتبر یک مرجع و بستر برای خرید اینترنتی کتاب های درسی ، کمک درسی ، دانشگاهی ، پیش دبستانی ، کتاب کار ، گام به گام و .... از تمامی انتشارات معتبر هست . که شما دوستان خوب کتاب سِوِنی 7 در صورت نیاز به کتاب کافیه کلمه ی بانک کتاب سون رو سرچ کنین و وارد سایت ما بشین یا نشانی اینترنتی ketabseven.ir رو جستجو کنید و به همین طریق وارد سایت که شدین یک بار ثبت نام کنین و اسم و آدرس و کدپستی خودتونو ثبت کنین و ازین ببعد با چندتا کلیک ساده میتونین کتاب های مورد نیازتون رو تهیه کنین و درب منزل تحویل بگیرین !

حتی کتاب های کمیاب قدیمی یا کتاب های نوستالژیک و کتاب هایی که پیداکردنش توی کتابفروشیای شهر کار سختیه رو هم به ما بسپرین و خودتون به کارهای مهم ترتون برسین !

بانک کتاب درسی

ممکنه به هر دلیلی از زمان بندی مدرسه و آموزش و پرورش برای ثبت نام کتاب درسی جا مونده باشین ، یا فرزندتون کتاب هاشو گم کرده باشه و یا حتی توی یه اتفاقی کتاب درسیای فرزندتون خراب شده باشه !

و در بهترین حالت ممکن شما مامان بابای مهربون و با تدبیر خواسته باشین قبل از ورود فرزندتون به پایه ی تحصیلی جدید ، کتاب درسی هارو بگیرین تا بچه ها فرصت آشناشدن با مطالب و سرفصل های کتاب درسی شون رو داشته باشن و بتونن تو سال جدید موفق تر عمل کنن ، البته کم نیستن پدر مادرایی که برای فرزندانشون جهشی درس هارو پاس کنن و یه سال به هدف هاشون نزدیک تر بشن !

ما در بانک کتاب سون خیلی خوشحالیم که یه بستر امن و ایمن برای خرید کتاب درسی در هر پایه و مقطعی برای شما عزیزان فراهم کردیم و شما همراهای خوب کتاب سونی می تونین در هرساعت از شبانه روز هر کتاب درسی ای که خواستین رو فقط با چندتا کلیک ساده سفارش بدین و ما در اسرع وقت به دستتون می رسونه !

راستی ! خیالتون راحت ! کیفیت تصاویر و چاپ کتاب ها خیلی بالاست و بصورت تمام رنگیه و هیچ فرقی با کتاب های آموزش و پرورش نداره .

در حال حاضر بانک کتاب سون تنها بانک کتابی هست که کتاب درسی ها رو با بالاترین تخفیف و بهترین کیفیت چاپ عرضه میکنه و بنابراین این یعنی خیالتون از همه جهت راحت باشه و بسپرینش به ما !

مشاوره ی تحصیلی رایگان با مشاوران بانک کتاب سون !

مشاوره ی تحصیلی رایگان با مشاوران بانک کتاب سون

یه فرصت ویژه دیگه ! برای ما خیلی مهمه که شما عزیزان کتاب سِوِنی یه خرید رضایت بخش رو داشته باشین و بتونین بین هزاران کتاب کار و تست و کمک درسی مرتبط و غیر مرتبط با نیازهاتون ، بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب رو انجام بدین اونم تو این اوضاع سخت اقتصادی !

یعنی برای ما کاملا قابل درکِ که شما بخواین مناسب ترین کتاب رو در راستای نیازهاتون ، وقتتون ، سطح تحصیلی تون و بودجه اقتصادی تون تهیه کنین و تموم تلاشمون رو میکنیم که پولتون هدر نره و یه کتاب خیلی خفن با توجه به نیازتون از کتاب ، بهتون معرفی می کنیم .

این همون چیزیه که توی کوچه پس کوچه ها و مغازه های شلوغ کتاب فروشی شهر نمیتونین به این راحتی پیدا کنین !

یعنی اصولا مغازه های کتاب فروشی همه کتاب های انتشارات مختلف رو یک جا ندارن و به صورت تخصصی با یکی دو تا انتشارات کار میکنن و اصولا حوصله ی شنیدن انتظارات شما از کتاب و معرفی یه کتاب خوب بهتون رو ندارن ، پس طبیعیه که انتخاب یه کتاب خوب از بین این همه کتاب میشه استرس مضاعف و آزمون و خطا که این دوتا واسه دانش آموزا و مخصوصا کنکوریا من میدونم که چه سمِ مهلکیه !

پس نگرانش نباش ! بسپرش به ما ! بله ! اینجوریه که سرچ میکنی بانک کتاب سون 7 ، یا اگه حوصلت بیشتره میزنی ketabseven.ir وارد سایت ما میشی و اگه کتاب مورد نیازت رو میشناسی و بهش مطمئنی که با چند تا کلیک کوچیک و یه ثبت نام ساده خریدت رو انجام میدی و شیوه ارسالت هم انتخاب میکنی به این صورت که اگه تهرانی ما میتونیم هم با پیک برات ارسال کنیم و هم با پست !

و اگه شهرستانی فقط با پست می تونیم برات کتابتو ارسال کنیم و نکته ی مهم که اینجا هست اینه که ارسالای ما فوق سریع و تو تهران اگه باشی تا چند ساعت آینده و اگه شهرای دیگه باشی نهایت دو سه روز بعد کتابت به دستت میرسه !

ولی اگه کتاب کمک درسی یا تست یا هر چیز دیگه ای میخواستی ولی مطمئن نیستی که درست انتخابش کردی اینجاست که مشاوران خفنِ بانک کتاب سون 7 وارد عمل میشن و شما تماس با ما رو میزنی ، به ما زنگ میزنی و ما با شنیدن پایه تحصیلی شما ، زمان در دسترس شما (مثلا اگه کنکوری هستی چقدر وقت داری)، و سطح و لول تحصیلی شما بهت میگیم بهترین کتاب ممکن کدومه !

و چون تموم کتاب های انتشارات مختلف هم داریم راهنماییمون جهت دار نیست و واقعا بهترین کتاب رو بهتون معرفی میکنیم .

پس خیالت راحت ! بسپرش به ما !

البته امیدواریم که خیلی داوطلبان اورژانسی کنکور که دقیقه 90 ای میخوان کتاب بخرن و کلا با کسر تایم خواب و خوراک و گشت و گذار وقت در دسترسشون کلا 10 روز تا کنکور هم نمیشه خیلی زیاد نباشن !

و امیدواریم حداقل از چندماه قبل به فکر تهیه ی کتاب هاتون باشین !

فروشگاه کتاب سون

پس همونطور که تا الان بهتون توضیح دادم اینجا تو فروشگاه کتاب سون 7 میتونین مشاوره ی تحصیلی رایگان + انتخاب و مقایسه ی کتاب های انتشارات مختلف با هم + صرفه جویی در وقت و هزینه + جلوگیری از خستگی و فرسودگی در کتاب فروش های شهر در پیِ کتاب مورد نظر + خیال راحت از جهت کیفیت کتاب و چاپ + ارسال آمبولانسی (سریع و اورژانسی) + پاسخگویی 24 ساعته و پشتیبانی هم تلفنی و هم چت و گفتگو + انتخاب بهترین کتابِ مرتبط + آسودگی خاطر از پیداشدن و موجود بودن هر کتابی که بخواین و هزار و یک مزیت دیگه رو میتونین همه رو یک جا تو فروشگاه آنلاین کتاب سِوِن داشته باشین.

پس خیالتون راحت باشه و بسپرینش به ما !

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/v2UK5wWW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محمد حسین :
10 ماه پیش
خرید کردم ازشون واقعا بانک کتاب خوبیه پشتیبانی خوبی داره
الهام :
10 ماه پیش
قبلا از پایتخت و کتابچی خرید میکردم خیلی دیر پاسخ میدن پشتیبانیشون ضعیف شده کتاب سون فعلا که پشتیبانی خوبی داره سریع میفرستن اگه اینام بعدا خراب نکنن
حسین زاده :
10 ماه پیش
من چند بار خرید کردم راضی بودم ازشون ketabseven.ir
متین :
10 ماه پیش
از بقیه جاها ارزون تره قیمتای کتاب درسیش
صادقی مجد :
8 ماه پیش
اولین بار بود خرید کردم چاپ عالی وبا کیفیت ورنگی ازهمه مهمتر به موقع به دستم رسید اهواز
مهری خدابنده لو :
7 ماه پیش
خیلی مجموعه خوبی دارن تازه یه هدیه خیلی خوشگلم همراه سفارشم برام فرستادن
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه