دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی دستگاه های هات پلیت یا هیتر استیرر آزمایشگاهی

هات پلیت آزمایشگاهی که به آن هیتر استیرر آزمایشگاهی نیز می گویند، از تجهیزات مهمی است که به عنوان یک صفحه حرارتی برای ترکیب کردن و گرم کردن نمونه ها در آزمایشگاه عمل می کند.

این ابزار که به عنوان یک اجاق بشقابی نیز شناخته می شود در آزمایشگاه ها کاربرد فراوانی دارد و بسیار پراستفاده است به همین خاطر در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

ویژگی های هات پلیت

برای آشنایی بیشتر شما با این کالا در این قسمت قصد داریم که به بررسی مشخصات و ویژگی های هات پلیت آزمایشگاهی بپردازیم که به شرح زیر هستند:

  • این هیتر استیرر یک دما و تایمر قابل تنظیم دارد که پس از مدت مشخصی که برای آن تعیین شده بهطور خودکار خاموش می شود .
  • همچنین عملکرد آن بسیار ساده است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. البته قیمت آن باتوجه به اندازه، صفحهنمایش و مواردی از این قبیل تغییر می کند.
  • یک صفحه سرامیکی روی این هیتر استیرر آزمایشگاهی وجود دارد که دربرابر مواد شیمیایی یا خراشهای احتمالی مقاوم است و به سرعت نیز گرم می شود بنابراین، سرعت کار در آزمایشگاه را بالا می برد.
  • مشخصه دیگر وجود یک صفحه نمایش دیجیتالی است که دما و سرعت هات پلیت آزمایشگاهی را بهطور دقیق نشان می دهد.
  • این دستگاه دمایی بین ۱۰۰ تا 360 دارد و به برقی با ولتاژ بین ۱۲۰ تا ۴۸۰ برای کارکردن نیاز دارد.

هات پلیت آزمایشگاهی

انواع هات پلیت آزمایشگاهی

هات پلیت آزمایشگاهی انواع مختلفی دارد و به شکل های گوناگون تولید می شود که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. در این بخش به بررسی انواع این دستگاه می پردازیم.

  • هات پلیت شیکر: این هیتر استیرر بهصورت چرخشی، الاکلنگی و لرزشی محلول ها و نمونه های آزمایشگاهی را گرم می کند و سرعت صفحه هیتر و صفحه هوا را کنترل می کند.
  • هات پلیت دیجیتالی: این مدل، نوع پیشرفتهتری از انواع دیگر است زیرا دارای صفحه نمایش دیجیتالی بوده که میزان دما و اطلاعات دیگر را به آزمایشگر نشان می دهد.
  • هات پلیت منتل: این دستگاه خود انواع مختلفی دارد و تفاوت آن با دیگر مدلهای هیتر استیرر این است که یک همزن برای ترکیب کردن محلول ها و نمونه ها دارد.
  • هات پلیت مگنتدار: این نوع هیتر استیرر آزمایشگاهی دارای قطعه کوچکی است و زمانی که محلول وارد آن می شود، همزن مغناطیسی فعال شده و محلول را به حالت یکنواخت درمی آورد.

خرید هات پلیت آزمایشگاهی

خرید هات پلیت آزمایشگاهی

برای خرید هات پلیت باید نکات مهمی را مد نظر قرار داد. به عنوان مثال، لازم است قبل از اقدام به خرید، نوع مورد نظر خود را انتخاب کرد. همچنین بهتر است در مورد کاربردهای هر مدل اطلاعات کسب کرده و براساس آن، هات پلیت را تهیه کنید.

هات پلیت آزمایشگاهی ظرفیت، میزان دمای تولیدشده، مقدار برق مصرفی و سرعت متفاوتی دارد و شما باید برحسب نیازی که به این دستگاه دارید آن را تهیه کنید تا هم جوابگوی احتیاجات شما باشد و هم هزینه زیادی بابت آن پرداخت نکنید.

برند مورد نظر به هنگام خرید نیز مهم است بنابراین، در مورد برندهای مختلف قبل از خرید تحقیق کنید تا مطمئن ترین آنها را برای خرید انتخاب کنید.

جمع بندی

اطلاعات داده شده به شما کمک می کند تا اگر قصد خرید هات پلیت آزمایشگاهی را دارید با اطلاعات کامل تری اقدام کنید. البته اطلاعات در مورد این دستگاه به تنهایی کافی نیست و شما باید یک فروشگاه مورد اعتماد بیابید.

فروشگاه اینترنتی ای آز در این زمینه سابقه طولانی دارد و شما می توانید با مراجعه به آدرس وب سایت آنها، اقدام به تهیه هات پلیت باکیفیت، با قیمت مناسب کنید.

معرفی دستگاه پی اچ متر قلمی و پرتابل

پی اچ متر قلمی یک ابزار اسیدسنج است که میزان اسیدی بودن یا بازی بودن محلول های بر پایه آب را بررسی می کند. این ابزار فرایند اسیدسنجی را از طریق محاسبه اختلاف پتانسیل الکترود مرجع با الکترود پی اچ انجام می دهد. در این مقاله سعی کردیم تا فرایند اسیدسنجی و کاربردهای آن را برای شما بازگو کنیم، با ما همراه باشید.

دستگاه پی اچ متر قلمی و پرتابل

مشخصات فنی پی اچ متر قلمی

این دستگاه دارای مشخصات و ویژگی هایی است که آن را از انواع دیگر متمایز می کند بنابراین، دانستن آنها کمک می کند تا بتوانید پی اچ متر را شناسایی کنید. مشخصات فنی این ابزار به شرح زیر هستند:

  • پی اچ متر قلمی همانطور که از نام آن پیدا است بسیار سبک بوده و ابعاد کوچکی دارد به همین خاطر قابل حمل است و همچنین قیمت مناسبی نسبت به انواع مشابه پی اچ متر دارد.
  • مشخصه دیگر این دستگاه، سرعت بالا در پاسخدهی است که باعث میشود تا در زمان صرفه جویی شده و سطح کیفیت اندازه گیری بالاتر رود.
  • ویژگی دیگر این دستگاه این است که الکترودهای استفادهشده در آن قابل تعویض هستند و در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعویض اند.
  • ضدنشت بودن ویژگی دیگر پی اچ متر است و موادی مانند خاک نمیتوانند در آن نفوذ کنند.
  • همچنین این پی اچ متر قلمی دارای سیستم جبرانسازی خودکار دما است تا تغییرات دمایی بر دقت اندازه گیری میزان اسیدی بودن محلول تاثیر نگذارد.

خرید پی اچ متر

کاربردهای پی اچ متر

پی اچ متر های قلمی یا جیبی کاربردهای بسیار زیادی دارند و در طیف گسترده ای از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از صنایعی که این دستگاه در آنها کاربرد دارد، عبارت هستند از:

  • صنایع غذایی
  • صنعت دارو
  • صنایع کشاورزی و دامپروری
  • تصفیهخانه
  • آزمایشگاههای صنعتی و پزشکی
  • صنایع تولیدی
  • صنایع هیدروپونیک
  • آکواریوم و استخر
  • آزمایشگاههای کنترل و کیفیت
  • سنجش کیفیت آب در منابع آب شهری
  • اصلاح محیط زیست
  • مراقبتهای بهداشتی و کاربردهای بالینی

خرید دستگاه پی اچ متر

برای خرید پی اچ متر لازم است تا نکات مهمی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک ابزار باکیفیت تهیه کنید. به عنوان مثال، میزان دقت دستگاه یکی از فاکتورهای مهم در خرید محصول است که باید آن را بررسی کنید.

همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد تا بتوان از این طریق داده های آن را تجزیه و تحلیل کرد. علاوه بر این، طول کابل دستگاه نیز از عوامل مهم در خرید پی اچ قلمی است که اگر طول آن بیش ازحد باشد برای استفاده از دستگاه نیاز به تقویت کننده دارید.

نکته دیگر در خرید توجه به رزولوشن دستگاه است که هرچه بالاتر باشد، دقت اندازه گیری و کیفیت پی اچ متر بیشتر می شود و همچنین باید دارای قابلیت کالیبراسیون نیز باشد.

جمع بندی

اگر قصد خرید پی اچ متر قلمی را دارید، بهتر است اطلاعات بازگوشده در این مقاله را به هنگام خرید مد نظر قرار دهید تا بتوانید نوع اصل و مرغوب این دستگاه را تهیه کنید.

همچنین یک فروشگاه معتبر در این زمینه، فروشگاه اینترنتی ای آز است که بهترین دستگاه های اسیدسنج را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. برای خرید از آن تنها کافی است تا به آدرس وب سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و محصول مورد نظر را به آنها سفارش دهید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dPghsKq2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه