پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای مدرن امروز، جستجو برای پیدا کردن آیتم های منحصر به فرد و جذاب برای استفاده در زندگی روزمره بسیار رایج شده است. وقتی به دنبال یک جاکفشی استثنایی هستید که هم با طراحی خاص و جذابیت خود برخوردار باشد و هم بتواند سبک و شیکی را به استایل دکوراسیون شما اضافه کند، جاکفشی های چوبی برند سهیل گزینه ای بسیار جذاب می تواند برای شما باشد.

بررسی مدل ها و طرح های جاکفشی چوبی

بررسی مدل ها و طرح های جاکفشی چوبی


جاکفشی کنسولی جدید


در صنایع چوب و فلز سهیل سعی می شود با طراحی نوآورانه در عین حال با رعایت اصول طرح و نگار ایرانی و نوستالژیک در تمامی محصولات به خصوص جاکفشی چوبی که سهم مهمی در دکوراسیون ورودی منزل دارد، مدل های به روز و جدید عرضه شود. که همراه قیمت برو روی وب سایت سهیل ارائه می شود.


جاکفشی کنسولی کلاسیک


مدلی از جاکفشی های چوبی، با طراحی کلاسیک و زیبا، دارای قابلیت استفاده در فضاهای کلاسیک و سنتی است. اما تجربه نشان داده تناقض در سیستم فکری همیشه زیبایی ها دو چندان میکند حتی در فضای مدرن طراحی کلاسیک می تواند خیلی خیلی زیبا باشد. با استفاده از این جاکفشی، می توانید فضای داخلی خود را با یک جزء زیبا و متفاوت تزئین کنید. انواع مدل جاکفشی کلاسیک استایل در سایت سهیل ارائه شده است.


جاکفشی کنسولی سلطنتی


این مدل از جاکفشی های چوبی، با طراحی شیک و لوکس، احساس غرور در چشم بیننده می سازد، که دارای قابلیت استفاده در فضاهای لوکس و شیک هستند. با استفاده از این جاکفشی، می توانید فضای داخلی خود را با یک دکوراسیون لوکس و شیک تزئین نمایید. 


جاکفشی کنسولی مدرن


این مدل از جاکفشی های چوبی، با طراحی مدرن و جذاب هستند که برای دیدگان امروزی خیلی خوشایند به نظر میرسد، سنین پایین تر همیشه به این سبک در الویت علاقه نشان می دهند، دارای قابلیت استفاده در فضاهای مدرن و جدید است. با استفاده از این جاکفشی، می توانید فضای داخلی خود را با یک محیط مدرن و جذاب تبدیل کنید. جهت اطلاعات بیشتر برند سهیل را فراموش نکنید.

جاکفشی کنسولی با آینه کنسول

جاکفشی کنسولی با آینه


تمام محصولات سهیل بصورت ترکیبی و پکیجی طراحی و ساخته می شوند آينه کنسول با جاکفشی ست هستند، معمولا آينه کنسول ها با آینه عرضه می شوند و جاکفشی ها بصورت تک، اما در مجموعه ما این امکان وجود دارد ست آینه به همراه جاکفشی کنسولی ارائه شود. و سعی می کنیم با توجه به نیاز بازار مدام طرح های به روز و جاکفشی کنسولی جدید با قیمت مناسب ارائه دهیم.

خرید جاکفشی چوبی


انتخاب و خرید جاکفشی چوبی بسته به نوع دکوراسیون، ابعاد و فضای مورد استفاده از این کالا صورت می گیرد، اما بصورت استاندارد عرض ۸۰ در عمق ۴۰ می باشد اما با توجه به سفارش و نیاز شما عزیزان قابل تغییر در ابعاد و رنگ هستند. جا کفشی چوبی در تیپ های کلاسیک، مدرن، سلطنتی، آینه دار، کنسول دار بصورت جدید و به روز طراحی و عرضه می شود تا نیاز تمام دکوراسیون ها را برآورده سازد.


قیمت جاکفشی کنسولی جدید و قیمت انواع جاکفشی در بازار تهران + تصاویر و فیلم ها و مشخصات ابعادی و فنی مورد نیاز رو می تونید روی وب سایت مجموعه بررسی کنید، پیشنهاد میشه قیمت ما را در سطح بازار تهران با مراکز فروش جاکفشی مثل یافت آباد و فروشگاه های لوازم خانگی بزرگ و کیفیت کار را بررسی فرمائید.

برند سهیل، فروشنده انواع تجهیزات مبلمان خانگی و اکسسوری های چوبی در تهران، خیابان حافظ، خیابان جامی، پلاک ۹ ( صنایع چوب و فلز سهیل ) می باشد.

خرید جاکفشی چوبی

جاکفشی ها با اندازه های مختلف در دسترس هستند و می توانند به راحتی با پاهای شما سازگار شوند. علاوه بر این، جاکفشی های چوبی از جنس چوب با کیفیت بالا ساخته شده اند که باعث می شود آن ها بسیار مقاوم و دوام دار باشند. همچنین، طراحی زیبا و جذاب آن ها، آن ها را به یک انتخاب عالی برای استفاده در هر فصلی تبدیل کرده است. با این حال، باید توجه داشت که جاکفشی های چوبی باید با مراقبت و نگهداری مناسب، به مدت طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرند.


رنگ های جاکفشی چوبی


جاکفشی چوبی یکی از پرطرفدارترین مدل های جاکفشی است که در نگ های مختلفی مانند سفید، طوسی، سبز، آبی، فندوقی روشن، فندوقی تیره، گردویی روشن، گردویی تیره، گردویی سرخ، خود رنگ و رنگ های دلخواه شما عرضه می شود. این جاکفشی با طرحی ساده و زیبا، باعث شده تا بسیاری از افراد از آن استفاده کنند و به عنوان یکی از مدل های پرفروش در بازار محسوب شود.

جاکفشی چوبی با رنگ سفید، طوسی و سبز به دلیل ظاهری آرامش بخش و شیک، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین، رنگ آبی و فندوقی روشن نیز از جمله رنگ هایی هستند که بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند. رنگ های گردویی تیره و روشن نیز به دلیل شیک بودن و تنوع زیاد در بازار، بسیار مورد علاقه قرار گرفته اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Nc93Ec0x
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه