دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

با کاربرد زبان انگلیسی در شغل آشنا شوید!

آشنایی با زبان انگلیسی، یکی از مهارت های ضروری در دنیای امروز است. این زبان در حوزه تحصیلی و کاری به رشد بهتر و سریع تر بسیار کمک می کند. کاربرد زبان انگلیسی در شغل آنقدر زیاد است که بسیاری از کارفرماها، آن را به عنوان یک اولویت یا لااقل یک امتیاز در استخدام مطرح می کنند. اما چرا این زبان انقدر در حوزه کسب و کار مهم است؟ آیا همه مشاغل به زبان انگلیسی نیاز دارند؟ چگونه می توانیم زبان انگلیسی را برای کاربردهای شغلی تقویت کنیم؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ تمام این سوالات برسید. 

دلیل اهمیت زبان انگلیسی در شغل

همانطور که همه ما می دانیم، انگلیسی زبان ارتباطات بین المللی است. با این زبان می توانیم با میلیون ها انسان دیگر در سراسر جهان صحبت کنیم، از آن ها نکات تازه بیاموزیم و با آن ها کار کنیم. کاربرد زبان انگلیسی در شغل بسیار مهم است، این موضوع چند دلیل اساسی دارد:
۱. برای ارتباط با دنیایی وسیع تر به این زبان نیاز داریم.
۲. جست و جوی گسترده در دنیای وب بدون انگلیسی غیرممکن است. 
۳. بدون زبان انگلیسی فرصت های تجاری زیادی را از دست خواهیم داد. 
۴. استفاده از بسیاری از تکنولوژی ها و ابزارهای جدید بدون انگلیسی غیرممکن است. 
۵. هیچ زبانی به اندازه انگلیسی فراگیر و پرکاربرد نیست. 

بنابراین وقت را تلف نکنید! اگر می خواهید در شغل خود رشد بیشتری داشته باشید، همین حالا در دوره های آموزش انگلیسی تجاری شرکت کنید. این دوره ها هر آن چه از زبان انگلیسی در حوزه کسب و کار به آن نیاز دارید را به شما خواهند آموخت. البته به شرطی بهترین نتیجه را می گیرید که وارد دوره ای استاندارد و متناسب با حوزه کاری خود شوید. 

کاربرد زبان انگلیسی در شغل های مختلف

شاید با خودتان بگویید که بعضی شغل ها نیازی به یادگیری زبان انگلیسی ندارند، اما سخت در اشتباه هستید! دنیای کسب و کار امروز، دنیای مهارت های ارتباطی است. زبان انگلیسی حوزه ارتباطی شما را به وسعت جهان گسترش می دهد و به همین دلیل، می تواند در هر شغل و رشته ای مفید باشد. کاربرد زبان انگلیسی در شغل در موارد زیر خود را نشان خواهد داد:

۱- یادگیری جدیدترین نکات در حوزه کاری خود

مهم ترین مزیت تسلط به زبان انگلیسی این است که می توانید هر روز، مهارت ها و توانایی های خود را رشد دهید. دوره های آموزشی رایگان زیادی در فضای اینترنت به زبان انگلیسی منتشر می شوند که در صورت آشنایی با این زبان، می توانید از آن ها استفاده کنید. 

دوره انگلیسی تجاری موسسه سفیر به شما کمک می کند که از دوره های تخصصی رشته خود که به زبان انگلیسی ارائه می شوند، بیشترین استفاده را ببرید. این دوره ها در سایت هایی همچون YouTube، Udemy، Coursera و سایت های مشابه در دسترس هستند.

 ۲- کسب درآمد دلاری با زبان انگلیسی تجاری

یکی از مزایای مهم تسلط به زبان انگلیسی در حوزه شغلی، این است که راه را برای کسب درآمد دلاری باز می کند. با کاربرد زبان انگلیسی در شغل می توانید با مشتریان و کارفرمایان خارجی به راحتی ارتباط برقرار کنید. 

فرقی نمی کند طراح گرافیک باشید، در حوزه برنامه نویسی کار کنید یا قصد فروش محصول خاصی را داشته باشید، به هر صورت آموزش انگلیسی تجاری می تواند به شما کمک کند که به دلار یا یورو کسب درآمد کنید. 

این موضوع برای کسانی که به صورت فریلنسری کار می کنند بسیار مهم تر است، زیرا به راحتی می توانند پروژه های خارجی بگیرند و درآمد خود را به طور قابل توجهی افزایش دهند. 

۳- توانایی ارتباط با مشتریان یا کارفرمایان خارجی

حتی اگر خودتان صاحب پروژه نباشید، به عنوان یک کارمند نیاز دارید که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. فرض کنید کارفرمایی می خواهد برای بخش مارکتینگ و فروش، یک نفر را استخدام کند، به نظر شما در شرایط مهارتی برابر اولویت با کسی است که زبان انگلیسی بلد نیست؟ یا کسی که به این زبان مسلط است؟ 

کسانی که با کاربرد زبان انگلیسی در شغل آشنایی کافی داشته باشند، می توانند فرصت های جدیدی برای شرکت ها ایجاد کنند. به همین دلیل اولویت استخدام اصولا با کسانی است که توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی را داشته باشند و بتوانند با مشتریان و شرکت های خارجی به راحتی ارتباط برقرار کنند. 

چنین افرادی در ماموریت ها و جلسات کاری به عنوان گزینه اول مطرح هستند و می توانند با سفرهای خارجی، تجربیات بسیار زیادی در حوزه کاری خود به دست آورند. 

۴- تولید محتوا در حوزه کاری به زبان انگلیسی

دنیای امروز، دنیای محتواهاست! هر روز در دنیای مجازی، با هزاران محتوای متنی، ویدئویی، تصویری و صوتی رو به رو می شویم که بسیاری از آن ها، جنبه تبلیغاتی دارند. محتوای فارسی، تنها در گستره ایران و برخی کشورهای فارسی زبان کاربرد دارد، اما اگر بتوانید با آموزش انگلیسی تجاری ، دست به تولید محتوای انگلیسی بزنید، می توانید مخاطبان بین المللی جذب کنید. این موضوع در زمینه ساخت برند، افزایش ارتباطات و در نتیجه رشد درآمد بسیار موثر خواهد بود.

 کلاس زبان انگلیسی تجاری موسسه سفیر گفتمان

موسسه سفیر دوره های مختلفی را برای یادگیری زبان انگلیسی تجاری ارائه می دهد. این موسسه، دوره هایی را به صورت اختصاصی برای شرکت ها و سازمان ها برگزار می کند تا افراد با کاربرد زبان انگلیسی در شغل خود آشنا شوند. محتوای این دوره ها به صورت اختصاصی برای هر شغل تعیین می شود و بهتر است زبان آموزان پیش از ورود به آن ها، در سطح متوسط زبان عمومی قرار داشته باشند. 

علاوه بر دوره های سازمانی، شرکت در دوره آموزش انگلیسی تجاری نیز یکی از گزینه های عالی برای افرادی است که در زمینه تجارت و کسب و کار فعالیت دارند. در این دوره، کتاب های Market Leader از سطح مبتدی تا پیشرفته تدریس می شوند. زبان آموزان در این دوره می توانند با اصطلاحات رایج در کسب و کار، تجارت دیجیتال، بازاریابی، حسابداری، روابط بین الملل و مواردی از این قبیل آشنا شوند. 

در صورتی که به عنوان کارفرما می خواهید دوره های آموزش انگلیسی سازمانی سفیر را برای کارمندان خود برگزار کنید یا قصد دارید خودتان در دوره های انگلیسی بازرگانی این موسسه شرکت کنید، می توانید به شعب این موسسه در سراسر کشور مراجعه کنید. همچنین امکان ثبت نام آنلاین در سایت Gosafir.com و دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۸۴۳۴۶ نیز امکان پذیر است. 

سخن پایانی

کاربرد زبان انگلیسی در شغل در هیچ حوزه ای قابل انکار نیست! یک باغبان با این زبان می تواند نکات بیشتری بیاموزد، یک آشپز می تواند محتوای بین المللی تولید کند و یک کارمند ساده، می تواند گزینه های استخدامی بیشتری برای خود ایجاد کند. بنابراین، فرصت را از دست ندهید و هرچه زودتر یادگیری انگلیسی را شروع کنید تا شاهد رشد شغلی خود باشید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fCaRL44i
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه