پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اجرای آردواز با بهترین کیفیت

9 ماه پیش ( 1402/4/11 )
 

سقف های شیروانی یکی از سقف های پر طرفدار به ویژه در مناطق بارانی می باشد که برای اجرای این نوع سقف ها از مصالح مختلف استفاده می شود. یکی از مصالح رایج در اجرای سقف های شیبدار یا شیروانی ، آردواز است. آردواز از اولین مصالح برای پوشش سقف های شیبدار است بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای چنین سقف ها می باشد. آردواز از الیاف مصنوعی ، پنبه نسوز، سیمان ، آزبست، آب و سیمان ساخته شده است. اجرای آردواز توسط ورقه های آردواز به صورت پله ای انجام می گیرد که می توان با شیب های متفاوت آن را اجرا نمود. از آردواز برای سقف خانه ها و سایر محیط ها استفاده می شود ، همچنین برای بالای درب و پنجره و آلاچیق اجرای آردواز مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ آردواز مانند بتن است اما این مصالح قابلیت رنگ شدن دارند و می توانید آن را به رنگ دلخواه رنگ کنید.

مرکز آراز سقف یکی از مراکز معتبر ارائه هنده ی خدمات اجرای آردواز و انواع سقف های شیروانی است. این مجموعه با بهره گیری از مهندسین و متخصصین مجرب خود قادر به اجرای انواع سقف های شیبدار مورد نظر شما می باشد.

اجرای آردواز با بهترین کیفیت

 آردواز چیست؟

آردواز نوعی از مصالح ساختمانی است که برای حفاظت از نمای ساختمان ها از آن استفاده می شود . آردواز از اولین متریال پوشش دهنده ی سقف های شیبدار است. این نوع مصالح می توان سقف هایی سبک و مقاوم در برابر نفوذ برف، گرد و خاک، باران و... را ایجاد کند. ورقه های آردواز با شیب به صورت پله ای قرار داده می شوند. برای انواع سازه ها مانند سقف ساختمان، آلاچیق، بر روی درب و پنجره، اتاقک کلبه ای، آلاچیق و... استفاده کرد. اجرای آردواز به روش های مختلف انجام می گیرد و به همین دلیل تنوع زیادی در اجرای آردواز داریم. پوشش های آردواز به صورت هلالی و ساده به تولید می رسد. شما می توانید این سقف ها را در شیب های دلخواه اجرا کنید. ما در مجموعه ی آراز سقف انواع سقف های شیبدار را به صورت استاندارد و با طرح های متنوع اجرا می نماییم . جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراز سقف مراجعه نموده و با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه می نمایند.

ویژگی آردواز

  • آردواز دارای مقاومت بسیار بالایی است و در برابر عوامل خارجی مقاومت زیادی را از خود نشان داده و بادوام است.
  • آردواز با طراحی کلاسیک مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و این سقف دارای وزن سبک و غیر قابل نفوذ می باشد.
  • در آردواز از پشم شیشه و فوم برای اجرای آردواز استفاده می شود که موجب نفوذ ناپذیری ساختمان در مقابل سرما و گرما می شود.
  • با اجرای آردواز ، سقف ساختمان در مقابل بارش برف و باران و آلودگی و تغییرات دما محفوظ خواهد ماند.
  • به دلیل این که ورقه های آردواز تحت فشار زیادی به تولید می رسند، مقاومت و دوام بالایی دارند و بدین ترتیب در صورتی که در ساخت آلاچیق و سایر سازه ها از آردواز استفاده شود ، مقاوم سازی صورت می گیرد.
  • به دلیل آماده بودن آردواز ، نصب و اجرای آردواز در زمان کوتاهی انجام می شود.
  • ایجاد نمای زیبا برای ساختمان ها به واسطه ی اجرای آردواز صورت می گیرد.

آراز سقف

اجرای آردواز برای سقف منازل

 قطعا سقف های شیبدار را دیده اید بخصوص در اطراف شهر ها و مناطق شمال کشور این نوع سقف ها بسیار زیاد هستند. این نوع سقف ها برای مناطق بارانی بهترین گزینه هستند زیرا از تجمع برف و باران بر روی سقف جلوگیری می کند و در نهایت ساختمان سالم می ماند. یکی از موارد مهم در ساخت ساختمان ها ، سقف آن است. در واقع سقف ساختمان اصلی ترین بخش از منازل است و به همین دلیل مقاومت آن بسیار مهم است. بسیار مهم است که سقف ها بتوانند از منازل در برابر برف، باران، حوادث و... محافظت نماید. اجرای آردواز برای سقف های شیبدار انجام می گیرد. سقف نقش مهمی را در حفظ جان افراد دارد و در برابر آسیب ها از افراد و ساختمان محافظت می نماید. اجرای اصولی سقف شیبدار مانع از وقوع مشکلات و ایجاد هزنیه های مجدد در آینده می شود.

مرکز آراز سقف یکی از مراکز معتبر خدمات سقف آردواز است که انواع سقف های شیبدار را به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. این مجموعه اجرای آردواز را با کمترین هزینه و در زمان کوتاه ارائه می نماید بنباراین در زمان کوتاهی این سقف ها اجرا می شوند.

مزایای اجرای آردواز

  • زیباسازی نمای ساختمان از مزایای اجرای آردواز می باشد که نمای کلاسیک و جذابی را به نمای ساختمان می دهد.
  • آردواز دارای تنوع می باشد و می توان آن را در شیب ها ، رنگ ها و طراحی های مختلف اجرا کرد.
  • نصب و اجرای آردواز به سادگی انجام می گیرد و زمان زیادی برای اجرای آردواز نیاز نمی باشد.
  • با استفاده از آردواز ، نیاز کمتر به مصالح ساختمانی بوده و در نهایت هزینه های اجرای سقف کاهش پیدا می کند.
  • سازگاری آردواز با شرایط جوی مختلف یکی از مزایای مهم اجرای آردواز می باشد.
  • مقاوم آردواز در برابر انواع حوادث مانند زلزله، طوفان و... یکی از ویژگی های مهم این نوع سقف است.
  • وزن آردواز سبک است و وزن سقف را کاهش می دهد.

 کاربرد آردواز در صنعت ساختمان سازی

از پر کاربرد ترین مصرف آردواز در صنعت ساختمان سازی است. در ساخت سقف های شیبدار استفاده از آردواز بسیار رایج است. زیبایی و افزایش مقاوم ساختمان ها از آردواز استفاده می شود. اجرای آردواز اگر به صورت صحیح و اصولی انجام گیرد می تواند بهترین گزینه برای سقف ساختمان ها باشد. به همین دلیل برای اجرای آردواز باید حتما از یک گروه متخصص کمک بگیرد. آردواز مانع از ورود رطوبت به داخل ساختمان ها می شود و این یکی از مزایای بسیار مهم آردواز بخصوص در مناطق بارانی می باشد. آردواز از خوردگی و آسیب نمای ساختمان جلوگیری می کند. نصب آردواز بسیار مهم است و باید سقف های شیبدار به صورت صحیح اجرا شوند به همین دلیل باید حتما از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید تا آردواز به شکل صحیح اجرا شود. هر مجموعه ی تخصص کافی برای نصب سقف های شیبدار را نداشته و در صورتی که این سقف به صورت درست اجرا نشود، مشکلات زیادی را ایجاد می کند. به همین دلیل ما در مجموعه ی آراز سقف بهترین خدمات دهی را برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته ایم.

قیمت آردواز

قیمت آردواز

قیمت آردواز به صورت دقیق مشخص نمی شود زیرا نوسانات بازار و فاکتور های زیادی در قیمت آردواز موثر می باشد. یکی از مهم ترین موارد در تعیین قیمت اجرای آردواز، متراژ سقف است که بر اساس آن حجم آردواز مصرفی و میزان زمان اجرا تعیین می شود. این پوشش ها از ترکیب سیمان و الیاف ساخته شده اند و در انواع طرح ها مانند پرچین، نما هلالی، سفال ژنوا ، سفال رنگی و.. می باشند که می توانید بر حسب سلیقه هر یک را مورد استفاده قرار دهید. این مجموعه نازل ترین قیمت ها را برای اجرای آردواز در نظر گرفته است و شما می توانید برای اجرای انواع سقف های شیبدار از این مجموعه کمک بگیرید.

https://arazsaghf.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EbCfDWST
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه