پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه خرید از چین به صورت عمده در تمام دنیا طرفدارهای زیادی به خود جلب کرده است؛ زیرا محصولات چینی از تنوع و کیفیت خوبی برخوردار هستند و علاوه بر آن قیمت عمده محصولات چینی به صورتی است که هر خریدار با هر بازه قیمتی می تواند خرید کند. برای خرید عمده محصولات چینی می توانید از سایت های چینی معتبر، محصولات خود را سفارش دهید. سفارش کالا از این گونه سایت ها پیچیدگی زیادی دارد به همین دلیل باید اطلاعات کافی در زمینه خرید از سایت های اینترنتی چینی را به طور کامل بدانید؛ در غیر این صورت امکان دارد هزینه ای زیادی در این کار از دست بدهید.

آموزش خرید عمده از سایت های چینی

طریقه خرید عمده از سایت های چینی، مستقیم و با واسطه

برای خرید از سایت های چینی آنلاین منبع یابی است؛ زیرا تولیدکنندگان در کشور چین بسیار زیاد و متنوع هستند، به همین دلیل شما باید با منبع یابی، تولید کننده های اصلی را شناسایی کنید و با تولید کننده ارتباط برقرار کنید تا بتوانید بهترین محصولات را به همراه بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. یکی از مهم ترین گزینه ها که باید در خرید عمده از چین به آن توجه داشته باشید استعلام قیمت و همچین اعتبار سنجی تولید کننده است که برای این کار بهترین روش می تواند ارسال نمونه های محصولات تولید کننده باشد.

برای سفارش عمده محصولات می توانید از شرکت های رابط استفاده کنید تا محصولات شما در زمان تعیین شده و بدون هیچ مشکلی به دست شما برسند. بعد از ارزیابی تولید کنندگان می توانید برای خرید عمده از سایت های چینی اقدام کنید؛ فقط به این نکته توجه داشته باشید که به تمام قوانین گمرکی تسلط کافی داشته باشید تا بتوانید به راحتی محصولات خود را دریافت کنید. پس از انتخاب محصول خود از سایت های چینی، کافیست خرید محصول مورد نظر خود را به دست یک شرکت واسطه مانند کاوان تامین بسپارید. در این صورت کالای شما با ضمانت سلامت کالا و تحویل در محل مورد نظر شما انجام می شود.

اگر قصد خرید عمده از هر یک از سایت های چینی را که داشته باشید، باید به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید. سپس اطلاعات مربوط را در فرم شرکت واسطه وارد نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد و از کالایی با کیفیت بهره مند شوید.

خرید عمده از چین

خرید از سایت های چینی در زمان کوتاه

امروزه خریدهای آنلاین جایگاه ویژه ای در بین خریداران دارد؛ به همین دلیل افراد زیادی به دنبال سایت های معتبر برای خرید عمده خود هستند که سایت های چینی یکی از بهترین گزینه ها برای این امر محسوب می شوند. خرید آنلاین از سایت های چینی یکی از روش های مقرون به صرفه است؛ زیرا محصولات در کم ترین زمان و با قیمت مناسب تری به دست خریدار خواهد رسید. برای خرید عمده از چین باید یک واسطه مورد اطمینان در چین داشته باشید تا محصولات را مورد بررسی قرار دهد و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را برای شما در صحت کامل ارسال کند؛ اما آیا همه افراد قادر به انجام این امر هستند؟

توجه داشته باشید که شما به طور مستقیم نمی توانید از سایت های چینی خرید خود را انجام دهید. به همین دلیل برای سفارش محصولات خود به صورت اینترنتی باید از سایت ها و شرکت های رابط بین دو کشور استفاده کنید. در غیر این صورت باید یک حساب کاربری با مشخصات و کدپستی خارج از کشور داشته باشید تا محصولات شما ثبت سفارش شوند که این امر نیز برای همه افراد امکان پذیر نخواهد بود. از این رو بهترین گزینه شما برای خرید از سایت های چینی در کوتاه ترین زمان، شرکتی مانند کاوان تامین است.

خرید از سایت های چینی

نکات مهم خرید عمده از سایت های چینی

توجه داشته باشید به دلیل تحریم هایی که در کشور ایران وجود دارد، خرید مستقیم از سایت های چینی برای خریداران فراهم نیست؛ به همین دلیل باید خریداران یک حساب خارج از کشور و کد پستی و یا یک واسطه برای خرید عمده داشته باشند. برای این امر باید واسطه ها و شرکت های مورد اطمینان که دارای کارت های بین المللی ویزا و یا مستر کارت هستند را مورد استفاده قرار دهید. مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید قیمت حمل و نقل محصولات است. بهتر است از سایت های خریداری کنید که قیمت ارسال بار و همچنین ترخیص محصولات از گمرگ را ارزان تر ارائه خواهند داد.

سایت های چینی و شرکت های رابط محصولات خود را در دسته بندی های مختلفی در سایت خود قرار می دهند که همین امر باعث شده است، خریدار راحت محصولات را از نظر کیفیت و تنوع با هم مقایسه کند. یکی از مزیت های خرید عمده از چین به این دلیل است که گمرک ایران مانع ورود محصولات چینی به کشور نخواهد شد و بعد از گذراندن کارهای اداری می توانید اجناس خود را بدون دردسر تحویل بگیرید.

اقلام مختلفی برای خرید عمده از چین وجود دارند که در کیفیت می توانند بسیار متنوع باشند؛ به همین دلیل قبل از سفارش دادن حتما به صورت کامل از مشخصات محصولات خود آگاهی داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید. اگر قصد خرید به صورت عمده دارید، بهتر است محصولات خود را بیمه کنید و از محصولاتی استفاده کنید که دارای گارانتی بازگشت باشند؛ زیرا می توانید در صورت هر گونه مشکلی آنها را مرجوع کنید.

شرکت کاوان تامین

سخن پایانی

برای خرید عمده از چین از سایت های مختلف این کشور باید نحوه کار کردن با آنها و کیفیت هر فروشگاه را به طور کامل بدانید، در غیر این صورت شما دچار هزینه های زیادی خواهید شد. برای ثبت محصولات خود در سایت های چینی باید حساب کاربری و کدپستی خارج از کشور داشته باشید یا باید از شرکت های واسطه مطمئن استفاده کنید تا محصولات مورد نظر را در بهترین حالت و کیفیت به شما تحویل دهند. با کمک شرکت هایی مانند کاوان تامین می توانید برای خرید خود اقدام نمایید. برای انجام این امر باید لینک محصولات مورد نظر خود را در اختیار آنها قرار دهید تا فرآیند خرید را برای شما کامل کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/axR9bkaL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه