پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بروزترین طرح های پرده برای اتاق خواب

بروزترین طرح های پرده برای اتاق خواب

پرده های سلطنتی، پرده های آستر دوزی، پرده چاپی ، پرده والان دار، پرده چند لایه، پرده لوردراپه ، پرده شال، پرده گیپور، پرده پانچ، پرده فانتزی، انواع پرده های کرکره ای و انواع پرده های شید مانند پرده شید رول، پرده شید زبرا، پرده شید دبل، پرده شید بامبو، پرده شید رومی، پرده شید بالونی، پرده شید تکی بروزترین طرح های پرده برای اتاق را شامل می شوند.

 

ضرورت خرید جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب :

ممکن است که در نگاه اول خرید بروزترین طرح های پرده برای اتاق خواب برای برخی از افراد موضوعی کم اهمیت به نظر برسد. با این حال لازم است که به این گروه از افراد یادآور شویم که خرید مناسب ترین مدل پرده اتاق خواب یکی از مهم ترین موارد در دکوراسیون منزل از دیدگاه طراحان داخلی است.

خرید پرده برای اتاق خواب با توجه به نکات اصولی طراحی داخلی به شما امکان می دهد تا به میزان چشم گیری بر زیبایی جلوه بصری اتاق خواب خود افزوده و این مکان را به فضایی آرام و دنج جهت سپری نمودن زمان استراحت تبدیل نمایید.

در نظر داشته باشید که از دیدگاه علم روانشناسی نیز انتخاب برخی طرح ها، مدل ها و طرح های خاص به منظور پرده برای اتاق خواب می تواند تا حد زیادی بر بهبود کیفیت خواب و افزایش حس آرامش در زمان استراحت منجر شود.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا در پروسه خرید و انتخاب این کالا پس از بررسی جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب برخی ویژگی ها از جمله رنگ پرده، طرح پرده، جنس پرده، نوع پرده و مواردی از این دست را نیز مد نظر قرار دهید.

 

معرفی بروزترین طرح های پرده برای اتاق خواب :

در میان مدل های متنوع پرده برخی از این محصولات به عنوان بروزترین و جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب از محبوبیت بسیار بیش تری در میان متقاضیان برخوردار می باشند.

وجود تنوع در طراحی، رنگ بندی و مدل های انواع پرده کرکره ای از جمله پرده کرکره ای چوبی و پرده کرکره ای فلزی و همچنین مناسب بودن قیمت این کالا از مهم ترین دلایلی است که انواع پرده کرکره ای را به یکی از محبوب ترین گزینه ها در نزد متقاضیان تبدیل کرده است.

انواع پرده شید در مدل هایی مانند پرده شید دو مکانیزم، پرده شید تکی، پرده شید بلک اوت، پرده شید بالونی، پرده شید اسکرین، پرده شید رومی، پرده شید بامبو، پرده شید زبرا، پرده شید رول و ... طراحی و تولید می شوند.

پرده های شید در زیرمجموعه پرده های کرکره ای جای گرفته و دو نوع تک رنگ و طرح دار در بازار عرضه شده اند. برخورداری از رنگ بندی و مدل های متنوع و نصب آسان از جمله علل اصلی ترند شدن انواع پرده شید به منظور استفاده در اتاق های خواب به حساب می آیند.

پرده های لوردراپه با مشخصه هایی مانند امکان هماهنگ شدن با تمامی سبک های چینش و دکوراسیون داخلی، قابلیت نصب و شست وشوی آسان، عملکرد به دو صورت دستی و برقی و امکان کنترل از راه دور شناخته می شوند.

از دیگر ویژگی های مفید پرده لوردراپه که این محصول را به یکی از بروزترین طرح های پرده برای اتاق خواب تبدیل کرده است امکان سفارش دوخت این محصول در چند رنگ متفاوت و مقرون به صرفه بودن قیمت خرید این محصول می باشد.

جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب

پرده های فانتزی که در انواع مختلفی مانند پرده های فانتزی چاپی، پرده های فانتزی توری و پرده های فانتزی دکوراتیو طراحی می شوند موردی بسیار مناسب جهت نصب در اتاق خواب کودک و بزرگسال به شمار می روند.

تنوع فراوان در طراحی و رنگ بندی این دست محصولات به شما امکان می دهد تا متناسب با سلیقه خود و دکوراسیون داخلی اتاق از میان انواع پرده های فانتزی و چاپی بهترین و مناسب ترین گزینه را خریداری فرمایید.

می توان رایج ترین کاربرد پرده گیپور را پوشاندن پنجره های اتاق های پذیرایی دانست. با این حال در صورتی که به سبک چیدمان مجلل علاقه مند هستید این نوع از پرده به منظور نصب در اتاق خواب نیز گزینه ای پرطرفدار به حساب می آید.

پرده گیپور با استفاده از پارچه های توری مشبک با طرح های برجسته تولید شده و در پروسه تولید آن از نخ ابریشم طبیعی یا نخ ابریشم مصنوعی بهره گرفته شده است.

پرده شال یا پرده والان دار از دیگر انواع بروزترین طرح های پرده برای اتاق خواب می باشد. در واقع در فرایند تولید این محصولات والان ها یا شال پرده با طول بسیار کم تری از پرده اصلی دوخته شده و در قسمت بالایی آن نصب می شوند.

استفاده از پرده والان دار در اتاق خواب باعث افزایش زیبایی ظاهری اتاق شما خواهد شد. با این حال در نظر داشته باشید که نصب این نوع از پرده اتاق خواب

 تنها در اتاق هایی با ابعاد بزرگ و متراژ زیاد توصیه می شود.

پرده های سلطنتی نیز همانند پرده های گیپور جهت نصب در اتاق پذیرایی به کار گرفته می شوند. هرچند که در برخی از موارد بسته به سلیقه متقاضی پرده سلطنتی برای پوشاندن پنجره ها و یا درب بالکن اتاق خواب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پرده های سلطنتی به دلیل برخورداری از پارچه های زینتی و پر زرق و برق در دسته پرده های کلاسیک طبقه بندی می شوند و در صورت همخوانی با سبک دکوراسیون داخلی گزینه ای مناسب برای اتاق خواب خواهند بود.

یکی دیگر از انواع پرده که به دلیل نصب بسیار آسان در لیست محبوب ترین و جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب به معرفی آن می پردازیم پرده پانچ می باشد.

همان طور که از نامش برمی آید قسمت های بالایی این پرده پیش از نصب به تناسب قطر میله پرده پانچ شده و در هنگام نصب به آسانی وارد میله می شود. برخورداری از قیمت مناسب و رنگ ها و طرح های بسیار متنوع از دیگر نقاط قوت پرده پانچ به شمار می رود.

نصب پرده های آستر دوزی و پرده های چند لایه به عنوان بروزترین طرح های پرده برای اتاق خواب در اتاق های آفتاب گیر می تواند تا حد زیادی مانع از اتلاف انرژی شده و همچنین از میزان نور ورودی به اتاق خواب نیز بکاهد.

 

سخن پایانی:

آشنایی با جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب و ویژگی های هر یک از آن ها شما را قادر می سازد تا با در نظر گرفتن نوع نیاز و میزان بودجه خود مناسب ترین گزینه موجود در بازار را خریداری نموده و خود را از لذت استراحت در اتاقی زیبا و آرام بهره مند فرمایید.

با این حال باید بدانید که علاوه بر شناخت مشخصات و ویژگی های بروزترین طرح های پرده برای اتاق خواب موارد دیگری از جمله متراژ دقیق محل نصب پرده پیش از اقدام به خرید یا سفارش محصول، همخوانی نوع پرده با سبک چیدمان داخلی و میزان نور مورد نیاز در اتاق خواب از دیگر معیارهایی هستند که توجه به آن در زمان خریداری پرده بسیار حائز اهمیت است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Btf8yzW6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه