پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید شیرآلات: معرفی برند شودر

اگر به دنبال یک راهنمای خرید شیرآلات هستید، تا بتوانید شیرآلات بهداشتی با بدنه قوی، آبکاری خوب، مصرف کم آب و زیبایی ظاهری پیدا کنید، برند شودر همه این ویژگی ها و حتی بیشتر از این را فراهم می کند. به همین دلیل هم معرفی برند شودر، خود به تنهایی یک راهنمای خرید شیرآلات جامع و کامل است. وقتی یک برند خوب را پیدا کنید، بقیه چیزها به نیاز و سلیقه شما بازمی گردد.

پس برای آشنایی با شودر تا آخر مقاله «معرفی برند شیرآلات شودر » همراه ما باشید.

شیرآلات شودر

معرفی برند شودر

برند شودر یکی از محبوب ترین برند های شیرآلات در ایران محسوب می شود. اگر انواع مختلف راهنمای خرید شیرآلات را در وبلاگ های مختلف خوانده باشید، حتما متوجه شده اید که معرفی برند شودر جزء جداناپذیر هر راهنمای خرید شیرآلات محسوب می شود.

این برند با کیفیت از سال 1370 شروع به کار کرد و در حال حاضر یکی از بهترین برند های خرید شیرآلات بهداشتی در ایران محسوب می شود.

اگر تنها به یک راهنمایی برای خرید شیرآلات نیاز داشته باشید، آن راهنمای خرید شیرآلات این است: حتما محصولات برند شودر را در نظر بگیرید.

ویژگی های محصولات برند شودر

در ادامه معرفی برند شودر، ویژگی های محصولات این برند را برمی شمارم.

توجه به جزئیات

شودر توجه زیادی به جزئیات دارد و به همین لیل انواع مختلفی از شیرآلات را برای محیط های گوناگون با اندازه ها و ویژگی های مختلف طراحی کرده است. شیرهای شودر با جزئیات شگفت انگیزی طراحی و ساخته می شوند تا بتوانند نیازهای افراد مختلف را برآورده سازند.

بدنه با کیفیت

کیفیت بدنه یکی از نکات مهم در معرفی برند شودر است. حتما در انواع راهنمای خرید شیرآلات، متوجه این موضوع شده اید که شیرآلات بهداشتی از جنس برنج ساخته می شوند. شودر از شمش های برنج با کیفیت بالا برای ساخت محصولات خود استفاده می کند. درصد ناخالصی هایی مانند سرب در محصولات این شرکت بسیار کم است. این موضوع سبب طول عمر بدنه، کیفیت و طعم خوب آب و کمترین آسیب رسانی به بدن و محیط زیست می گردد. طراحی و تراشکاری بدنه با دقت زیادی انجام شده است تا از رسوب آب در داخل شیر جلوگیری شود. رسوب آب به مرور سبب خرابی شیر و پایین آمدن کیفیت آب می شود و جلوگیری از آن نقش مهمی در بهبود عملکرد شیرآلات در دراز مدت دارد.

تنوع زیاد

شودر بیشتر از 1300 طرح و رنگ دارد. این تنوع زیاد محصولات امکان انتخاب را برای هر نوع سلیقه و نیازی فراهم می سازد.

مشاوره رایگان

ارائه راهنمای خرید شیرآلات توسط مشاور خود این شرکت، یکی از مزیت های بزرگ خرید از شودر است. شما می توانید قبل از خرید، با مشاور معتمد این شرکت مشورت کنید تا اطلاعات بیشتری را در زمینه معرفی برند شودر و محصولات آن به دست بیاورید. مشاور به شما کمک می کند تا بهترین شیرآلات را برای نیاز خود انتخاب نمایید.

گارانتی 6 ماهه

همه محصولات برند شودر، دارای 6 ماه گارانتی هستند. این گارانتی فقط در مواردی که شیرآلات به وسیله شوینده های اسیدی شسته شده و یا به شکل فیزیکی دچار خط و خش شده باشند، اعمال نمی گردد. در بقیه موارد شودر به خوبی محصولات خود را ضمانت می کند. پیدا کردن یک برند دارای گارانتی یکی از نکات مهم در راهنمای خرید شیرآلات است و برند شودر این مزیت را ارائه می دهد.

شیرآلات شودر

صرفه جویی در مصرف آب

یکی از ویژگی های شیرهای شودر، تا 30 درصد صرفه جویی در مصرف آب است. پرلاتور نصب شده بر سر شیر، ساخت آلمان است و تا فاصله 30 سانتی متر، بدون پاشش معیوب، آب را به خوبی با هوا مخلوط کرده و پخش می کند.

کارتریج های سرامیکی فوق العاده

کارتریج بخشی از بدنه شیرآلات اهرمی است. کیفیت این بخش از شیر نقش مهمی در پاشش پرفشار، بدون صدا و بدون چکه شیر آب دارد. در نظر گرفتن کیفیت کارتریج، یکی از مواردی است که در راهنمای خرید شیرآلات تاکید زیادی بر روی آن می شود. این بخش در شیرآلات شودر از جنس سرامیک بوده و ساخت اروپا است. این کارتریج ها نرمی حرکت اهرم، فشار زیاد، صدای کم و چکه نکردن آب از شیر را تضمین می کنند.

انواع محصولات شودر

نکته دیگری که در معرفی برند شودر باید به آن بپردازیم، انواع محصولات تولید توسط این شرکت است. این محصولات در چهار دسته زیر ارائه می گردند:

شیرآلات توکار

شیرآلات توکار انواع خاصی از شیرآلات مدرن هستند که تمام لوله ها و اجزای آنها در داخل دیوار است و تنها بخشی از شیر که آب را خارج می کند و همچنین، اهرم آن قابل مشاهده است. این شیرها گزینه بسیار مناسبی برای حما م های کم جا هستند. اگر نگران تعمیر آنها هم هستید، لازم است بدانید با برداشتن قسمت سطح شیر، دسترسی به لوله ها و قسمت های داخلی کاملا میسر است. از این گذشته محصولات برند شودر طول عمر زیادی دارند.

شیرآلات روشویی

شودر انواع شیرهای روشویی را ارائه می دهد:

  • شیر روشویی ثابت: اجزای آن ثابت است
  • شیر روشویی زدرا: ارتفاع آن تغییر می کند.
  • شیر روشویی پایه بلند: قد بلندی دارد.
  • شیر روشویی چشمی: به شکل هوشمند عمل می کند.

 

شیرآلات حمام

شودر دارای انواع مختلفی از شیرآلات حمام است که برای طراحی های داخلی مختلفی قابل استفاده هستند. این شیرها در برابر رطوبت مقاوم بوده و دوام زیادی دارند.

 

شیرآلات آشپزخانه

شودر انواع مختلف از شیرآلات آشپزخانه را ارائه می دهد:

  • انواع شاوری: دارای دوشی که برای شستشو از سینک بیرون آمده و با یک چرخش 360 درجه همه جا را تمیز می کنند. مدل های بیزانس و ایتن از جمله این شیرآلات هستند.
  • شیرآلات معمولی: آنها با یک اهرم تنظیم می شوند و ساده هستند
  • انواع فنری: شیرآلات فنری ارتفاع زیادی دارند. آنها حرکت می کنند و پاشش آب به وسیله آنها قابل تنظیم است.

گواهینامه ها و پروژه های برند شودر

یکی از نکات دیگری که در معرفی برند شودر باید به آن توجه کنیم، استاندارد ها و گواهینامه های کیفیت این شرکت است. این گواهینامه ها به شرح زیر هستند:

  • گواهینامه مرکز فنی ساختمان و مسکن
  • علامت استاندارد ایران
  • پروانه بهره برداری تولید از وزارت صنایع
  • گواهینامه ایزو 9001
  • گواهینامه ایزو 1401
  • گواهینامه ایزو 1801

 برند شودر در پروژه های بزرگ و زیادی فعالیت داشته است که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

  • مجتمع تجاری اپال تهران
  • بیمارستان فوق تخصصی آرام تهران
  • بیمارستان نیکان شرق تهران
  • پروژه هتلی پیامبر اعظم مشهد
  • هتل قصرالضیافه مشهد
  • هتل آسمان کیش
  • هتل قصر مشهد

 

اگر قصد خرید شیرآلات شودر را دارید، بهترین نماینده شودر نمایندگی آکونیل فیدار می باشید که پایین ترین قیمت این شیرآلات رو در کشور هم به صورت آنلاین و حضوری به مشتریان در سراسر کشور ارائه میدهد!

آکونیل فیدار

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IqFHEY4v
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه