دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قالیشویی یکی از خدمات مهمی می باشد که بسیاری از افراد در طول سال چندین بار از این خدمات استفاده میکنند. تمیزی فرش ها در منزل یکی از مهمترین نکته های مد نظر برای هر خانم خانه داری می باشد. یکی از مسائلی که اکثر خانم های خانه دار و یا دارندگان انواع فرش های نفیس با آن مواجه هستند، پیدا کردن یک قالیشویی خوب و معتبر برای شستشوی فرش ها می باشد. با ما همراه باشید تا یکی از بهترین قالیشویی های تهران را برای شما معرفی کنیم.

پوشش سراسری قالیشویی کسری در همه نقاط تهران

چگونه یک قالیشویی خوب و حرفه ای را تشخیص بدهیم؟

برای اینکه تشخیص دهید چه قالیشویی هایی در کار خود خبره هستند و وظیفه خود را به خوبی انجام میدهند و خیال مشتریان را از بابت تمیزی و نحوه شست شوی فرش ها راحت میکندد، باید این مراکز موارد زیرا را دارا باشند:

  1. تعهد و وقت شناسی و منظم بودن
  2. پیشینه و قدمت
  3. رضایت مشتریان حال و سابق این مرکز
  4. استفاده از جدیدترین و به روز ترین تجهیزات
  5. استفاده از نیروهای منظم و متعهد و متخصص
  6. عدم آسیب رساندن به فرش ها
  7. دانش بالا در شناخت انواع فرش
  8. استفاده و بکارگیری از بهترین مواد و متریال شستشو
  9. و …

موارد بالا را میتوان برای سنجش یک قالیشویی خود معیار قرار داد. یکی از مراکزی که شما عزیزان با خیال راحت می توانید انواع فرش های ماشینی و دستباف و آنتیک خود را با خیال راحت به آن بسپارید، قالیشویی کسری می باشد که شما میتوانید با این مرکز تماس گرفته و از خدمات آن مانند: شستشوی انواع فرش و قالی، رنگ برداری فرش، رفو و بازسازی فرش و ریشه زنی انواع قالی و فرش بهره مند شوید.

قالیشویی آنلاین کسری

قالیشویی کسری یکی از قدیمی ترین قالیشویی های آنلاین پایتخت، عضو رسمی و معتبر اتحادیه قالیشویان بهترین شستشوی اعلا با دستگاه های تمام اتوماتیک و مجهز به گرم خانه گازی متخصص در شستشوی فرش های گل ابریشم و نفیس، آبکشی کامل با اصول مذهبی .خدمات : رنگبرداری ، رفوکاری ، چرم دوزی ، ریشه زنی فرش و اتو فرش.

خدمات استاندارد در این مرکز

تمامی خدمات شرکت کسری با تعرفه اتحادیه قالیشویان تهران ارائه می شود و مطابق با استاندارد های روز انجام می شوند. شرکت کسری سیستم ها و دستگاه های خود را با جدید ترین دستگاه ها در جهان هماهنگ می نماید .امنیت دستگاه های قالیشویی کسری از این نظر مطابق با استاندارد های روز جهان بوده و به طور ۱۰۰٪ تضمین می شوند .هدف ما فقط و فقط رضایت شما مشتریان عزیز است.

تنوع خدمات

تمامی تیم متخصص شرکت کسری سعی دارند خدماتی ارائه نمایند که مورد رضایت تمامی مشتریان باشد .تمامی هدف کارکنان شرکت کسری، رضایت شما مشتریان عزیز با هر نوع سلیقه و تخصصی می باشد. چرا که رضایت مشتریان عزیز باعث رشد و پیشرفت این مجموعه در زمینه کاری خود می باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/H08BsSU8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه