دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از صندلی های بسیار زیبا که امروزه در باغ تالارها و یا سالن های تالار برای مهمانان استفاده می شود، صندلی شیواری است. این صندلی کمک زیادی به چیدمان زیبا و جذاب تالارها می کنند و یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای باز است. در ادامه قصد داریم، ضمن معرفی صندلی شیواری، به تمام نکاتی که باید برای تهیه این صندلی مد نظر داشته باشید، بپردازیم.

صندلی شیواری

صندلی شیواری چیست؟

صندلی شیواری که با نام صندلی ایتالیایی هم شناخته می شود، یکی از صندلی های بسیار زیبا از جنس فلز است که اولین بار توسط یک کابینت ساز ایتالیایی ساخته شد. این صندلی ویژگی ها و محاسن بسیار زیادی دارد و به دلیل زیبایی و جذابیت بالا، بیشتر افراد در رستوران ها، هتل ها، تالارها، کافی شاپ ها و غیره از آن استفاده می کنند. یکی از مزایای ویژه این صندلی ها این است که وزن سبکی دارد و فضایی را هم که اشغال می کند، بسیار کم است. چون وزن کم این امکان را می دهد که بتوان آن ها را روی میز جمع کرد. صندلی های شیواری طراحی ساده و به دور از هرگونه تجملات و تزئینات دارند، اما در عین حال بسیار شیک و جذاب هستند و برای هر مکانی که قرار است در آن مهمانی و جشن برگزار شود، مناسب هستند.

 

خرید صندلی شیواری

 

انواع مدل های صندلی شیواری

قبل از خرید صندلی شیواری لازم است بدانید که این صندلی ها فقط در نوع فلزی موجود نیستند و انواع صندلی شیواری چوبی، شیشه ای یا پلکسی و فلزی در بازار وجود دارند که شما می توانید بنا بر سلیقه و مکان مورد استفاده هر کدام را که مایل باشید، تهیه کنید. در ادامه هر یک از این صندلی ها را به شما معرفی می کنیم:

صندلی شیواری چوبی

صندلی شیواری چوبی یکی از انواع صندلی هایی است که در ایران تولید زیادی داشت. اما به دلیل داشتن مقاومت کم، استفاده مکرر از آن باعث می شد، طول عمرشان کم شود. شرایط نگهداری از آن ها در انبار هم برای بسیاری از افراد سخت بود. به همین دلیل استقبال زیادی در تالارها از آن نشد. اما بسیاری از کافه دارها برای زیبایی بیشتر محیط و فضای کافه خود از این صندلی استفاده می کنند.

صندلی شیواری شیشه ای یا پلکسی

یکی دیگر از انواع صندلی های شیواری، مدل شیشه ای یا همان پلکسی است که ظاهری کاملا متفاوت با مدل چوبی و فلزی دارد. بیشتر تالارهای گران قیمت و لاکچری و شیک برای تزئین مراسم های خود در فضای باز یا روف گاردن ها از این مدل صندلی استفاده می کنند. این صندلی جز شیک ترین، به روز ترین و لاکچری ترین صندلی هایی است که افراد می توانند در فضاهای مختلف از آن استفاده کنند؛ به خصوص اگر بخواهند یک فضای مینیمال برای برگزاری مراسم های خود در تالارها ایجاد کنند.

صندلی شیواری فلزی

یکی از انواع صندلی های شیواری که بیشترین فروش را هم دارد، صندلی های شیواری فلزی است. این صندلی ها کمترین استهلاک و بیشترین مقاومت و طول عمر را دارند و بسیاری از صاحبان تالارها ترجیح می دهند این صندلی ها را برای سالن ها و باغ تالارهای خود استفاده کنند. صندلی های فلزی در رنگ های مختلف سفید، نقره ای، طلایی و رنگ چوب تولید می شود.

  • صندلی شیواری فلزی رنگ طلایی: بیشتر برای میز تالار استیل و میزهای مهمانی که روی آن پارچه قرار داده می شود، مناسب است. تولیدکننده صندلی شیواری این صندلی ها را یا به صورت آبکاری پی وی دی یا به صورت آبکاری رنگ طلایی تولید می کند. در هر صورت این صندلی ها مقاومت بسیار خوبی دارند.
  • صندلی فلزی نقره ای: این هم مانند رنگ طلایی برای میزهای استیل و روکش پارچه ای کاربرد دارد که از طریق آبکاری نقره ای رنگ می شود و ماندگاری زیادی دارد.
  • صندلی شیواری سفید: یکی از پرطرفدارترین صندلی های شیواری است که در صورتی که زیاد از آن استفاده کرده باشید و قصد داشته باشید برای تعویض صندلی شیواری اقدام کنید، می توانید به راحتی آن را برای فروش گذاشت؛ چرا که هزینه تعمیر و بازسازی این صندلی ها بسیار کم است.

نکات مهم هنگام خرید صندلی شیواری

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید صندلی شیواری در تجهیز تالار عسگری tajhiztalarasgari.ir به آن حتما توجه کنید این است که رنگ صندلی های فلزی آن باید کوره ای باشد. معمولا صندلی های کوره ای در اثر استفاده زیاد تغییر رنگ نمی دهند و یا رنگ آنها نمی پرد. تمام صندلی های شیواری که در مجموعه عسگری تولید می شوند، ضمانت کوره ای بودن رنگ ها را هم دارند.

نکته بعدی در مورد کفی صندلی هاست که باید از پارچه و رویه کوبی باکیفیت باشد. اگر در زمان تولید این صندلی ها، کفی با کیفیت استفاده نشود، بعد از مدت زمان کوتاهی این کفی ها از کار می افتند و مجبور می شوید کفی ها را تعویض کنید.

جنس فلز به کار رفته در صندلی های شیواری و ضخامت آن ها تاثیر مستقیمی روی طول عمر صندلی ها دارد. اگر فلزی که به کار می رود، نازک باشد، بعد از مدت زمان کوتاهی صندلی مستهلک می شود و به راحتی می شکند. صندلی های شیواری که شما از مجموعه عسگری tajhiztalarasgari.ir خریداری می کنید، همگی دارای گارانتی و ضمانت مرغوب بودن کالا هستند.

 

قیمت صندلی شیواری

 

قیمت صندلی شیواری

صندلی های شیواری نسبت به تمامی مدل های دیگر صندلی مناسب تالار و رستوران و غیره، قیمت مناسب تری دارد. همین موضوع باعث شده بیشتر صاحبان تالارها به فکر خرید صندلی شیواری برای سالن ها و فضای باز تالار باشند. قیمت صندلی شیواری به عوامل مختلفی همچون جنس بدنه صندلی، رنگ کاری و آبکاری، کیفیت رویه کوبی و جنس چرم یا پارچه ای که برای کفی به کار می رود دارد، بستگی دارد. شما می توانید در فروشگاه عسگری این صندلی ها را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

خرید صندلی شیواری

افرادی که قصد خرید صندلی شیواری دارند می توانند هم به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی تجهیزات تالار عسگری اقدام کنند و هم به صورت حضوری از فروشگاه فیزیکی در بازار، به سفارش و خرید این صندلی ها در تعداد بالا اقدام کنند. توصیه می کنیم قبل از خرید به نکاتی که در مورد انواع این صندلی ها گفتیم، توجه کنید و مدلی را برای تالار خود خریداری کنند که می دانید مناسب تر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sjM0hcJI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه