شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین لنز برای عکاسی عروسی

8 ماه پیش ( 1402/6/9 )
 

بهترین لنز برای عکاسی عروسی

چیزهای زیادی برای ثبت جزئیات روز عروسی و لحظات صمیمی که به روایت داستان زوج شما در عکس های خیره کننده کمک می کند. در حالی که هنر و خلاقیت شما برای ثبت لحظات خاصی که مشتریان شما برای یک عمر آن را ارزشمند می دانند ضروری است، با بهترین لنزها برای عکاسی عروسی که در اختیار دارید، می توانید از ثبت هر لحظه با شکوه کامل آن اطمینان حاصل کنید. با گزینه های بسیار زیاد، ممکن است تعجب کنید که از چه لنزی استفاده کنید! نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ما به عنوان بهترین آتلیه عروس در اصفهان و آتلیه در اصفهان به شما تمامی لنز های مورد استفاده خود را پیشنهاد داده ایم.

لنز پرتره عروسی ایده آل

شما می خواهید پرتره های عروسی شما تا حد امکان واضح و متمرکز باشد. برای وضوح بی نظیر، به یک لنز پرایم نیاز دارید.

اکثر عکاسان عروسی لنز پرایم 50 یا 85 میلی متری را برای پرتره عروسی خود انتخاب می کنند. این فواصل کانونی به شما امکان می دهد عکس های واضح و باکیفیتی از مهمانی عروس و مهمانان بگیرید.

لنزهای پرایم دیافراگم بازتری نیز ارائه می دهند. اکثر آنها می توانند به f/1.8 برسند، در حالی که برخی از آنها می توانند حتی به f/1.4 یا f/1.2 هم کمتر شوند. این به شما کمک می کند نور کافی را به دوربین در سالن های ضیافت با نور ضعیف وارد کنید و مقداری بوکه اضافه کنید تا سوژه ها را از پس زمینه جدا کنید.

بهترین لنز عکاسی عروسی همه جانبه

یک لنز 24-70 میلی متری f/2.8 یک لنز فوق العاده است که می تواند تقریباً برای هر قسمت از عروسی کار کند. محدوده ثابت فاصله کانونی به شما امکان می دهد سوژه ها را بدون توجه به جایی که ایستاده اید ثبت کنید، و دیافراگم باز می تواند عکس های شما را تقریباً در هر شرایط نوری به خوبی در معرض دید قرار دهد.

لنز تله فوتو عالی

شما نمی توانید همیشه به عمل نزدیک شوید. مخصوصاً در هنگام پذیرایی، ممکن است مجبور شوید در مقابل دیوار پشتی بایستید و از افراد روی زمین رقص، سخنرانی یا بریدن کیک عکس بگیرید.

لنز تله فوتو 70-200 f/2.8 محدوده زوم همه کاره ای را ارائه می دهد، بنابراین می توانید همه چیز را از نزدیک ترین میز تا انتهای دیگر سالن پذیرایی ثبت کنید، و دیافراگم باز تضمین می کند که عکس های شما در نور کم زیبا و روشن می مانند.

در مورد لنزها گزینه های زیادی وجود دارد و شرکت های تولید لنز همیشه محصولات جدیدی ارائه می دهند. بسیاری از عکاسان جذب این چیزهای درخشان و درخشان می شوند و در نهایت با مجموعه عظیمی از لنزها مواجه می شوند که بسیاری از آنها به سختی نور روز را می بینند.

اما اگر مجبورید به نیازهای مطلق توجه کنید و اجازه دارید پنج لنز در کیف عکاسی عروسی خود داشته باشید، اینها مواردی هستند که من توصیه می کنم. 

70-200 میلی متر f/2.8

24-70 میلی متر f/2.8

پرایم 85 میلی متری

پرایم 35 میلی متری

یک لنز ماکرو 105mm یا 60mm برای Nikon، 100mm یا 60mm برای Canon

بهترین لنز عکاسی عروسی

70-200 میلی متر f/2.8

بزرگ، حجیم و سنگین است، اما من بدون این لنز عکاسی عروسی نمی کنم. 

70-200 f/2.8 اصل کار من در مورد عروسی است. این یک لنز همه کاره است که وضوح شگفت انگیزی را در تمام فواصل کانونی به شما می دهد. بوکه زیبا است، به خصوص در 200 میلی متر و حتی با دیافراگم متوقف شده به لطف فشرده سازی ایجاد شده توسط فاصله کانونی طولانی.

یک f/2.8 70-200 میلی متری عکاس عروسی را نامرئی می کند. لازم نیست به چهره مردم نزدیک باشید. شما می توانید عبارات صریح و لحظات دلپذیر را از فاصله ای نسبتا دور ثبت کنید. این لنز مخصوصاً در مراسم عروسی، زمانی که ترجیح می دهید دور و دور از چشم باشید یا پشت دیوار یا در پنهان شوید، بسیار مفید است. این به شما امکان می دهد تا تبادل حلقه ها، نذرها و بوسه را به طور محتاطانه ثبت کنید. از مجهز ترین آتلیه های عکاسی عروس میتوان به استودیو شاین ، استودیو لنز و آتلیه روبان اشاره نمود.

24-70mm f/2.8

دوربین 24-70 میلی متری f/2.8 تطبیق پذیری فاصله کانونی مورد نیاز هنگام عکاسی در حال حرکت را ارائه می کند، چیزی که عکاسان عروسی در بیشتر ساعات روز به آن نیاز دارند. می توانید از این لنز برای گرفتن صحنه های لوکیشن وسیع تر، عکس های صریح از افراد ، مهمانان ورود، افراد در حال گفتگو و گفتگو در حین انتظار برای شروع مراسم یا در طول صبحانه عروسی، برخی تزئینات و جزئیات، اولین رقص و عکس های خروج استفاده کنید. فقط به چند مورد اشاره کنم.

من از این لنز برای عکس هایی استفاده می کنم که نیازی به پرتره نزدیک ندارند، اگرچه قطعاً می توان از آن برای آن نوع تصویر استفاده کرد. محدوده 50-70 میلی متری نتایج دلپذیری مانند تصویر زیر را به همراه خواهد داشت. با این حال، ترجیح من استفاده از لنزهای پرایم برای پرتره است.

لنز 70-24 میلی متری در روز عروسی اکشن های زیادی را می بیند و مطمئناً کار دیگری برای گرفتن افراد، عکس های عریض تر و تصاویر پشت صحنه است.

پرایم 85 میلی متر

این لنز مورد علاقه من است و برای پرتره های عروس و داماد، ساقدوش ها و دامادها، مهمانان فردی و گروه های کوچک استفاده می کنم .

به عنوان یک لنز ثابت، یک پرایم 85 میلی متری به کار بیشتری از طرف شما نیاز دارد. شما باید با پاهای خود بزرگنمایی و بزرگنمایی کنید . اما تلاش اضافی ارزش آن را دارد. پرتره ها تمیزتر، پس زمینه ها خامه تر هستند، و در شرایط بسیار کم نور لنز فوق العاده ای است .

بهترین چیز در مورد این لنز این است که از نقطه شیرینی که روی آن قرار دارد، شارپ است . دقیق، حساس به نور، با نتایج عالی؛ این لنز اصلی من است و هرگز از کیف من خارج نمی شود. به عنوان یک لنز اصلی، 85 میلی متر سریع، کوچک و بسیار قابل اعتماد است.

لنز پرتره عروسی ایده آل

35 میلی متر

یکی از سرمایه گذاری های جدی اولیه من برای لنز، لنز شگفت انگیز 35 میلی متری f/1.4 بود . اگر عدسی وجود داشته باشد که بتوانم همیشه به آن تکیه کنم، این لنز است.

این یک لنز فوق العاده همه کاره است که می توانید از آن برای عکاسی از عروس در حال آماده شدن استفاده کنید، این زمانی است که عکاسان عروسی معمولا برای گرفتن همه چیز تحت فشار هستند. این شامل مکان، بسیاری از لوازم جانبی، هر گونه جزئیات کوچک، عکس های صادقانه، لباس، تعاملات طبیعی بین عروس و عزیزانش و پرتره های گروهی است. به علاوه، شما باید این کار را در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام دهید، اغلب در فضاهای کوچک مانند اتاق های تنگ هتل.

یک لنز 35 میلی متری نیز برای عکاسی از صحنه های عریض تر مناسب است، زیرا می توانید بدون اعوجاج اغراق آمیز ناشی از فاصله کانونی وسیع تر، تصاویر را دریافت کنید.

این لنز فوق العاده سریع و شارپ است. هنوز نتوانسته من را شکست دهد. با استفاده از این لنز می توانید نزدیک شوید که وقتی در فضای شلوغ هستید بسیار مفید است.

انگار این کافی نیست، لنز 35 میلی متری من تا f/1.4 باز می شود، که به شما امکان می دهد در نور بسیار کم عکاسی کنید، به ویژه اگر برای استفاده از فلاش های خارج از دوربین فشار زیادی به زمان و مکان دارید.

حتی اگر فاصله کانونی 35 میلی متری در حال حاضر توسط f/2.8 24-70 میلی متری پوشش داده شده است (در بالا بحث شد)، نمی توان تفاوت بین f/1.4 و f/2.8 (دو توقف اضافی برای چهار برابر نور) را دست کم گرفت. از بهترین آتلیه های عروس که از تجهیزات پیشرفته استفاده میکنند میتوان به آتلیه دیده نگار ، آتلیه روبان و استودیو شاین اشاره نمود.

لنز ماکرو 105mm (100mm) یا 60mm

لنز ماکرو آخرین لنز مورد نیاز من برای عکاسان عروسی است. اگر می خواهید تصاویر دقیقی از حلقه ها بگیرید، بسیار مهم است. شما همچنین می توانید از لنز ماکرو خود برای عکاسی از جواهرات و سایر لوازم جانبی در حالی که عروس در حال آماده شدن است استفاده کنید.

اگر لباس عروس با جواهرات تزیین شده باشد، لنز ماکرو نیز برای عکاسی از جزئیات ایده آل خواهد بود.

علاوه بر این، اگر به دیافراگم بازتر از f/2.8 نیاز ندارید، لنزهای ماکرو برای عکاسی پرتره نیز عالی هستند. این باعث می شود لنزهای ماکرو گزینه های همه کاره ای برای حمل باشند، به ویژه لنزهای ماکرو 60 میلی متری ، که در مقایسه با گزینه های 105 میلی متری 100 میلی متر برای Canon ظاهر و احساس کوچکی دارند. این لنزهای ماکرو به طور کلی می توانند تا f/32 متوقف شوند، که بسیار مفید است، به خصوص هنگام عکاسی از مناظر مکان در نور بسیار روشن خورشید.

حتی برخی از عکاسان از لنز ماکرو 105 میلی متری به عنوان جایگزینی برای لنز 70-200 میلی متری استفاده می کنند، اگر لنز دومی خیلی دور از دسترس باشد. می توانید از 105 میلی متر در حالت برش استفاده کنید که به شما 157.5 میلی متر می دهد. این به اندازه ای طولانی است که هنوز در عروسی بسیار نامحسوس باشد. یک لنز 105 میلی متری نیز کوچک تر و سبک تر است و تا f/2.8 باز می شود. بعلاوه، به عنوان یک لنز ماکرو دو برابر می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FdPmkdkz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه