شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

لوله لاستیکی در سایزها و رنگهای مختلف

چه از لوله برای آب بندی، اتصالات یا حمل و نقل مایع استفاده کنید، آخرین چیزی که نیاز دارید این است که لوله شما از کار بیفتد. ایمنی کارمندان و مشتریان شما به آن بستگی دارد. و همه لوله ها یکسان ایجاد نمی شوند. مهم است که قبل از سفارش لوله، چندین فاکتور را در نظر بگیرید. ما در زیر به برخی از رایج ترین ملاحظات می پردازیم، اما همیشه ایده خوبی است که قبل از ادامه یک مشاوره فردی دریافت کنید.

هیرمند بسپار نوین در تولید و فروش محصولات لاستیکی سفارشی از جمله دیافراگم لاستیکی ، اورینگ لاستیکی و ... تخصص دارد و می تواند کمک کند.

لوله لاستیکی چه تفاوتی با شیلنگ دارد؟

در حالی که گاهی اوقات به جای یکدیگر استفاده می شود، شیلنگ لاستیکی و لوله متفاوت است. لوله برای کاربردهای کم فشار استفاده می شود. شیلنگ در شرایط فشار بالا استفاده می شود و با پارچه یا سیم تقویت می شود.

فاکتورهای عملکرد لوله

آیا با دمای شدید دست و پنجه نرم می کنید؟ آیا لوله ها از مجموعه ها لیز می خورند؟ یا اینکه ازن، اشعه ماوراء بنفش یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مشکلی است؟ در صورت انتخاب الاستومر ناسازگار، هر یک از این عوامل می تواند لوله های لاستیکی را تخریب کند و باعث خرابی های غیرضروری شود.

فاکتورهای محیطی

درجه حرارت

جایی که لوله های خود را ذخیره می کنید و دمای خارجی بر انتخاب لوله شما تأثیر می گذارد. همه لاستیک ها در هر دما به خوبی کار نمی کنند. خیلی گرم یا خیلی سرد و لوله لاستیکی باید زودتر بازنشسته شود. هنگام تصمیم گیری برای لوله کشی، دمای بیرون یا دمای مایعاتی که در لوله جریان دارند را در نظر بگیرید. از بهترین فروشنده های لوله و محصولات لاستیکی مانند کوپلینگ لاستیکی میتوان به کیمیا صنعت ، هیرمند بسپار نوین ، پارس پلیمر و داوودی اشاره نمود.

کوپلینگ لاستیکی

ازن و UV

همانطور که سطح خورشید و ازن می تواند به پوست ما آسیب برساند، می تواند مواد لاستیکی را نیز تخریب کند و باعث ایجاد ترک یا پوسیدگی خشک شود.

سایش

آیا لوله لاستیکی شما کشیده می شود یا به چیزی ساییده می شود؟ اگر چنین است، برای مقاومت در برابر فرسایش یا سایش مکانیکی به یک لاستیک مقاوم در برابر سایش نیاز دارید. دوام بالاتر به معنای کاهش تعمیر و نگهداری است.

قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی

تماس شیمیایی، چه در داخل و چه در خارج از لوله لاستیکی بر عملکرد تأثیر می گذارد. همیشه قبل از انتخاب یک نوع لاستیک، عواملی را که لوله شما با آن مواجه می شود در نظر بگیرید. استفاده از لوله اتیلن پروپیلن دی ان مونومر (EPDM) برای قرار گرفتن در معرض ازن یا UV ایده آل است. اما اگر فرآورده های نفتی را از طریق لوله عبور دهید، و به سرعت خراب و شکننده می شود.

استانداردهای ویژه برای قطعات لاستیکی

همانطور که قبلاً گفتیم، هیچ محصولی تمام نیازها را برآورده نمی کند. . تولیدکنندگان لبنیات، مواد غذایی، پزشکی و نظامی همگی نیازهای منحصر به فردی دارند. و هیرمند بسپار نوین می تواند مواد مورد نیاز شما را برای محصولات لاستیکی فراهم کند و برای برآورده کردن بیشتر نیازهای شما، ما همچنین فرمول بندی های لاستیکی درجه یک، متوسط و اقتصادی را ارائه می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که انتخاب قطعه لاستیکی شما می تواند متناسب با بودجه شما باشد.

سایز بندی

در حالی که اندازه لوله همیشه انتخاب شماست، تناسب و عملکرد باید با هم کار کنند تا بهترین عملکرد را تضمین کنند. به عنوان مثال، اگر لوله باید روی یک مجموعه قرار گیرد، قطر داخلی (I.D.) باید به درستی اندازه گیری شود تا یک جا ثابت شود. علاوه بر این، ضخامت دیواره (WT) بر انعطاف پذیری، شعاع خمیدگی و درجه پیچ خوردگی تأثیر می گذارد.

لوله لاستیکی

خوشبختانه، اگر عوامل محیطی، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و اندازه را در تصمیم خود لحاظ کنید، گزینه های خوبی برای افزایش عمر مورد انتظار لوله لاستیکی وجود دارد. با انتخاب بهترین لوله لاستیکی برای نیازهای خود می توانید کارایی را بهبود بخشید، هزینه ها را کاهش دهید و شرایط ایمن تری را فراهم کنید. امروز چند دقیقه وقت بگذارید و لوله خود را بررسی کنید. اگر به نظر فرسوده است، بریدگی دارد، خورده به نظر می رسد یا به نظر می رسد که عملکرد ضعیفی دارد، باید آن را تعویض کنید.

تیم های فروش مشاور ما می توانند انتخاب های لاستیکی مناسب برای نیازهای شما را به شما ارائه دهند، بنابراین می توانید تصمیمی آگاهانه در مورد نیازهای محصولات لاستیکی خود بگیرید. هیرمند بسپار نوین کل نیازهای شما را مهندسی نکرده و مشخص نمی کند، اما در مورد محیط و استفاده از لوله بحث می کند تا انتخابی از مواد، الاستومرها و مشخصات را به شما ارائه دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OLhVqCy6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه