شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

رنگ تتو برای پوست تیره

8 ماه پیش ( 1402/6/11 )
 

رنگ تتو برای پوست تیره

در صنعت تتو مدرن، معمولاً مردم پوست روشن را به عنوان بوم پیش فرض می بینند و هنرمندان ممکن است در مورد نحوه کار با سایر رنگ های پوست بی تجربه باشند. رنگ پوست هر کس رنگ جوهر را متفاوت می گیرد. اگرچه ممکن است برخی از رنگ ها در برخی از رنگ های پوست بیش از بقیه خود را نشان دهند، اما با داشتن یک هنرمند با تجربه، طرح های تتو رنگارنگ، روشن و پیچیده برای هر رنگ پوستی امکان پذیر است. در این مقاله به بررسی نکات مهم در انتخاب رنگ تتو و سوزن تتو برای پوست تیره می پردازیم.

بهترین رنگ تتو برای پوست تیره چیست؟

افرادی که دارای رنگدانه های تیره در پوست خود هستند ممکن است رنگ های مشابهی در طراحی خود داشته باشند، اما ممکن است خاموش تر به نظر برسند.

رنگ های تیره تر مانند آبی سلطنتی، قرمز تیره، سبز و مشکی ممکن است واضح تر از رنگ های روشن تر روی پوست های تیره ظاهر شوند. با این حال، هنرمندان تتو هنوز هم می توانند رنگ های روشن تر را برای ایجاد یک طرح رنگارنگ ترکیب کنند. به عنوان مثال، جوهر سفید روی رنگ پوست تیره ممکن است همچنان قابل مشاهده باشد اما به عنوان رنگ کمی تیره تر بهبود می یابد.

پوست شما رنگ جوهر را رقیق می کند. رنگ جوهر اصلی استفاده شده بدون توجه به رنگ چهره شما ثابت نمی ماند. اگر پوست تیره تری دارید، رنگ نهایی در مقایسه با رنگ های روشن تر، بی تفاوت به نظر می رسد. 

به عنوان مثال، رنگ های روشن مانند زرد ممکن است در نهایت "ناپدید شوند" زیرا رقیق تر می شوند.

بنابراین بهترین رنگ ها برای استفاده در پوست های تیره کدامند؟ طبق تحقیقات، آبی تیره، سبز تیره، بنفش، مشکی و قرمز روی چنین رنگ هایی عالی به نظر می رسند. رنگ های جوهر تیره طرح نهایی را به وضوح برای هنرمند و مشتری ترسیم می کنند.

چه رنگ هایی روی پوست تیره خوب عمل می کنند؟

بهترین رنگ تتو برای پوست تیره

رنگ های آبی و بنفش اغلب به خوبی عمل می کنند و کنتراست روشنی را در برابر رنگ پوست ایجاد می کنند. از کار بیش از حد روی تتو باید اجتناب شود، زیرا تتو بیش از حد می تواند منجر به بهبودی ضعیف، اسکار یا تشکیل کلوئید شود. برای هنرمندان ضروری است که رنگ های جوهری را انتخاب کنند که رنگ و ته رنگ پوست مشتری را تکمیل کند، کنتراست موثر ایجاد کند و از برجسته شدن تتو اطمینان حاصل کند.

برای خرید دستگاه تتو کافیست به فروشندگان معتبر این زمینه یعنی مستر تتو ، تتو تجهیز و تتو بومرنگ مراجعه کنید.

رنگ پوست چه تاثیری بر تتو دارد؟

سایه های پاستیلی روی پوست های روشن ظاهر می شوند زیرا پوست تقریباً شفاف است. پوست روشن به عنوان یک پس زمینه با کنتراست بالا عمل می کند، در حالی که پوست تیره این کار را انجام نمی دهد. رنگ های پاستیلی ممکن است در رنگ های پوست تیره به خوبی ظاهر نشوند، به خصوص در مقادیر زیاد.

ممکن است بتوانید چن هایلایت پاستیلی اضافه کنید، اما نباید یک پالت پاستلی را برای پایه کل تتو خود انتخاب کنید. بهترین گزینه شما همیشه رنگ های قوی خواهد بود. سایه های عمیق تر کنتراست درخشانی را در برابر بوم پوست تیره ایجاد می کند.

با این حال، طرح های بسیار کوچک و جزئی، طرح های خطوط ظریف یا طرح های نقطه دار ممکن است در رنگ های پوست تیره به وضوح دیده نشوند.

تتو با تضاد با رنگ پوست روی پوست افراد برجسته می شود. با رنگ پوست تیره، طرح تتو ممکن است ظریف تر باشد، زیرا ممکن است کنتراست کمتری وجود داشته باشد. طرح هایی که بزرگ تر هستند و فضای منفی بیشتری دارند (مناطق بدون جوهر) می توانند به تتو کمک کنند کنتراست بیشتری نشان داده و آن را روی پوست فرد شفاف تر کنند.

یک انتخاب رنگ تتو پوست تیره، تتو تست رنگ را در نظر بگیرید

اگر پوست تیره ای دارید و هرگز تتو نکرده اید ، ممکن است کمی نگران انجام کاری باشید. تا زمانی که روی شما تتو نشود، نمی دانید رنگ چگونه به نظر می رسد. 

اگر آن را دوست ندارید، برای تغییر نظر کمی دیر است. به همین دلیل است که بسیاری از هنرمندان خالکوبی حاضرند یک تتو تست رنگ به شما بدهند .

تتو تست رنگ یک سری کوچک از نقاط است. آنها معمولاً به راحتی با یک تتو بزرگتر پوشانده می شوند. هنرمند شما می تواند نقاطی از رنگ های مختلف را در منطقه تتو کند. 

بسته به آنچه می خواهید و از کجا می خواهید آن را دریافت کنید، هنرمند ممکن است بتواند آن نقاط را در مناطقی که با جوهر سیاه پوشانده شده است قرار دهد. 

پس از چند هفته، زمانی که پوست شما بر روی آنها بهبود یافت، دقیقاً خواهید فهمید که رنگ های جوهر چه شکلی خواهند بود. اگر از ظاهر یک رنگ خاص خوشتان نمی آید یا اینکه خیلی خوب ظاهر نمی شود، می توانید آن را با یک جایگزین بهتر عوض کنید. هنرمند شما می تواند طرح نهایی را روی نقاط تتو تست رنگ قرار دهد تا آنها را پنهان کند.

تتوهای رنگی روی پوست تیره

چگونه از تتوهای رنگی روی پوست تیره مراقبت کنم؟

فرآیند مراقبت های بعدی برای همه تتوها بدون توجه به رنگ پوست شما اساساً یکسان است. مهم است که به تتو خود زمان بدهید تا به درستی بهبود یابد. آن را نچینید و آن را خراش ندهید. 

دستورالعمل های مراقبت پس از تتو خود را در مورد تمیز کردن و مرطوب کردن تتو جدید خود دنبال کنید. ممکن است لازم باشد چند روز اول آن را بپوشانید و از خیس شدن آن خودداری کنید. 

مواقعی وجود خواهد داشت که میل به خارش تتو جدید شما کاملاً دیوانه کننده خواهد بود، اما باید آن را حفظ کنید. 

پس از بهبود کامل تتو، مهم است که آن را مرطوب نگه دارید و در برابر نور خورشید محافظت کنید. اگر پوست شما خشک شود، ممکن است ظاهر تتو شما را تغییر دهد. تغییرات دائمی نیستند، اما احتمالاً نمی خواهید به گونه ای قدم بزنید که انگار تتو بدی کرده اید. .

ضد آفتاب نیز بسیار مهم است. افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند کمتر دچار آفتاب سوختگی می شوند، اما قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت نشده برای پوست مفید نیست. آنها هنوز هم در حال رخ دادن هستند، حتی اگر شما نتوانید علائم قابل مشاهده آسیب خورشید را ببینید. 

آفتاب علاوه بر آسیب رساندن به پوست شما می تواند باعث کم رنگ شدن جوهر تتو شما نیز شود. زدن مقداری SPF 30 با طیف وسیع قبل از خروج از خانه می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gzyHgpyH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه